Slike golog hrvanja

Upoznavanje u Bosni

Postoji knjižara za odrasle nedaleko od mjesta gdje živim, a poznato mi je da uđem i bacim koji dolar na razne stvari. Više puta su me provjeravali tamošnji dečki, jer se čini da su većina gay dečki koji traže brzu vezu. Nikada nisam radio ništa ni s jednim od njih, ali obično na kraju odem kući i izribam jednog razmišljajući o tome kako bi to moglo biti.

Napokon, usred suše pičkica, odlučila sam otići dolje i vidjeti ima li koga, i vidjeti mogu li doista pronaći tipa s kojim bih se željela spetljati. Već sam jednom bila s tipom i dok sam uživala, sjećam se da sam se zbog toga osjećala malo krivom. Volio bih misliti da sam od tada izrastao kao osoba i da krivnja ovaj put neće biti faktor. Što je još važnije, napaljen sam i u zadnje vrijeme često maštam o kurcu. Vrijeme je da malo eksperimentirate i vidite kakav je osjećaj, bez namjere za igru ​​riječi.

Istuširao sam se balvanima, obraćajući posebnu pozornost na svoj novac i nagrade. Također sam nasapunao i očistio svoj šupak, razmišljajući o mogućnosti da odem do kraja i budem pojeban, ako se dogodi prava situacija. Odjenuo sam se u široku odjeću, bez svega ispod.Uskočio sam u auto na kratkoj vožnji, a kad Američka pita predstavlja kamp benda gola stao na parkiralište ispred trgovine, bilo je nekoliko parkiranih automobila. Dobar znak za moj način razmišljanja.

Ušao sam u dućan i otišao desno do odjela s časopisima, gdje se okupilo mnogo momaka. Iznenadila sam se kad sam ušla, jer je tamo bilo i par žena. Obično su uglavnom svi dečki, pa je ovo bila ugodna promjena. Jedna od njih bila je ležerno odjevena, i očito samo sa svojim dečkom, dok su gledali igračke za seks, a ona je bila prilično nesvjesna pogleda dečki. Druga djevojka je ta koja mi je stvarno zapela za oko. Bila je krupnija djevojka, vjerojatno je imala 250 funti, ali je bila dovoljno visoka da nadoknadi svoju težinu, i dovoljno lijepa da većina muškaraca ne bi marila. Nosila je vrlo tanku bluzu i grudnjak koji je morao biti nekoliko brojeva manji jer su joj sise prelazile preko njega. Njezine zgodne noge izvirale su iz suknje koja bi se smatrala nepristojnom gotovo bilo gdje drugdje, bila je Sagnuti se preko batina kratka.

Pogledao sam je jednom, a zatim krenuo prema stalku časopisa o biseksualnosti. Vidjela je u što gledam i prišla čovjeku u kutu. Vidio sam kako gleda u mom smjeru i smiješi se, zatim joj šapće nešto na uho. Nacerila se i otišla. Slike golog hrvanja Pogledao sam ga i svidjelo mi se što sam vidio. Bio je vitak Azijat, vrlo zgodan i jednostavno je odisao samopouzdanjem i sirovom seksualnošću. Uzvratila sam mu osmijeh i vratila se pregledavanju časopisa. Izgubio sam pojam kamo je otišla i htio sam ući u arkadu vidjeti što se tamo događa, kad mi je šapnula na uho.

"Dakle, jeste li stvarno biseksualac ili ste samo znatiželjni?"

Okrenuo sam se, a ona mi se nacerila.

"Nikad nisam bio s parom, ali se smatram biseksualcem."

Nasmiješila se i mahnula rukom. Čovjek s kojim je bila došao je Bolesti povezane s pušenjem mene i predstavili smo se. Ona se zvala Lori, a on Hung. Bili su prijateljski par i tiho smo razgovarali nekoliko trenutaka.Htjela sam se ispričati, ne misleći da će ovo ikamo ići, kad je Hung postavio pitanje.

"Dakle, Eric. Želiš li se pridružiti Lori i meni na zajedničkoj noći?"

Pogledao sam obojicu i kimnuo. Nasmiješio se i poveli su ga iz trgovine. Pratio sam ih do kuće nedaleko od svoje i parkirao na ulici. Ušao sam u njihovu kuću iza njih, a Hung me ponudio pićem. Sjedili smo nekoliko trenutaka, dokono čavrljajući, kad se Lori ispričala da se osvježi. Hung se nagnuo naprijed prema meni i nasmiješio se.

"Lori mi je rekla da se nikad nisi zabavljao s parom, ali da si biseksualac. Je li tako?"

"Prošlo je malo vremena otkako sam bila s muškarcem, ali da, biseksualka sam. Čvrsto vjerujem da je seks lijepa stvar, bez obzira tko je partner, sve dok je uživanje obostrano. Čini li to ikakvu osjećaj?"

