Digni svoje dupe sa mobil gasom

Upoznavanje u Bosni

Bilo je ljeto. I vrijeme je za naše godišnje kampiranje proširene obitelji. Radili smo to otkad znam za sebe, moji roditelji, tete i stričevi, moji rođaci, čak i prijatelji obitelji koji su nam se pridružili. Sva starija djeca dovela bi prijatelje, a dok smo mi bili studenti, dovodili smo dečke i djevojke. Imao sam devetnaest godina i upravo sam završio prvu godinu na koledžu. Radovao sam se odlasku na jesen na drugo državno sveučilište na drugu godinu.

Svake smo godine odlazili u isti kamp, ​​mjesto izvan utabane staze, i iznajmljivali bismo nekoliko parcela na udaljenom kraju. Činilo se kao da smo duboko u šumi, iako nismo bili jako daleko od praonice rublja i tuševa, a grad lijepe veličine bio je udaljen samo nekoliko minuta vožnje automobilom.

Sve u svemu, svako bi se ljeto nas petnaest do trideset sastajalo vani, sa šatorima, kamperima i kamperima. Prikolice i kamperi bili su za odrasle i malu djecu, a mi ostali smo se grupirali u šatore različitih veličina. Jedino pravilo odraslih bilo je zabrana zajedničkog spavanja kako bi se dao dobar primjer mlađim rođacima. Ali uz obilje pješačkih i biciklističkih staza i skrovitih mjesta za kupanje uz jezero nitko se nije žalio. Bilo je mnogo Teens teen ruska grupa za seksualnu zabavu ako ste poveli pratilju.

Već nekoliko godina bio sam dovoljno star da imam svoj šator. S mlađim bratom i uglavnom muškim rođacima rijetko bih s kim morala dijeliti. Biti jedina djevojka mojih godina definitivno je bila prednost.

Ali ljeto o kojem vam pričam bilo je drugačije. Jedan od mojih rođaka dovodio je svoju dvadesetjednogodišnju djevojku s koledža i pitao me bih li s njom dijelio svoj šator za četiri osobe jer sam bio sam. Moja mu teta nije dopustila da je dovede osim ako joj nije unaprijed osigurao mjesto za spavanje. Uvijek sam Esl časovi za odrasle slagao sa svojim bratićem i sreo sam njegovu djevojku nekoliko puta na kuhanju i blagdanskim okupljanjima, pa sam naravno pristao.

Upravo sam završio prvu godinu fakulteta i mogao sam živjeti kod kuće umjesto u domu jer smo živjeli blizu kampusa. Iako nisam bio sramežljiv, obično sam bio tih u gužvi i radije bih ležao sam. Nekoliko godina ranije otkrio sam masturbaciju i to je bio dio moje noćne rutine da samu sebe izazivam do orgazma ili dva prije nego što zaspim. Dijeljenje šatora sigurno bi oduzelo tu priliku, ali zaključio sam da bi bilo dobro smanjiti svoju naviku masturbacije budući da su me primili u drugu godinu izvan državne škole i uskoro ću biti u prepunoj spavaonici.

Rachael i ja smo se smjestili u naš šator i sasvim smo se dobro slagali. Bila je nekoliko godina na koledžu i rado je odgovorila na mnoga moja pitanja o studentskim domovima, nastavi, domaćim zadaćama i izlazima na fakultetu. Digni svoje dupe sa mobil gasom Ostajali smo budni do kasno u noći, svatko u svojoj vreći za spavanje u mraku, razgovarajući o svakakvim stvarima. Što je Zreli tgp videi večeri bilo kasnije, to je naš razgovor postajao 'odrasliji', a ja sam postavljao pitanja o seksu. Nisam bila djevica, ali nikad nisam doživjela orgazam s partnerom i bila sam svjesna da postoji cijeli svijet izvan četiri ili pet minuta misionarskog položaja. Ona i moja sestrična imale su seks već neko vrijeme i nije joj smetalo odgovarati na moja pitanja.

Počela je padati drugi dan kad smo bili tamo i nije prestala dok nismo otišli. Polagani postojani pljusak koji je održavao zrak hladnim, a nebo sivim. Dečki su i dalje lovili ribu, sretno sjedeći na kišici sa svojim štapovima, a djeca su većinu vremena provela u kamperima gledajući filmove i igrajući društvene igre dok su odrasli sjedili i razgovarali. Svi su se dovoljno dobro slagali da kiša zapravo nije ništa uništila, samo je smanjila broj stvari koje smo mogli raditi vani.

Na kraju drugog kišnog dana svi su zaključili da bi cjelodnevni izlet u grad sljedeći dan bio dobro iskorišteno vrijeme. Tu je bilo kino, nekoliko restorana brze hrane, trgovački centar i mnogo toga za raditi.Koliko god mi se film sviđao, odlučila sam da ću, budući da će Rachael i James sigurno ići u grad sa svima, imati šator samo za sebe ako odlučim ostati na dan. Rekla sam mami da je to prilika da nadoknadim svoj popis engleske književnosti predloženog štiva za ljeto, ali nisam spomenula da planiram doživjeti tri ili četiri orgazma uz svu tu privatnost. Kupila ju je, jer sam oduvijek bila proždrljiva čitateljica i dan danas radije čitam nego kupujem.

