Goli seksi videi

Upoznavanje u Bosni

Moja supruga i ja živjeli smo u San Diegu, ali smo se preselili u unutrašnjost iz ekonomskih razloga nakon što nam se dijete rodilo; Još ga zovem "klinac" jer je nevjerojatno kako brzo odrastaju. Sada nam nedostaje plaža, posebno Black's Beach (nudistička plaža) koju smo često posjećivali. Ove smo godine odlučili isplanirati jednotjedno putovanje u San Diego jer je prošlo toliko vremena otkako smo bili tamo. Ja sam se, naravno, veselio odlasku na Black's Beach. Mi smo domaći nudisti pa nas je dijete naviklo vidjeti gole. Sve je izgledalo dobro dok se planovi moje žene nisu promijenili i nije mogla ići s nama; to se činilo OK, bit će to "dječki tjedan". Onda je jedan od prijatelja našeg sina zamolio da pođe s njim; to je bilo u redu. Ali onda je jedna od djevojaka htjela biti uključena. Obično je ova djevojka, Candie, "samo jedan od dječaka"; bila je otkako su svi zajedno bili u osnovnoj školi. Ali, ubacite dvosobni apartman i nudističku plažu i stvari postaju neugodne. Odlučeno je da će Candie spavati na kauču i odlučiti o plaži kada za to dođe vrijeme.

Preskočimo odmah na plažu, može. Radnim danom ujutro kasno u sezoni plaža je bila prilično prazna, a mi smo odabrali mjesto dosta udaljeno od ostalih. Počeo sam postavljati stolice. Dječaci su se odmah skinuli i urlajući potrčali u valove. Predložio sam Candie da bi mogla otići malo niz plažu gdje bih mogao vidjeti da je još uvijek na sigurnom, ali da ima malo privatnosti ako odluči maksimalno iskoristiti priliku. Uzela je svoj ručnik i krenula. Skinuo sam se i potrčao, urlajući, u valove.

Nakon kratkog pljuskanja u valovima vratio sam se na obalu čitati. Držao sam pola oka na svakom od klinaca. Gledala sam Candie kako skida pokrivalo i vidjela da nosi jarko crveni bikini s nitovima. Zagazila je u vodu i nastavila niz plažu malo dalje dok su valovi milovali njezine atletske noge. Goli seksi videi Svijetli crveni trokut označavao je njezin uski stražnji dio. Zagazila je dalje u Pacifik, osvrnula se i zaronila u val.Kad se ponovno pojavila, mogao sam reći da više ne nosi gornji dio. Bacila je gornji dio na plažu i nastavila se brčkati u moru dok nije shvatila da nije dovoljno daleko bacila gornji dio i da ga je odnio val. Nakon što ga je uzalud tražila nekoliko minuta, krenula je prema meni. Kad je prišla bliže, bilo mi je drago vidjeti da ima najljepši par grudi koje sam vidio u dugo vremena; čvrsti, okrugli brežuljci B-šalice koji joj se ponosno ističu na prsima iznad mišićavog atletskog torza. Obično sam je viđao samo u ravnim sportskim grudnjacima ili vrećastim uniformama tako da je njezin razvoj uglavnom prošao nezapaženo. Osim toga, ona je jedna od prijateljica moga sina i ja se družim s njezinim roditeljima, pa ne bih trebao primjećivati, zar ne. Sad sam sigurno primijetio.

"Izgubila sam gornji dio", rekla je.

“Primijetio sam”, odgovorio sam.

"Nisam ga namjeravao izgubiti. Pa, da, skinuo sam ga, ali ne i izgubiti. Možete li mi pomoći da ga potražim?"

Pristao sam pogledati, ali nisam polagao velike nade. Dok smo šetali, rekla mi je da joj je drago što je odlučila ići u toples, da joj se jako sviđa osjećaj sunca, vjetra i prskanja mora na njezinoj koži. Nastavili smo pokraj njezinog ručnika, a da nismo našli gornji dio. Nekoliko minuta kasnije dvije druge žene, potpuno gole, ali s poznatom jarko crvenom majicom, susrele su nas idući s druge strane. "Ovo mora biti tvoje", rekao je onaj koji ga je pružao Candie sa smiješkom.

