Nevesta za koju da se uda za zmaja

Upoznavanje u Bosni

Ovo je priča o najluđoj noći u mom životu, noći koju sam proveo u noćnom vlaku od Pariza do Venecije s dvije prekrasne žene, od kojih sam jednu te noći prvi put sreo. Imao sam 22 godine u to vrijeme i bio sam usred svog poslijediplomskog putovanja s ruksakom kroz Europu. Počeo sam u Ujedinjenom Kraljevstvu i na kraju stigao do Španjolske i Portugala prije nego što sam se vratio i preko južne Francuske i na kraju do Pariza. Putem sam se susreo s raznim prijateljima iz srednje škole i s fakulteta koji su išli na vlastita (obično mnogo kraća) putovanja.

U Parizu sam se susreo s May Nguyen, koja je vjerojatno bila najpametnija osoba koju sam ikad upoznao. Naše sobe u domu bile su jedna preko puta druge naše prve godine koledža i svi smo pohađali iste počasti. Diplomirala je kao apsolutni najbolji u razredu i trebala je ići na Harvard Medical School. Bila je ljeto u Parizu. May i ja nikada nismo bili tako bliski. Nikad se nismo stvarno družili izvan škole. Ali bili smo prijateljski raspoloženi. Imali smo gomilu predavanja zajedno tijekom godina i povremeno zajedno učili. Bila je lijepa, ali na način neopisive, stereotipne azijske djevojke iz Kalifornije. Bila je polu-Kineskinja, polu-Vijetnamka, vjerujem da je rođena u Saigonu, ali su joj se roditelji preselili u Kaliforniju kad je bila vrlo mlada. Imala je ravnu crnu kosu i uvijek se odijevala kao da je upravo izašla iz The Gapa. Znate, sveamerički, ali nikad upadljiv. Bila je malo sramežljiva, ali ne toliko neugodno, i imala je pristojan smisao za humor kad ste je upoznali. Ali djelovala je kao vrlo poletna, klasična osoba koja je uspješna; bilo je teško zamisliti da se ikad opusti ili zabavlja, opija ili radi bilo što spontano. Drugim riječima, ona nije bila netko s kim bih se inače trudio družiti.

Ali postalo je usamljeno putovati sam, pa je svaki izgovor da vidite poznato lice dobrodošao.Znao sam da je May u Parizu, pa Snimanje seksa sa suprugom joj poslao e-poštu nekoliko dana prije nego što sam stigao i dogovorio sastanak s njom na ručku. Upoznali smo se u malom bistrou koji je predložila. Po toplom načinu na koji me pozdravila, mogao sam zaključiti da je i ona sretna što vidi poznato lice. Nevesta za koju da se uda za zmaja Našli smo se tijekom ručka i podijelili priče o našim europskim avanturama. Mogao sam reći da je bila pomalo zadivljena činjenicom da sam išao od grada do grada bez ikakvog pravog plana, samo sam išao kamo god sam htio svaki dan. To joj je očito bio vrlo stran koncept. Rekla mi je da još nije bila nigdje osim u Parizu, ali da je sljedeći dan planirala otići noćnim vlakom u Veneciju, kako bi posjetila svog dečka Petea, koji je bio u Italiji na nekom ljetnom programu u inozemstvu. Bila je nervozna zbog toga što će sama ići noćnim vlakom, ali to je bilo mnogo jeftinije od bilo kojeg alternativnog načina putovanja.

Razmišljao sam hoće li krenuti prema Italiji ili Njemačkoj, a Venecija je definitivno Grupa za uštedu energije na mom popisu, pa sam, ne razmišljajući o tome, pitao želi li društvo u vožnji vlakom. Isprva je bila malo iznenađena ponudom i nije bila sigurna mislim li ozbiljno. Ali kad je shvatila da jesam, činilo se da se brzo zagrijala za tu ideju. Očito nije bila najpustolovnija osoba na svijetu i mislim da joj je ideja da ima suputnika bila utješna. Tako smo nakon ručka otišli do najbliže željezničke stanice i ona mi je pomogla kupiti kartu (njezin je francuski bio mnogo bolji od mog). Vlak je trebao krenuti sljedeće noći u 22:00 sata.