Na moje iznenađenje, Rachael je također odlučila ostati. James je planirao otići u sportski bar sa svim rođacima i ujacima kako bi uhvatili utakmicu, a nju to nije zanimalo. Budući da je također imala Digni svoje dupe sa mobil gasom za ljeto čitati, pomirio sam se s onim za što sam bio siguran da će barem biti miran i tih dan.

Imali smo dosta hrane i mogli smo ući u jedan od kamp prikolica ako smo trebali nešto skuhati.

Proveli smo veći dio jutra čitajući, a nakon što smo se suočili s kišom da uđemo u kamper i napravimo ručak, otrčali smo natrag u naš šator. Pritom smo se smočili i oboje smo bili promrzli, pa smo se svukli u donje rublje i majice i uvukli u vreće za spavanje. Siguran sam da smo oboje namjeravali nastaviti čitati, ali u zamračenom šatoru uz umirujući zvuk kiše vani počeli smo razgovarati. Iako je bila sredina poslijepodneva, činilo se da je kasna noć dok smo ležali gotovo šapćući.

A saznanje da su svi bili miljama daleko dalo mi je hrabrosti da razgovor usmjerim na temu orgazama.

Odgovarajući na moja mnoga pitanja, Rachael je opisala koliko joj je mjeseci trebalo da doživi orgazam tijekom seksa i kakva joj je predigra bila potrebna na početku kako bi bila sigurna da će moći doživjeti orgazam kasnije kada to bude htjela.

Priznala sam da nisam doživjela orgazam tijekom seksa, ali da sam ih imala nekoliko gotovo svakodnevno otkako sam otkrila užitak koji mogu izazvati moji vlastiti prsti prije toliko godina.

Razgovarali smo o masturbaciji i neočekivano me oduševilo saznanje da je i ona često masturbirala.

Pričali smo o oralnom seksu. Prije tog razgovora nisam bila zainteresirana za to da dopustim tipu da mi stavi penis u usta, no slušajući je kako to opisuje potaknulo me da poželim isprobati.

Razgovarale smo o tome da nas neki tip liže tamo dolje, a na temelju nespretnih prstiju koje sam doživjela pretpostavila sam da će biti isto, ali način na koji je opisala vrstu orgazma izazvanog polaganim vještim lizanjem i sisanjem tamo dolje natjerao me na bol da mi netko to učini.

Razgovarali smo o različitim seksualnim položajima i shvatio sam da moje tijelo fizički reagira na razgovor dok sam zamišljao kako bi se osjećao svaki drugačiji način da me jebeš.

U jednom sam trenutku otkopčao vreću za spavanje i malo je otvorio da uđe zrak. Pitao sam se osjeća li se Rachael pregrijano kao ja od našeg razgovora.

Puno smo razgovarali o ljubljenju i složili smo se da razmišljanje o sporom senzualnom ljubljenju ima veliku ulogu u svakoj od naših masturbacijskih fantazija.

Pitao sam je koji je po njezinom mišljenju najbolji način masturbiranja, a dok smo razgovarale o svojim prstima i različitim načinima na koje bismo se svatko zadirkivali, škakljali i mazili i trljali, morao sam voditi gotovo izgubljenu bitku da spriječim da mi prsti skliznu u moje gaćice. Svakih nekoliko Priča o dlakavim nogama rukom bih obuhvatila svoj brežuljak i osjetila toplinu koja je isijavala iz moje mačkice kroz tanku vatu.

Razgovarali smo satima dok je kiša padala. Vani se smračilo i postajalo nam je sve ugodnije jedno s drugim, dijeleći stvari koje nikad drugima nismo rekli.

Kako je rasla naša udobnost, tako je rasla i naša smjelost, i postao sam svjestan vrlo seksualne energije u našem razgovoru.

Naposljetku smo čuli da su se automobili počeli vraćati, ostavio sam vreću za spavanje i otišao do vrata šatora da viknem roditeljima da smo na sigurnom, dobro i suhi i da planiramo ostati ovdje ostatak noći.Vidio sam Jamesa kako tetura u skočni prozor koji je dijelio sa svojom braćom i znao sam da će uskoro zaspati.

Nisam htio ostaviti vreću za spavanje. Bio sam mokar od sati uzbuđenja i bio sam siguran da će moje gaćice imati vrlo znakovitu mokru točku na mjestu gdje sam se stalno dodirivao, ali znao sam da bi vikanje po šumi manje razbilo čaroliju koju smo proveli popodnevno tkanje nego da moja majka promoli glavu da nas provjeri.

I stvarno sam počeo misliti o nama kao da smo pod nekom vrstom neopisive čarolije. Pronašli smo neku vrstu erotskog sjecišta kiše, blizu mraka, razgovora, društva i intimnosti izgrađene dijeljenjem tajni.