"O, da, hvala vam puno!" uzviknula je Candie kad ju je prihvatila.

Drugi je rekao: "Da imam grudi kao tvoje, nikad ih ne bih prekrio."

Candie je smijući se odgovorila: "Da imam grudi kao tvoje, ne bih mogla igrati odbojku". Zaista, obje ove dvije žene imale su sjajna tijela, ali mnogo veće grudi koje su vjerojatno bile sjajne tijekom intimne aktivnosti, ali možda nisu bile prikladne za dugotrajne sportove. Njih dvoje su nastavili uz plažu, a Candie i ja slijedili smo ih sve do njezinog ručnika, gdje je Candie stala da odloži gornji dio.Pogledala je za dvije gole žene koje su odlazile i rekla, "izgledaju super, gole i sve, samouvjerene, izgledam li ja tako?" Odgovorio sam da je uvijek izgledala samouvjereno i da je izgledala nevjerojatno noseći samo maleni komadić donjeg dijela bikinija.

Pitala je: "Misliš li da bih i to trebala ukloniti?" Na što sam ponovio da je ona svoja žena i da ću se vratiti do svog stolca i pustiti je da sama odluči. Sjeo sam, uzeo knjigu i letimično ugledao njezinu golu zadnjicu dok je još jednom zaronila u valove. Plivala je neko vrijeme, a zatim se vratila svom ručniku i ležala gola na suncu dok je povjetarac strujao preko nje i milovao njezino mladenačko tijelo.

Kad su momci došli na obalu na ručak, pozvali su je. Odjenula je samo pokrivalo i pridružila nam se, noseći bikini smotan u ručniku. Nakon ručka, dečki su se vratili na boogie boarding, a Candie je skinula svoj pokrivač i ležala gola na svom ručniku pokraj mog stolca. Neko je vrijeme ležala licem prema dolje, a moje su oči lutale po njezinim leđima, lijepom okruglom dupetu i nogama. Kad se okrenula, ponovno sam mogao zuriti u njezine ljupke grudi i zamisliti kako ih držim rukama; izgledale su kao da bi savršeno pristajale. Njezina besprijekorno glatka koža pozivala me da je pomilujem, ali nisam se usudio prijeći tu granicu osim ako me ona nije pozvala. Između njezinih nogu bio je neuredan grm iste boje kao i njezina kosa koji me zvao da prođem prstima kroz njega i otkrijem što se krije unutra.

Povremeno bi zaronila u ocean i vratila se s kapljicama vode koje su joj tekle niz tijelo, svjetlucajući na suncu. Kad je sunce zašlo ispod Seks prici baka i dječaka, spakirali smo se i vratili u odmaralište. Candie je nosila samo pokrivalo, japanke i osmijeh; njezin bikini neceremonijalno uguran u torbu. Večernji povjetarac poigravao se laganom tkaninom, podižući je lascivno uz njezina bedra.

Nakon što su se vratili u odmaralište, dječaci su se brzo istuširali i otišli u sobu za igru.Kad su se vrata za njima zatvorila, Candie je skinula pokrivalo preko glave, bacila ga preko ramena, zauzela pozu i rekla: "Idem se istuširati; želiš li mi se pridružiti?" Moje kratke hlače su bile skinute prije nego što je napravila tri koraka prema mom dijelu apartmana. Uhvatio sam je i počeo se tuširati kad je ušla. Namjestio sam temperaturu i pridružio joj se. Uživao sam u pogledu na toplu vodu koja se slijevala iz njezinih grudi, preko trbuha i niz bedra dok je ispirala pijesak i sol sa svoje kose. stranac iz druge zemlje Napaljene seks priče Nakon što sam izlio malo vode za tijelo s mirisom jagode na gornji dio njezinih prsa, ispružio sam ruku i dotaknuo je po prvi put. Milovao sam slatku pjenu po njezinoj glatkoj koži, masirajući joj grudi i osjećajući kako joj se bradavice podižu kao odgovor na moj dodir. Nastavio sam niže, perući joj trbuh i kleknuvši učiniti isto na njezinim nogama. Lice mi je sada bilo u ravnini s njezinom macom i mogao sam vidjeti kako joj spol viri iz gustog gusta. Očešao sam rukom njezin brežuljak, a ona je zastenjala kao odgovor. Počeo sam ozbiljno raditi po njezinom klitorisu dok sam prstom pipao njezinu vaginu. Podigla je ruku i uhvatila se za tuš kako bi ostala stajati dok joj se tijelo grčilo i treslo od veličanstvenog orgazma. Kriknula je dok su joj valovi zadovoljstva ljuljali tijelo. Čvrsto sam pritisnuo njezin klitoris i čvrsto držao prst u njoj dok su joj se bokovi divljački trzali.