Nakon što smo kupili kartu, Jebena priča o ebanovinim djevojkama sam joj da moram pronaći hostel u kojem ću prespavati. Na moje iznenađenje, odmah je inzistirala da se umjesto toga srušim na njezin kauč. S obzirom na to koliko sam brzo trošio svoj novac na putovanju (i koliko sam još morao da taj novac potraje), prihvatiti njezinu ponudu nije bilo pametno. Na kraju smo se družili ostatak poslijepodneva i do noći.Njezin je stan bio mali studio u srcu Pariza, samo jedna soba, s duplim madracem na podu i malim kaučem. Uzeli smo malo vina i skuhala je izvrsnu kinesku hranu za večeru. Dok smo sjedili na podu njezina stana i pili vino, vidio sam njezinu stranu koju nikad prije nisam vidio, opuštenu, ležernu stranu. Bila je vrlo pričljiva, pričala mi je sve o svojoj vezi s Peteom i kako su bili zajedno tri godine i kako nije bila sigurna kamo to vodi.

"A ti," upitala je, "Jeste li još uvijek s onom malom mršavom djevojkom s velikim sisama?" Morao sam se nasmijati na to. Nakon dvije boce vina, ovo je bila nefiltrirana verzija svibnja kakvu nikad prije nisam vidio.

"Misliš na Heather." Odgovorio sam. Mayin opis nje bio je prilično točan. – Ne, prekinuli smo.

"Zašto?"

"Valjda zato što sam znao da to zapravo nikamo ne vodi i nisam Simbol prirodnog broja iz lateksa htio osjećati krivim ako se spetljam s nekim na ovom putovanju." To je bila iskrena istina, ali bio sam iznenađen što sam to rekao.

"Tako?

"Što?"

"Dakle, jesi li se s nekim do sada spetljao?" Vragolasto se nasmiješila, očito zadovoljna sobom što je gurnula razgovor na zanimljivo mjesto.

Razmišljao sam u glavi kako iskreno odgovoriti na to pitanje. Istina je bila da sam se spetljao s nekolicinom djevojaka već u mjesec i pol dana koliko sam putovao, uključujući slatku plavu djevojku iz Velšane u hostelu samo noć prije. Ali na putovanju nisam imala nikakav seks, što je bilo malo razočaranje. Na kraju sam odgovorio "recimo samo, bilo je tu i tamo nekog maženja."

Pogledala me smiješno. "Njuljenje?"

"Oprosti, izgleda da sam predugo proveo u Ujedinjenom Kraljevstvu. Ljubljenje. Bilo je tu i tamo ponekog ljubljenja." Činilo se da ju je taj odgovor zadovoljio, iako se također činilo da je izazvao neki drugi kratki bljesak emocija. Retrospektivno, mislim da je to bilo žaljenje.Bila je s istim tipom tri godine i mislim da je osjećala da je propustila puno "zabave" koju su imale druge djevojke njezinih godina.

Dok smo se spremali za spavanje te noći, May je izašla iz kupaonice u paru kratkih pamučnih hlačica od pidžame i bijele majice bez rukava. Bio je to prvi put da sam doista cijenio kakvo nevjerojatno tijelo ima. Tako vitka, glatka i zategnuta. Noge su joj bile doista nevjerojatne i imala je više prsa nego što sam prije mislio. Ne goleme grudi, ali oblikovane za vitku azijsku djevojku poput nje. Gal Gadot Erotske priče U pijanom stanju nakratko sam se zapitao što bi se dogodilo kad bih pokušao nešto napraviti. Ali trenutak je prošao i uskoro su se svjetla ugasila.

----

Sljedeći Prijatelji lezbejka ljube tinejdžerku, May je imala posla i nisam želio odugovlačiti s dobrodošlicom, pa sam odlučio malo razgledati i dogovorili smo se da se nađemo na željezničkoj stanici te večeri.

