Prava devojka za mene

Upoznavanje u Bosni

Moja djevojka i ja volimo planinariti, odvojili smo vrijeme, bio je super dan, nije prevruć, dobar za penjanje. Penjali smo se na Mt. Washington u New Hampshireu, dobro smo rano krenuli jer nas je čekao dug uspon.

Penjali smo se oko dva sata kad mi je Kayla rekla da mora piškiti i da će otići u grmlje i paziti na druge planinare.

Nije je bilo oko 10 minuta, pa sam se zabrinuo.

Krenuo sam u smjeru u kojem je otišla i ugledao je kako kleči. Gledala je kroz neko grmlje, okrenula se i podigla prst na usta da mi kaže da šutim.

Mogao sam čuti kako se nešto događa kroz grmlje i imao sam prilično dobru ideju što bi to moglo biti.

Kleknuo sam pokraj Kayle i pogledao kroz grmlje, baš kao Patuljasti prici-ovi za odrasle sam i mislio, divlji seks na otvorenom.

Slatka brineta, u toplesu, sa stvarno velikim sisama klečala je na koljenima i sisala kurac ovom tipu, ovaj tip je bio obješen, mora da je imao kitu od 30 inča.

Stvarno je dobro radila posao, siguran sam da mu je već popušila. Jednom je rukom milovala njegov kurac dok je lizala gore-dolje, dok joj je druga ruka bila zakopana niz prednji dio hlačica pipajući sama.

Široko je otvorila usta i počela sisati njegov kurac koliko god je mogla stati.

Uhvatio ju je za stražnji dio glave i još više gurnuo svoj golemi kurac.

Malo se zagrcnula, ali na naše iznenađenje činilo se da joj to ne smeta.

Gledali smo sa strahopoštovanjem kako sve više i više njegovog penisa nestaje u njezinim ustima, ona je zapravo duboko gutala njegov ogromni kurac.

Gledali smo kako joj glava poskakuje gore-dolje, sve brže i brže mu je sisala kurac.

Odjednom je izvukao kurac i privukao je k sebi. Posegnuo je za njezinim kratkim hlačama i povukao ih dolje zajedno s njezinim natopljenim gaćicama.

Obavila ga je rukama oko vrata, a on ju je uhvatio za guzicu i podigao. Njegova glava kurca bila je poravnata s njezinom vrlo mokrom pičkom, u jednom brzom pokretu njegov se penis zabio u nju.

Ovaj tip je bio velik, a ona je to obožavala, jebao ju je dugim dubokim potezima, izvlačeći se gotovo do kraja prije nego što je zabio svoj čudovišni kurac od 10 inča natrag do balčaka.

Podignula mu je jednu veliku sisu do usta, on joj je pohlepno sisao bradavicu, a ona je stenjala od užitka. Nastavio ju je podizati i spuštati na svom stupu, koji je bio obložen sokom njezine pičke. Podigao ju je sa svog penisa i natjerao je da se spusti na tlo u psećem stilu.

Mislio sam da će samo skliznuti natrag u njezinu curicu, i iznenadio sam se kad sam vidio da joj širi dupe.

Namjeravao je pojebati njezinu guzicu svojim dugim debelim kurcem.

Bila je spremna na to, pripremila se za ono što slijedi.

Čvrsto ju je zgrabio za bokove i snažno gurnuo.

Bio sam zaprepašten, uzela mu je kurac, i jedva da je provirila.

Sve dublje i dublje prodirao je u njezinu guzicu svakim potezom, a onda joj je počeo lupati po guzici, no ona se ipak nikada nije bunila, zapravo upravo suprotno, cijelo je vrijeme imala osmijeh na licu.

Ruka joj je dodirivala klitoris, svršavala je iznova i Preuzmite hentai ds sam pogledao ulijevo i vidio Kaylu, s rukama zaglavljenim niz prednjicu svojih kratkih hlača, kako bjesni prstima.

Nisam želio da nas par uhvati kako ih promatramo, pa sam je zgrabio za drugu ruku i odšuljali smo se pronaći vlastito skrovište.

Kayla je bila stvarno uzbuđena, učinila je isto kao i druga djevojka, skinula je gornji dio i kleknula na koljena te izvukla moj čvrsti kurac.

Oh, njezine su se usne sjajno osjećale na mojoj kiti. Nakon što sam upravo pogledao show koji je par izveo, i sam sam bio vruć.

Učinio sam kako smo vidjeli i zgrabio Kaylinu glavu. Nikad prije joj nisam pokušao natjerati svoj kurac u usta, ali ona mi je to dopuštala, htjela je moj kurac u svoje grlo, osjećaj je bio nevjerojatan, morao sam je zaustaviti prije nego što sam došao.

Podigao sam je kao i onaj drugi tip i skinuo joj kratke hlače.

Kayla se sjetila što treba učiniti sljedeće, omotala je ruke oko mog vrata i ja sam je podigao, a moj je kurac kliznuo ravno unutra, nikad prije je nisam osjetio tako mokru i uzbuđenu.

Počeo sam je jebati baš kao i drugi tip, izvlačeći se gotovo do kraja i duboko zabijajući svoj kurac.

Kayli se to sviđalo, ali je također znala što slijedi.

Nikada prije nismo bili analni, pitao sam se hoće li Kayla proći kroz to. Nisam više mogla čekati da saznam, nisam znala koliko ću još moći izdržati.

Podigao sam je gore i sa svog penisa i spustio je na tlo, zauzela je položaj za doggy-style.

Mislio sam da će me zaustaviti i reći mi da je pojebem u njezinu macu, ali bio sam ugodno iznenađen kada je posegnula unatrag i razmaknula guzicu za mene.

Proveo sam svoj čvrsti penis između njezinih čekova i stavio glavu na otvor, sada više nije bilo povratka.

Čvrsto sam je uhvatio za bokove baš kao i onaj drugi tip i snažno ga gurnuo.

Stisnula je zube, ali nije vrisnula.

Imao sam otprilike polovicu svoje kite unutra i pitao sam je je li dobro.

Rekla je da jest, pa sam se povukao nekoliko centimetara i gurnuo ga još jednom, dublje

ovaj put.

Nastavio sam je jebati s njezinom guzicom, ulazeći sve dublje sa svakim pritiskom prema unutra, sve dok cijeli moj kurac od 7 priča za tinejdžere nisam zakopao skroz u njezino dupe.

Bila je tako jebeno Prava devojka za mene, ševio sam je sve brže i brže, skroz unutra, skroz van. Kunem se da je uživala u sjebanju u dupe.

Nisam više mogao čekati i rekao sam joj da ću svršiti.

Kayla je tražila da joj ispucam svoj teret po guzici.

Tako sam izvukao i iskrcao najviše cumma u svom životu. Dok sam svršavao, kunem se da sam mogao čuti kako grmlje šušti.

Nismo uspjeli završiti uspon, oboje smo bili iscrpljeni nakon aktivnosti na otvorenom. Pokušat ćemo opet neki drugi put, tko zna, možda se opet ne popnemo na vrh, bila bi šteta.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 72 Prosek: 3.4]

13 komentar na “Prava devojka za mene Erotske priče price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.