Ubrzo se dovoljno pribrala da mi dopusti da joj operem leđa. Dok sam joj prao leđa, nisam mogao a da joj često ne posegnem za grudima. Nastavio sam do njezine guzice i bio sam zadovoljan što Crossdresser dama nevjesta www ladofemenino pritisak koji sam primijenio na njezina stražnja vrata izazvao lagano gugutanje. Vratio sam se milovanju njezine mace, a ona je gurnula svoje dupe natrag na moj bijesni tvrdi dio. Posegnula je okolo i pomilovala moj kurac, a zatim ga usmjerila prema svojoj mokroj mačkici. Čvrsto sam je držao za bokove dok sam straga polako zabijao kitu u njezinu macu. Nagnula se prema zidu i gurnula unatrag u nastojanju da što prije uvuče moj kurac u nju.Mali jauci i gugutanje pobjegli su iz njezinih usta dok smo radili zajedno kako bismo ostvarili naše spajanje. Nakon što je moj kurac bio potpuno zahvaćen unutar njezine vagine i moja bedra su bila čvrsto pritisnuta uz njezinu guzicu, posegnuo sam okolo da joj još jednom pomilujem klitoris. Dok se njezin sljedeći vrhunac razvijao i njezino tijelo počelo svoje neizbježno orgazmičko podrhtavanje, radnja njezina tijela bila je dovoljna da me povuče s njom i došli smo zajedno uz povike radosti.

Okrenula se i pridružili smo se našem prvom dubokom, strastvenom poljupcu, zatim isprali i izašli iz tuša. Obrisao sam je ručnikom i počela je četkati kosu. Kad sam se obrisao ručnikom, prišao sam joj s leđa, uzeo je u naručje i zagrlio dok smo se gledale u ogledalu. Naslonila se na mene, istežući se i analizirajući odraz svog tijela.

"Dobro izgledam, zar ne?" pitala je.

"Da, vrlo vrlo zgodna i seksi, mora da imaš puno frajera za tobom."

"Nikada zapravo nisam primijetila. Tek kad su me te žene dobro pogledale, sinulo mi je da sam stvarno postala žena." Zastala je, pogladila svoj grm, a zatim neodlučno počela: "Većina žena sada podrezuje ili brije ovdje dolje, zar ne?"

"Da, mnogima. Sviđa mi se; mislim da pokazuje da ti je stalo kako izgledaš svojim ljubavnicima. Mnogi muškarci, poput mene, također se dotjeraju."

"Biste li mi podrezali moju?"

Rekao sam, "Mislio sam da nikad nećeš pitati", i nastavio položiti ručnik na krevet da ona legne na njega. Legla je i raširila noge dok sam ja otišao po škare.

Kad sam se vratio, opet je lagano milovala svoj grm. "Samo se opraštam", našalila se.

Kad sam počeo raditi, rekao sam: "Ponovo će izrasti ako to želiš." Brzo sam joj podrezao grm na širinu prsta i pitao je što misli.

Zagledavši se u moje rukotvorine, Pokloni za tinejdžerku je: "Oooh, sada izgledam puno zrelije. I osjećam se jednako dobro, ako ne i bolje nego prije."

"Naravno. Idemo sad nešto pojesti."

Gledao sam kako navlači kratku pamučnu ljetnu haljinu ispod koje nema ništa osim sandala. Košulja, kratke hlače i sandale za mene i krenuli smo. Spustio sam poklopac dok smo se vozili duž plaže prema restoranu s temom plaže kojeg sam se sjećao kao popularnog među mlađom publikom. Dok smo se vozili, vjetar se igrao s njezinom haljinom, dižući duboki dekolte. Napaljene seks priče banana Povremeno bi podignula porub kako bi mi skrenula pozornost divnim pogledom na svoju golu macu na mjesečini. Na semaforu su se neki momci s fakulteta zaustavili pored nas i zviždali joj; bljesnula im je grudima kao odgovor, a oni su prestali urlati i urlati kad se svjetlo promijenilo.