Putovanje do Eiffelovog tornja i nekoliko drugih znamenitosti u mojoj karijeri, sreo sam May na ulazu u Gare de Lyon kolodvor oko 9:00 te noći. Srdačno se nasmiješila kad me vidjela, što je bio dobar znak. Nije se predomišljala o tome da provede noć sa mnom u vagonu. Kupili smo nekoliko boca vina i nekoliko grickalica i ukrcali se na vlak. Jedan od uniformiranih konduktera odveo nas je do spavaćih kola. Otvorio je klizna vrata i otkrio malu, usku sobu s prozorom na suprotnoj strani i kaučem ugrađenim u zid s lijeve strane. Desna strana sobe imala je mali pult s malim umivaonikom. Kondukter nam je pokazao kako se kauč sklapa u krevet i kako se dva kreveta mogu izvući iz gornjeg zida, omogućujući da tri odrasle osobe spavaju u autu, svaka na drugoj. Također nam je rekao (prevodi May) da soba nije u potpunosti popunjena, pa ćemo je imati za sebe. To je bilo olakšanje. Moglo bi biti neugodno imati treću osobu natrpanu tamo.

Bacili smo torbe u pretinac iznad vrata i odlučili otići do vagon-restorana na nešto nešto i popiti. U autu je bilo još samo nekoliko ljudi, pa smo bez problema našli stol i ubrzo smo pili pivo i dijelili tanjur sa sirom. Dok smo ispijali piće, šetkajući se dugu noć, prvi sam put primijetio djevojku koja je sjedila za stolom dijagonalno od nas. Bila je zadivljujuća, smeđe raspuštene kose i tamnomaslinaste puti. Toliko je sličila Penelope Cruz (glumica) da sam se na nekoliko trenutaka pitao je li to zapravo ona. Nije, naravno, ali postojala je određena sličnost. Trudio sam se da to ne bude previše očito, ali kad god sam mogao, kradom sam je pogledao. Sjedila je sama i pila vino, a imala je veliki ruksak na stolici preko puta nje. U nekoliko navrata, kad sam bacio pogled, primijetio sam da nas gleda preko.

Zatim je, na moje iznenađenje i oduševljenje, ustala i prišla nam. U onome što ću uskoro saznati bio je portugalski naglasak, rekla je, "jesi li dobro ako ti se pridružim?"

Bio sam više nego u redu s tim. Nasmiješio sam se i prešao preko sjedala kako bih napravio mjesta za nju. U roku od nekoliko minuta, svi smo naručili još jednu rundu i odlično smo se slagali. Ispostavilo se da se zove Daniela. Imala je 20 godina i bila je iz Lisabona. Bila je na putu za Milano na stažiranje u dizajnerskom studiju. Htjela je postati modna dizajnerica. Njezin engleski nije bio potpuno tečan, ali je bio dovoljno dobar za nastavak razgovora, iako povremeno zaustavljeno. Podijelili smo s njom naše podrijetlo, jasno dajući do znanja da nismo par, kao što je isprva pretpostavljala. Oči su joj zasjale kad sam joj rekao da se planiram preseliti u New York na jesen kako bih započeo diplomsku školu. Erotske priče kontraceptivne pilule Rekla je da voli Ameriku i da sanja o tome da jednog dana živi na Manhattanu.U jednom se trenutku pojavila tema o njezinoj nevjerojatnoj sličnosti s Penelope Cruz - i May je to odmah primijetila - i činilo se da je malo pocrvenjela. Rekla je da je to već mnogo puta čula i da je svaki put bila polaskana.

Nakon nekih sat vremena, došao je konobar i rekao (na francuskom, Supergirl hentai strip, njemačkom i engleskom) da se vagon-restoran zatvara i da se moramo vratiti na svoja mjesta ili u spavaća kola. May je upitala Daniellu ostaje li u jednom od spavaćih vagona. Uzdahnula je i rekla "o ne, previše novca. Večeras spavam na mjestu." Pokazala je prema odjelu za trenere.