Čula sam buku na vratima, okrenula se i ugledala Lori kako stoji tamo, odjevena u tanki ogrtač, i ništa drugo. Nasmiješila mi se i ušla u sobu.

"Mislim da to ima savršenog smisla. Nas troje ćemo se večeras divno provesti."

Stala je ispred mene i skinula ogrtač. Velike su joj grudi visjele nisko na grudima i bila je potpuno obrijana. Mogao sam namirisati uzbuđenje koje je izlazilo iz nje, ispružio sam ruku i nježno uhvatio jednu viseću sisu. Tiho je zastenjala, a ja pomičem šum da je usisam. Vidio sam Hung kako se približava drugoj i oboje smo zadirkivali njezine uspravne bradavice. Lori je držala naše glave uz nju i stenjala dok smo joj lizali i ljubili velike sise. Hung i ja krenuli smo u dolinu između njih u isto vrijeme, a dok su nam se usne pomicale zajedno, on je tiho uzdahnuo. Prvi put nakon mnogo godina ljubila sam se s muškarcem i nikad nisam bila tvrđa nego što sam bila tada. Osjećala sam se kao da će mi kurac probiti ravno kroz hlače, a on je to sigurno osjetio dok je posegao prema dolje i nježno obuhvatio moj kurac. Zastenjao sam, a Lori se nasmiješila.

Hung se spustio na koljena između mojih nogu i odvezao pojas mojih hlača. Podigla sam struk, a kad se Lori spustila da mu se pridruži, odmah Shemales umetanje boce je skinuo hlače, otkrivajući im oboma moj tvrdi kurac. Pogledao sam dolje i vidio kako Lori jezikom trči duž mog tijela, a zatim je Hung podigao moj kurac na svoje usne i uzeo ga u svoja vruća usta. Pogled na ovog zgodnog muškarca Slike golog hrvanja mi siše kurac bio je nevjerojatan i bila je potrebna sva moja snaga volje da ne pucam u svoj teret baš tu i tamo. jebanje u garaži Doktorske seks priče Lori je sisao moja jaja, zatim se popela na kauč do mene i opkoračila moja prsa. Popušio sam joj svaku veliku sisu, a onda se pomaknula još gore, pružajući mi svoju mokru macu da uživam. Zaronio sam unutra, ližući i sišući njezin tvrdi klitoris dok je Hung nastavio raditi na mom kurcu i jajima. Osjetila sam njegove ruke kako istražuju moju guzicu, a onda sam osjetila kako prst nježno dodiruje moju djevičansku guzicu. Opustio sam se najbolje što sam mogao i pustio Hunga da polako klizne prstom u mene. Lori mi je udarila macu u lice, i bučno je poskočila na dodir mog jezika. Njeni sokovi prekrivali su mi lice, a ja sam upijao koliko sam mogao.

Napokon je sišla s mene i spustila se kako bi zauzela Hungovo mjesto. Ustao je i brzo skinuo svoju odjeću. Njegov tvrdi kurac bio je manji od mog, ali više nego dovoljan za mene. Svojevoljno sam posegnula za njim, a on je zastenjao dok sam ga nježno mazila. Hung se popeo na kauč i opkoračio moju glavu, vodeći svoju osovinu do mojih usta. Primio sam ga, pokušavajući sve odjednom dobiti u ustima. Pokušala sam mu učiniti sve stvari za koje sam znala da uživam, a on je moj trud nagradio dubokim stenjanjem, nježno mi ga gurajući u usta. Lori mi je polizala kurac i jaja, a zatim je kliznula prema dolje i jezikom mi pipkala dupe dok mi je trzala kurac.

Hung se odmaknuo od mene i sjeo pokraj mene. Lori nije gubila vrijeme opkoračujući moj struk, vodeći me u svoj mokri trzaj. Bila je uska djevojka, a moj se kurac u njoj osjećao kao kod kuće.Odvezla me do nekoliko drhtavih orgazama, a zatim me prevrnula, pustivši mene da vozim. Zabijao sam se duboko u nju kad sam osjetio Hungove ruke na svojoj guzici. Usporio sam, dopuštajući mu da zauzme mjesto. Znao sam što slijedi i nije me razočarao. Dok sam polako jebao njegovu djevojku, on je gurnuo svoj tvrdi kurac u moje djevičansko dupe. Opustila sam se najbolje što sam mogla, a on je bio vrlo nježan sa mnom, uzevši svoje vrijeme, dopuštajući mi da se naviknem na to da imam kurac u guzici. Kako sam se navikla na njega, počeo se zabijati u mene, a to me natjeralo da se zabadam iu Lori. Bio sam usred seksualnog sendviča i uživao sam u svakoj minuti. Lorino punašno tijelo ljuljalo se sa svakim udarcem, a njene masivne sise tresle su se i pomicale.