Došavši u restoran, odabrali smo visoki stol na terasi na samoj plaži, au blizini su nas pozdravljali valovi. Candie je sjedila uživajući u osjećaju oceanskog povjetarca koji se nastavljao poigravati njezinom haljinom. Za susjednim stolom čuli smo glas koji nas je zadirkivao, "izgleda da ste sada izgubili još nešto!" Bile su to dvije žene koje smo sreli na plaži.

Candie je malo pocrvenjela, ali je odgovorila rekavši: "Odlučila sam da ono što ostavim kod kuće ne mogu izgubiti dok sam 08 pantyhose jebači Zatim je još malo podigla rub haljine i pokazala im svoju macu. One su pak pokazale da su za večer bile slično odjevene.

Nakon večere, preselili smo se u bar, gdje je lokalni bend svirao surfersku glazbu, a nekoliko parova vrtjelo se na plesnom podiju. Candie i ja smo neko vrijeme plesali, a onda su nam se pridružili naši novi prijatelji. Vratio sam se za stol, a tri su žene nastavile plesati s divljom napuštenošću. Njihov je ples uključivao toliko okretanja i kruženja da njihove kratke haljine nisu mogle prikriti njihovu golotinju od gomile i ubrzo je plesni podij bio prepun jer su im se druge žene pridružile i njihove pratilje pokušavale bolje izgledati. Energija u prostoriji porasla je do crescenda koji je bend dao sve od sebe da održi, ali na kraju su morali uzeti pauzu.Kad se Candie vratila za stol, nagnula se i bez daha mi šapnula na uho, "prošetajmo plažom".

Nekoliko zavidnih očiju bilo je upereno u mene dok sam je vodio za ruku prema valovima koji su se razbijali. Hladan oceanski povjetarac učinio je svoju magiju i ubrzo me je zagrlila dok smo stajali na valovima i duboko se ljubili. Moje su ruke držale njezinu guzicu i povukle njezine prepone uz svoje, moj kurac žudio je pritisnuti je izravno, kožom uz kožu. Osjetio sam kako nježno trlja svoj spol o moj kurac i znao sam da ima istu hitnu potrebu. Činilo se da obližnji mol nudi najbolju priliku za skrivanje pa smo krenuli tim putem dok smo gazili duž plaže. Kad smo stigli do pristaništa, bilo je očito da nismo jedini par koji traži malo diskrecije. Ponovno sam je uzeo u naručje i nastavili smo gdje smo stali prije nekoliko minuta. Ubrzo je posegnula dolje i oslobodila moj kurac iz njegovih okvira kaki boje i pomilovala ga dok sam joj podizao haljinu oko struka. Vrativši ruke na njezinu guzicu, podigao sam je, a ona me obuhvatila nogama dok sam s uzdahom zarivao kitu ravno u njezinu dobro podmazanu macu. Nastavili smo se ljubiti dok se navikla na to da bude punjena mojim penisom. Ubrzo sam osjetio njezine vaginalne mišiće kako masiraju cijeli moj penis pa sam počeo polako ulaziti i izlaziti iz nje u ritmu s pulsiranjem oceana. Prekinula je naš poljubac samo da bi mi šapnula prljave misli u uho, "o da, jebi me, volim osjećaj tvog velikog tvrdog kurca duboko zakopanog u moju pičku, želim osjetiti kako me ispunjavaš svojim dolaskom, oh to je tako jebeno dobro, moja maca je tako mokra za tebe, volim osjećaj tvojih ruku na mojoj guzici." Kako je nastavila, počela je Eksperimentišite sa tinejdžerkama glasnija. Brzo se pokazalo da sada ima publiku, a publika joj se, baš kao iu baru, počela pridruživati ​​i pokušavati je nadmašiti. Ubrzo je područje ispod pristaništa oživjelo od zvukova udaranja zdjelica i žena koje su nagovarale svoje partnere sve gadnijim nagovaranjima.Činilo se da je desetak ili više parova uspjelo postići zajednički orgazam - šteta što nitko iz Guinnessa nije bio tu. Zvukove obilnih orgazama ubrzo je zamijenilo hihotanje i uzvici zadovoljstva dok smo razmišljali o onome što smo upravo doživjeli, odvojeno zajedno. Candie me ponovno poljubila dok sam je spuštao na pijesak. Slaba od napora, nastavila se spuštati na koljena.