May i ja Najbolje TV gole scene se pogledale, misleći isto. Ja sam prvi progovorio. "Znate, imamo pomoćni krevet u našem autu. Više ste nego dobrodošli da ga imate."

"Ti si ozbiljan?"

"Da apsolutno." A onda sam se nagnuo i šapnuo, "Imamo i još vina."

Široko se nasmiješila: "Već vas oboje volim."

Vratili smo se do spavača i ubrzo smo pili crno vino iz malih plastičnih čaša koje smo pronašli kraj sudopera. Sjedili smo na kauču, ja u sredini, a sa svake strane po jedna djevojka. Daniella je bila kraj prozora koji je otvorila koliko je mogla jer je u sobi bilo prilično vruće. Zbog vrućine obje djevojke skinule su se samo u majice bez rukava. Daniella je bila vrlo mršava i prilično nisko izrezana, pokazujući puno dekoltea. Mogao sam vidjeti kapljice znoja kako svjetlucaju na vrhovima njezinih grudi.

Između alkohola i ograničenog prostora, barijere za kontakt brzo su se srušile. Nismo mogli pomoći da se ne okrenemo jedno o drugo s vremena na vrijeme, i ubrzo su priče bile isprekidane rukama položenim jedno drugome na ramena ili bedra. Daniella me u jednom trenutku poljubila u oba obraza, a zatim me medvjeđe zagrlila imitirajući način na koji njezina majka dočekuje goste. Kad je ponestalo vina, bilo je gotovo 2:30 ujutro, a vlak je trebao stići u Milano u 7:00. Odlučili smo prekinuti noć.May se dobrovoljno javila da uzme najviši ležaj, a Daniella je rekla da će uzeti srednji. Oprali smo zube i svi na brzinu otišli do kupaonice niz hodnik.

Bio sam prvi na svom krevetu. S obzirom na temperaturu u autu, znala sam da neću moći zaspati ako se potpuno ne skinem, pa sam skinula sve osim bokserica i popela se na donji ležaj. Svibanj je bio sljedeći. Kad se vratila u sobu, brzo me je pogledala, zadržavši se nekoliko sekundi na mojim golim prsima. Zatim je brzo skliznula kratke hlače sve dok nije bila samo u gaćicama i majici bez rukava i počela se penjati ljestvama do najvišeg kreveta. Uzvratio sam uslugu gledajući joj dupe cijelim putem. U mom pijanom i seksom izgladnjelom stanju, taj je pogled bio dovoljan da odmah dobijem bijesnu erekciju. Trenutak kasnije, Daniella se vratila u sobu. Ruke su mi se refleksno spustile da se pokrijem, ali ne prije nego što je ugledala šator koji sam podigao. Namignula mi je i zatim, poput May, spustila suknju sve dok nije obukla samo par bijelih pamučnih gaćica. I ona je imala veličanstvene noge, vitke i zategnute, te savršenu guzu. Ugasila je svjetlo i zatim se polako popela na krevet točno iznad mene. Guzica joj je bila još ljepša obasjana mjesečinom koja je dopirala kroz prozor.

U tom sam trenutku imao tako bijesnu ukočenost da sam znao da neću moći spavati ako se ne pobrinem za to. Kako su kreveti bili konfigurirani, zapravo sam imao dosta privatnosti i uz buku vlaka, nije bilo šanse da išta čuju. Pa sam spustio bokserice, oslobodio kurac i počeo ga milovati. Zatvorio sam oči i zamislio Daniellu. A onda i svibanj. Zamišljao sam kako savijam svakoga od njih preko kreveta i zakopavam svoj kurac unutar prvo jednog, a zatim drugog. Ubrzo sam bijesno gladio.

Kad sam otvorio oči, zaprepastio sam se ugledavši dugu smeđu kosu kako visi preko ruba kreveta.A kad sam pogledao malo gore i zaškiljio, vidio sam i Danielline oči kako vire preko ruba. Odmah sam pustio kitu i refleksno posegnuo prema dolje da podignem bokserice. Bio sam ponižen. Ali prije nego što sam uspio shvatiti što se događa, Daniella je pala na pod i puzala u moj ležaj sa mnom. Osjetio sam kako njezine usne dodiruju moje dok je njezina ruka zgrabila moju ruku. Matora price Poruka je bila jasna. Ostavi bokserice.