Hung je bio dobro u kratkim potezima, a ja sam mogla osjetiti njegov vreli dah na zatiljku. Posegnula sam unatrag i zgrabila ga za dupe, a on je posljednjim udarcem zabio svoj teret duboko u moju guzu. To je bilo dovoljno da me pokrene, i ja sam pucao svojim teretom duboko u Lorinu usku macu. Skinula se s nas dok smo silazili, a nas troje smo iscijedili sve što smo dobili od drugoga. Hung se srušio na pod iza mene, a ja sam se izvukao iz Lori i bacio se na kauč pokraj nje. Odmah se spustila između mojih nogu i počela mi lizati dupe, pokušavajući izvući sav Hung iz mene. Zastenjao sam dok mi je sisala dupe i osjetio sam kako njegovo curi iz mene. Doktorske seks priče kolege se jebu Očistila me svojim jezikom, a vidio sam da Hung radi isto za nju, jedući moje sjeme iz svoje pičke.

Njih su se dvoje iscrpljeni srušili na pod. Spustio sam se do njih i nas troje smo se grupno poljubili. Ležali smo neko vrijeme, samo uživajući u osjećaju osobe pored nas, kada sam osjetio ruku kako se kreće prema mom kuracu. Lori je imala sjaj u očima, a moj penis je polako bio spreman na izazov. Pogledala sam Hunga, vidjela isti sjaj u njegovim očima i nasmiješila se.Privukla sam ga k sebi, i dok smo se ljubili, Lori se spustila između nas kako bi nam redom popušila svaki od kurčeva. Hung se kretao niz moje tijelo, ljubeći golu kožu cijelim putem, obraćajući posebnu pozornost na moje bradavice. Uvijek sam uživao u štipanju i sisanju bradavica, a ovo definitivno nije bila iznimka.

Njih dvoje su se izmjenjivali na mojoj kiti, pljuskajući ga velikom količinom sline, a onda sam gledao kako Lori liže Hungovu guzicu, radeći istu stvar. Dok sam ležao, Hung se smjestio iznad moje kite i jednim glatkim pokretom nabio se na moj štap. Zategnutost njegove guzice bila je nevjerojatna, a ja sam u čudu gledala kako polako jaše moj kurac gore-dolje poput konja na ringišpilu. Lori je prišla pokraj mene kako bi mogla gledati, i užurbano se šalila prstima. Ispružio sam ruku i uštipnuo njezine krute bradavice, a drugom rukom mazio Hungovu usku vreću dok je jahao moj kurac. Odjednom se otrgnuo od mene i pao na koljena.

"Uzmi me straga, Eric. Jebi me snažno i brzo."

Uvijek radim kako moji ljubavnici traže, Uske dlakave pičke sam se smjestila iza njega i zabila kitu natrag u njegovu guzicu. Gurao me, a ja sam ga snažno i brzo udarala, baš kako je htio. Osjećao sam kako se napinje, a Lori se brzo pomaknula ispod njega, baš kad je ispalio svoj drugi teret. Njegovo sjeme prekrilo je njezine masivne sise, a ona ga je trljala dok je on snažno stenjao. Snažno sam ga pojebala, a kad mi se vlastiti teret nakupio u vreći, odgurnuo me, a zatim brzo uzeo moj kurac u svoja usta. Sisao me kao profesionalac, a ja sam mu napunila usta svojim drugim teretom ove noći. Progutao je svaku kap i pomuzeo me prije nego što mi se srušio pred noge. Lori je još uvijek dodirivala svoj komad, pa sam se kao džentlmen primaknuo i zario lice u njezinu pičku, ližući i sišući njezin tvrdi klitoris dok nije vrištala u ekstazi, ponovo mi premazujući lice svojim sokovima.

Nas troje smo ležali na podu, svi iscrpljeni.Ostatak noći proveli smo u međusobnom istraživanju, a dok je zora provirila na horizontu, ja sam gađao svoj treći teret u Lorinu plišanu guzicu dok joj Bucmast tinejdžer duboko grlo jahanje Hung punio pičku vlastitim sjemenom. Svi smo kratko spavali, a zatim sam se nevoljko obukla, poljubila ih za rastanak i ušla u auto da pođem kući. Kad sam stavio ruku u džep po ključeve, osjetio sam komadić papira. Izvukao sam ga i otkrio da su na njemu napisali svoj broj telefona, s malom porukom.

'Slobodno nas nazovi kad god želiš, Eric. Uvijek ste dobrodošli u naš dom, a posebno u naš krevet. Lori & Hung.'

Nasmiješila sam se i dok sam se vozila kući, razmišljala o tome što se dogodilo tijekom noći. Ovaj put nije bilo krivnje što sam s muškarcem, samo osjećaj zadovoljstva i užitka. Ponovno bih ih nazvao, i to uskoro.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 89 Prosek: 4.9]

11 komentar na “Slike golog hrvanja Doktorske seks priče price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.