Nakon što je malo uhvatila dah, posegnula je i pogladila moj kurac natrag do djelomične Zaštita za oralni seks, zatim se nagnula i lizala ga od baze do vrha, a zatim oko vrha. Kad sam ponovno bio potpuno uspravan, polako je Genitalne bradavice i oralni seks ono što je mogla u usta i ponovno izašla. “Nisam mislila da će imati takav okus”, rekla je.

"Ima okus najslađe mace na svijetu", odgovorio sam.

Blago je pocrvenjela i nastavila me ugađati svojim ustima. Nakon nekoliko najugodnijih minuta u mom životu okrenula se na sve četiri, podigla haljinu sa dupeta i zavitlala je u znak poziva. Spustio sam se na koljena i još jednom poravnao svoj kurac s njezinom macom. Lako sam potonuo u jednu vrlo željnu macu i počeo koristiti najduže poteze koje sam mogao kako bi ona stvarno mogla osjetiti moju dužinu. Njezina savršena okrugla guza blistala je na mjesečini, a ja sam je nekoliko puta lagano udario dok sam je ševio. Uskoro sam joj palcem masirao anus; njezino gugutanje zadovoljstva potaknulo me da istražim dublje. Opet je počela mrmljati gadno bodrenje, ali ovaj put joj se pridružio jedan od naših prijašnjih prijatelja. Mora da su bili jedan od drugih parova, a sada su stimulirali Candie na veće uzbuđenje, "sviđa ti se taj veliki tvrdi kurac u tvojoj mački, zar ne, izgledaš tako jebeno zgodno kad te jebe pseći stil na mjesečini, i voliš okus svoje mace na velikom tvrdom kurcu koji te je upravo pojebao, znam da voliš, mislim da želiš kušati još mace, vidio sam kako nas gledaš jutros na plaži, kladim se da želiš okusi moju macu."

"Da, o da, želim okusiti tvoju slatku, mokru macu dok se jebem pseći na mjesečini, a tvoj ljubavnik i svi ostali me gledaju kako jezikom ispijam tvoje sokove, molim te daj mi jebeno jebeno sadtoliko te želim kušati i natjerati da dođeš jače nego tvoja djevojka."

Do tada se žena smjestila na pijesak ispred Candie i podigla haljinu, dajući Candie svoju prekrasnu glatko obrijanu macu. Candie je s užitkom zaronila i pojela tu macu dok sam je ja gledao s kurcem duboko zarivenim u nju. Druga je žena zatim smjestila svoju macu preko lica svog ljubavnika i mi smo postali lanac od četiri ljubavnika koji su se bavili jednim seksualnim činom dok je mjesec sjao, a nekoliko drugih parova nas je promatralo i nastavilo vlastitu vezu. Ovaj put nije bilo velike konkurencije da se međusobno nadmaše; činilo se da svi uključeni žele intimnije iskustvo za sebe.

Candie, dok sam je pumpao odostraga i s mačkom u njenom licu, prva je došla. Njezine kontrakcije su me pokrenule i ušao sam duboko u nju dok sam je gledao kako usnama, jezikom i prstima dovodi svog novog ljubavnika do vrhunca. Druga je žena došla nježnije, budući da je više poznavala svog ljubavnika. Svi smo uhvatili dah, a onda su žene poljubile Candie i krenule ruku pod ruku. marihuana price Candie i ja smo se vratili do našeg auta i vratili u odmaralište.

Candiena maca je curila iz njezinih sokova i mog dolaska pa je krenula pravo pod tuš kad smo bili na vratima. Pridružio sam joj se i mi smo se ljubili i mazili i uživali u intimnosti jedno s drugim. "Mislila sam da ćeš me pojebati", rekla je.