Ljubili smo se najmanje deset minuta, bez mnogo toga. Ja sam bio na leđima, a ona na boku, sklupčana uz mene. Na kraju je ispružila ruku i počela milovati moj kurac, koji je još uvijek bio tvrd kao kamen. U položaju u kojem smo bili, bilo mi je teško učiniti bilo što osim ležati i ljubiti je. Imala je kontrolu.

Nakon nekoliko minuta, podigla je nogu preko mene i uspjela se prebaciti u opkoračeni položaj na meni. Bili smo prilično zbijeni, s krevetom točno iznad nas. Bilo je taman dovoljno mjesta da se poljubimo, licem u lice. Držao sam ruke na njezinim bokovima, koji su bili znojni i skliski. Zabila se u moj kurac dok smo se ljubili, a njezine su gaćice još uvijek bile prepreka bilo kakvoj penetraciji. Zatim je posegnula unatrag i pomaknula donji dio gaćica na jednu stranu. Istom rukom zgrabila je moj kurac i usmjerila ga prema svom otvoru. A onda sam bio u njoj. Prošlo je nekoliko mjeseci otkako sam imao seks, tako da bi bilo kakav seks bio uzbudljiv. Ali sada sam se ševio s djevojkom koju sam upoznao prije nekoliko sati, djevojkom koja je izgledala i zvučala točno kao Penelope Cruz, u noćnom vlaku na putu za Veneciju. Ovaj je susret bio toliko daleko od svega što sam ikada doživio da sam bio zahvalan što sam bio tako pripit. Da sam bio trijezan, ne bih izdržao više od nekoliko sekundi.

Dok je Daniella klizila gore-dolje po mom kitu, počela je stenjati između poljubaca. Oboje smo bili skliski od znoja. Prostor u kojem smo se nalazili bio je dovoljno tijesan da izazove klaustrofobiju, ali u tom trenutku to je bilo samo paljenje.Međutim, što smo se dulje tucali, to sam više bio frustriran uskim okvirima. Htio sam je moći vidjeti, istražiti njezino tijelo. Ali bilo je tako mračno i tijesno. Tada mi je palo na pamet; ležaj iznad nas, njezin krevet, bio je prazan. Skinuo sam ruke s njezine guzice, zgrabio poprečnu šipku iznad nas i gurnuo. Srednji krevet sklopio se natrag u zid uz glasan zveket, mnogo glasniji nego što sam očekivao.

Ali bili smo slobodni. Daniella je odmah iskoristila prostor, digla se i ispružila ruke u zrak dok je nastavila jahati moj kurac. Odmah sam posegnuo i obujmio joj grudi kroz majicu bez rukava. Mogao sam reći da su spektakularni, samo po opipu, ali bio sam odlučan da Nevesta za koju da se uda za zmaja vidim. Posegnuo sam i povukao naramenice za špagete preko njezinih ramena. Ostatak majice smjesta joj je pao do struka, otkrivajući niz sisa za koje sam - čak i na prigušenoj mjesečini vagona - mogao reći da su savršenije od svih koje sam ikada vidio u stvarnom životu. Bile su pune i okrugle, s ogromnom tamnosmeđom areolom i uspravnim bradavicama. sexy pirsing Erotske priče Odmah sam se nagnuo i uzeo jednu od njih u usta, što je kod Danielle izmamilo razigrani cik.

Prsa su mi bila mokra od znoja, kao i njezina, a dok smo stisnuli tijela jedno uz drugo, osjećaj je bio intenzivno erotičan, gotovo životinjski. U tom trenutku na svijetu nije postojalo ništa drugo osim naših isprepletenih tijela.

