Sadrži vrući tinejdžerski udarac

Upoznavanje u Bosni

Život na brodu nije sve što se zamišlja da bude, puno je bolje. Provodimo vrijeme tijekom sezone uragana vezani za pristanište u Floridi promatrajući sve jahte i njihovu prtljagu. Ostatak godine plovimo na Bahame kako bismo ronili, pecali, sunčali se i opuštali. Život na brodu je vrlo opušten čak i kada stignu posjetitelji.

Imali smo gužvu na brodu. Doletio je moj brat sa ženom i dvoje male djece, kao i moja najmlađa kći, dvadesetogodišnja Tiffany s koledža. Brat i njegova supruga bili su na pramčanom ležaju, njihovi sinovi u glavnom salonu, a moja žena i ja dijelili smo stražnju kabinu, naš uobičajeni krevet. To je ostavilo našu kćer da se brine sama za sebe i spava tamo gdje je našla slabu točku. Obično to nije problem jer je vrijeme na Bahamima inače lijepo i prozračno.

Dodatni posjetitelji bili su s nama gotovo dva tjedna i za to vrijeme moj je seksualni život bio gotovo prekinut. Uvijek se bojala da će probuditi djecu ili da će nas Tiffany čuti, razni izgovori bili su dostupni njezinoj aktivnoj mašti.

Bili smo usidreni uz Norman's Cay oko 200 jardi od potonulog, djelomično potopljenog DC3, relikvije aktivnog trčanja droga koje je proslavilo Bahame. Najbliži čamac bio je udaljen više od 100 metara od desnog pramca i samo smo nas dvoje bili na sidrištu. Bila Crna djevojka bijeli kurac to tiha i mirna večer Mala curica jebena smo jeli naše svježe popečke od jastoga i školjki, brisali suđe i igrali karte s djecom prije spavanja. Tiffany je odlučila ponovno spavati u kokpitu, uživajući u zvijezdama i svježem zraku, zgrabila je svoju dekicu i jastuk, poljubivši sve za laku noć.

Negdje u ranim jutarnjim satima zapuhalo je grmljavinsko nevrijeme s malo kiše i malo vjetra. Odjurio sam na pramčanu palubu i provjerio sidro dok se kotrljalo, više buke nego prave kiše. Tiffany se bacakala u kokpitu, ali još uvijek suha dok sam se ja vraćao u stražnju kabinu i spavao.

Mogao sam samo vidjeti kako sunčeva svjetlost ulazi kroz krmene otvore, a brod je još uvijek tih. Bilo je kasnije nego što obično spavam, možda zbog bušenja sidra usred noći. Bilo je taman dovoljno sunčeve svjetlosti da vidim usnulo tijelo moje žene kako leži daleko od mene s najtanjim plahtama koje pokrivaju njezinu okruglu i lijepu pozadinu. Pogledao sam selektora i vidio svoje kratke hlače, Intimne priče sa sluškinjama uvijek mokre od pločice na kiši, kako vise s vrata ormarića, a ja sam, naravno, nosio golemu woody.

Nadajući se izvan svake nade da će moja žena konačno malo popustiti, prišao sam joj i uzeo je žlicom, naslonivši ruku na njezinu čvrstu guzicu i čvrste trbušne mišiće. Lagano se promeškoljila, ali nije me odgurnula kao inače, zapravo, pružila je ruku unazad da položi ruku na moj bok. Shvatio sam to kao znak ohrabrenja i pritisnuo svoj bijesni član uz njezinu guzu. Polako je počela podizati nogu, sve više i više dok nije bila gotovo ravna. Sadrži vrući tinejdžerski udarac Divio sam se zategnutosti njezinih bedara, a nedavno je jedrenje ponovno zateglo njezino tijelo.

Bio sam oduševljen kad nisam naišao na nikakav otpor donjeg rublja, što je bio znak da se i ona veseli malo trčanja u sijenu. Gurnuo sam kruti kurac između njezinih obraza, naprijed do mokrog klitorisa i natrag do male naborane rupice. Svaki put kad bih je udario u šupak, lagano bi se gurnula unatrag, što je bio znak dobrodošlice jer me u prošlosti nikad nije pustila ni blizu svoje male morske zvijezde. Držao sam ovo pet minuta i postala je vlažnija nego što sam ikada pamtio, glatki sokovi su joj curili niz bedro i guzicu.

Napokon sam odlučio da je vrijeme i bio sam više nego spreman pa sam stao usred klizanja, točno između klitorisa i šupka i pritisnuo. Začuo se zvuk srkanja vlage dok sam ulazio u nju straga, isprva čvrsto, a zatim gotovo pucketajući dok sam ulazio. Vježbe su joj se isplatile, bila je zategnuta kao i uvijek i blago je zastenjala dok sam se zabijao u nju straga. Dohvatio sam njezino uredno podšišano područje, masirajući dok sam radio, kad se odjednom napela

Dva tjedna neseksanja također su se odrazila na mene. Ne više od desetak zabadanja kasnije i više nisam mogao izdržati. Isprsnuo sam gotovo galon sperme duboko u njezine udubine i čvrsto se držao u njoj dok se moj vrhunac smanjivao. Ubrzo sam osjetio kako omekšavam i kliznuo sam iz njezine iznimno mokre rupe.

Mora da sam nakratko zadrijemao. Prije nego što sam shvatila krevet je bio prazan i čula sam zvuk tuša. Skočio sam i krenuo prema kuhinji skuhati lonac svježe kave kao nagradu za to što mi je konačno popustila. Kad sam izašao iz krmene kabine, vidio sam svoju suprugu, potpuno odjevenu, nagnutu nad štednjak, lonac za kavu u punoj količini i palačinke kako cvrče na štednjaku.

Nasmiješila mi se kad sam se nagnuo da je poljubim.

"Što?" pitao sam

"Oh, samo što je oluja prestrašila Tiffany sinoć i ona se uvukla u krevet s nama. Ti i ona ste jutros izgledali tako slatko dok ste ležali zajedno da jednostavno nisam mogao odoljeti slikanju. Čekaj da vidiš!"

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 54 Prosek: 4.3]

10 komentar na “Sadrži vrući tinejdžerski udarac Intimne priče sa sluškinjama price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.