"Ne bez kondoma i malo lubrikanta, ne želim te povrijediti; možemo ih nabaviti i probati sutra navečer ako želiš. Jesi li to ikada učinio?"

"Ne, nisam, ali bih volio probati Goli seksi videi tobom, tako si nježan."

Nakon što je ponovno bila čista i suha, ona je obukla spavaćicu, ja sam obukao kratke hlače i izašli smo na terasu čitati i čekati povratak dječaka.Vratili su se kasno i otišli ravno na spavanje ne pitajući nas što smo radili cijelu večer. Candie i ja smo se pogledale i slegnule ramenima. Nije spavala na kauču tu noć niti bilo koju od sljedećih noći. Učinila je da izgleda kao da je spavala na kauču zbog izgleda, a dečki su ostali nesvjesni našeg stvarnog rasporeda spavanja. Te prve noći, kad je ušla u moju spavaću sobu, skinula je spavaćicu preko glave i gola ušla u krevet pokraj mene. Poljubili smo se i uživao sam držeći je, milujući joj grudi i dupe dok smo se privijali i tonuli u san.

Ujutro me je probudila kako mi gladi jutarnje drvo. "Možda bih trebala ostati ovdje s tobom danas radije nego ići na satove surfanja", čeznutljivo je rekla.

"Ne, ionako traju samo do podneva, a ja moram obaviti neke stvari, pa idi i naći ćemo se na ručku. Očekujem da će dečki ostati na plaži pa ćemo imati cijelo poslijepodne samo za sebe."

Zaigrano se nadula, zatim skočila, obukla spavaćicu i istrčala iz sobe. Ubrzo se osjetio miris kave, pa sam ponovno obukao kratke hlače i pridružio joj se u kuhinji. Dječaci su oteturali unutra i pojeden je obilan doručak. Dok su dječaci završavali, Candie se ponovno pojavila u crnom jednodijelnom kupaćem kostimu sa šarenim sarongom vezanim oko struka i svo troje dječaka krenulo je na satove. Tog jutra zapravo nisam imao puno posla, a najviše na umu bilo mi je pronaći najbližu trgovinu za odrasle.

Ubrzo je bilo podne, pa sam otišao dolje na plažu po izvještaj o surferima početnicima. Spasioci nisu pozvali, pa sam zaključio da nitko nije ozlijeđen. Doista, svo troje je bilo dobro i dečki su namjeravali ostati i vježbati - prisutnost nekih ljupkih mladih dama bila je vjerojatan faktor u toj odluci. Svi su htjeli da i Candie ostane, a ja sam rekao da može ako želi, ali ona je tvrdila da je iscrpljena.Vrativši se u naš apartman, brzo se istuširala, obukla bijeli triko i još jednom omotala sarong oko struka. Uzeo sam je u naručje i poljubio dok su mi ruke lutale po njezinom mladom uglađenom tijelu. Bradavice su joj se ukrutile kao odgovor i primjetno se napele uz tkaninu pokušavajući ih sakriti. Krenuli smo na ručak i pripijena tkanina koja je grlila njezine obline privukla je mnoge glave.

Nakon ručka otišli smo u trgovinu za odrasle koju sam locirao. Nervozno me držala za ruku dok smo ulazili; nisam siguran kakvu ljigavu ustanovu očekivati. Ušavši vidjela je da je riječ o dobro osvijetljenom, dobro održavanom dućanu u kojem se jednostavno prodaje donje rublje i “bračna pomagala”. Dočekala nas je žena koja nas je pitala kako nam može pomoći, a mi smo joj rekli da tražimo kondome i lubrikant. Pronalaženje prikladnih odabira nije zahtijevalo gotovo nimalo vremena. Usmjerio sam Candie prema dildima, odabrao lijep primjerak plavog stakla i šapnuo joj na uho kako bih je želio zadovoljiti s njim. Vibrator je otišao u našu košaru. Zatim smo pitali službenicu imaju li trimere za intimne stvari, ona nam je pokazala što imaju i Candie je odabrala jedan. Konačno, Candie je odlutala do ogromnog izbora donjeg rublja i rekla mi da sjednem pokraj garderobe i pričekam.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 98 Prosek: 4.1]

8 komentar na “Goli seksi videi Napaljene seks priče price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.