Tada sam to primijetio. Ravna crna kosa koja visi preko najvišeg ležaja, oči uprte u nas, toliko zanesene pogledom na nas da nisu ni trznule kad sam ih pogledala očima. Daniella, zbunjena mojim iznenadnim mirovanjem, očima je pratila moj pogled. Kad je primijetila May, Daniella se vragolasto nasmiješila. Zatim se naslonila, stavivši ruke na moja bedra i podižući noge sve dok joj stopala nisu stala na krevet, blizu mojih laktova. Počela je podizati kukove gore-dolje dok je moj kurac izlazio iz nje.Dok je to činila, držala je glavu nagnutu unatrag, gledajući May, promatrajući May kako sve upija. Očito joj se sviđalo imati publiku i pokušavala je izvesti predstavu.

Očito se i May svidjelo jer je nakon minutu-dvije odlučila spustiti se i bolje vidjeti. Tiho se probila do poda, a zatim se pomaknula u kut pokraj prozora, gdje je sjela na pod okrenuta prema nama, rukama omotanim oko nogu i bradom naslonjenom na koljena. U toj pozi izgledala je poput djeteta sklupčanog ispred televizora. Samo je sjedila tamo, pozorno nas promatrajući, izraza pokeraškog lica, dok je Daniella nastavila kliziti gore-dolje po mom kitu i stenjati, sada glasnije nego ikad.

Pogled na May kako nas promatra bio je nevjerojatno uzbuđen. Nikada u životu, ni prije ni poslije, nisam se ševio pred publikom. Pitao sam se je li i Danielli ovo prvi put. Nikad nisam saznao, ali retrospektivno, prilično sam siguran da nije. Jedno je bilo sigurno. Voljela je publiku čak i više od mene. Kao da je prebacila u potpuno drugu brzinu, uvijajući se i stenjući.

Mayin izraz lica bilo je teško pročitati, ali oči su joj bile fokusirane, intenzivne. Sve je prihvaćala. Očarana. Vidjela sam taj isti njezin pogled prije u razredu, kad se koncentrirala, pokušavajući zapamtiti nešto. Zatim, dok sam je gledao, polako je raširila noge dok joj nisam vidio gaćice. Mogla sam reći da su bili skroz mokri. Tiho je ispružila ruku i počela se dirati kroz gaćice. Požuda u njezinim očima sada je bila nepogrešiva.

Odjednom sam i sam bio obuzet požudom. Nagnuo sam se naprijed, zgrabio Daniellu oko leđa i okrenuo je dok nije ležala na leđima s glavom naslonjenom na zid i nogama u zraku. Stajao sam na podu, nagnut nad krevet, njezine su noge bile uz moja ramena, a moj kurac lebdio je nad njom. Zastao sam na trenutak i pogledao May.Sada je bila tako blizu da sam mogao ispružiti ruku i dotaknuti je desnom rukom. Oči su joj bile uprte u moj kurac. Zatim sam se okrenuo natrag prema Danielli i zabio svoj kurac natrag u nju.

Za nekoliko sekundi Daniella je praktički vrištala. Počela se mahnito dirati. Bilo je jasno da će doći. Ubrzao sam tempo, udarajući u nju sa svakim udarcem. Nakon Vintage oakley m okvir 30 sekundi, oči su joj se zakolutale u glavu i pustila je nešto na portugalskom dok je grčila moj kurac.

Začudo, još uvijek nisam došao. Bio sam uzbuđen kao ikad u životu, ali alkohol je očito prilično desenzibilizirao stvari. Dok je Daniella nepomično ležala ispred mene, iscrpljena od orgazma, vrtjelo mi se u glavi. Moj je um bio potpuno svladan požudom i mojom hitnom potrebom da pronađem oslobođenje. Okrenula sam se nadesno i vidjela da nas May još uvijek promatra. Još uvijek se gladila kroz gaćice. Kad smo uspostavili kontakt očima, rekla je, "to je bilo tako jebeno vruće, Jake" To su bile prve riječi koje je izgovorila otkako je sišla s kreveta.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 62 Prosek: 3.7]

11 komentar na “Nevesta za koju da se uda za zmaja Erotske priče price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.