Ostatak naše grupe bio je zatvoren za noć, a kako je poslijepodne postajalo večer, a večer klizila sve bliže noći, Rachael i ja smo nastavili naš intimni razgovor. Počeli smo šaputati kad su se ostali vratili, iako smo bili dovoljno udaljeni od svih da nas nikad ne bi čuli zbog daljine i zvuka kiše koja je pljuštala.

Sat vremena ranije, kad sam promolio glavu iz šatora, nešto sam shvatio, ali sam se požurio natrag u udobnost svoje vreće za spavanje kako bih odgodio bavljenje time. Ali kako je postajalo sve kasnije, bio sam sve svjesniji onoga što me hladniji zrak izvan vreće za spavanje natjerao da shvatim. Prošlo je nekoliko sati otkako sam ispraznio mjehur i prije ili kasnije ću morati obaviti nuždu.

Tuš zgrada sa zahodima nije bila daleko od mjesta na kojem smo bili, ali kiša i sve mračnija šuma sigurno su me natjerali da mislim da je udaljenija nego što jest.

Dok smo nastavili šaptati, zatekao sam se kako poželim da ne pada kiša pa da mogu samo otići piškiti iza stabla a da se ne pokisnem, ali znao sam da ne bih ni to htio učiniti jer bi to značilo napustiti šator i prekinuti naš razgovor.

Jednom kad sam postao svjestan pritiska u svom mjehuru postalo ga je sve teže ignorirati.Samo mi je moje uzbuđeno tijelo uvijek iznova moglo odvratiti pažnju dok smo nastavili razgovarati o našim omiljenim načinima postizanja orgazma.

Na kraju sam znao da ću, ako ne počnem donositi neke odluke, ostati bez mogućnosti. Nevoljko sam sjeo u svoju vreću za spavanje i u gotovom mraku duboko udahnuo.

"Što nije u redu Emily?" upitala je Rachael.

"Mrzim to, ali mislim da moram van." prošaptala sam.

Zureći u mene širom otvorenih očiju tiho je upitala "Moraš li piškiti?"

"Da. Pokušavao sam ga zadržati, ali više ne mogu."

"I ja moram ići. Dugo jesam, ali nisam htjela prestati pričati", priznala je.

"Bit će to duga šetnja do kupaonice." Navlačila sam trenirku i pokušavala ignorirati očajničke signale koje mi je mjehur slao svakim pokretom.

"Mogli bismo jednostavno otići iza drveća." Odvažila se dok je navlačila oversize majicu s kapuljačom. Shvatio sam da je u nekom trenutku skinula majicu i grudnjak i da na sebi nije imala ništa osim donjeg rublja. Bio sam šokiran kada sam shvatio da mi je pomisao na izlazak van bez grudnjaka ispod majice s kapuljačom izazvala malo jače lupanje srca.

"Mislim da previše pada kiša. Pokisli bismo." rekla sam.

"Možda bismo se mogli stisnuti ispod kišobrana." Šapnula je dok je klečala pokraj mene na preklopu šatora.

"Morali bismo se stisnuti tako blizu da bismo na kraju piškili jedno na drugo." rekla sam. latex Povijest za odrasle Nisam mogao razumjeti zašto je ta mentalna slika izazvala eksploziju leptirića u mom trbuhu.

– Jedva čekam. Izjavila je glasnim šapatom. "A ni ja se ne želim potpuno smočiti. Ući ću ovamo."

"Ovdje?" Nisam mogao vjerovati da je to rekla.

"Da. Jedva čekam i znam kako ću to učiniti." Brzo je upalila svjetiljku i otvorila hladnjak. Bio je plav i napravljen za držanje paketa od šest limenki ili boca, s dovoljno mjesta za led.Šarke su bile polomljene na poklopcu i nije ostao dobro zatvoren, a donijela ga je da u njemu drži šminku.

Brzo je ispraznila sve iz nje u svoju vreću za spavanje, a zatim je skinula majicu s kapuljačom. Ugasila je baterijsku svjetiljku, bacila pogled kroz poklopac šatora kako bi potvrdila da vrijeme zadržava sve unutra, a zatim je čučnula iznad svog hladnjaka.

Sagnula se dolje i povukla gaćice u stranu, te gotovo odmah počela gubiti ravnotežu.

"Jebote", promrmljala je, ali prije nego što sam mogao pomisliti, pomaknuo sam se, kleknuvši pokraj nje. Stavio sam ruke oko njezinih ramena kako bih joj pomogao u ravnoteži.

Gledajući joj u oči s udaljenosti od nekoliko centimetara, mogao sam vidjeti točan trenutak kad se opustila, praćen zvukom njezine tekućine koja je siktala u plastični hladnjak. Uzdahnula je i zadrhtala dok je nastavila ići, puštajući stalan mlaz u posudu. Držao sam je, buljeći i slušajući i preplavljen električnim osjećajem intimnosti u šatoru, dok je čučala tik uz mene i piškila s nama držeći se jedno za drugo.

Bio sam itekako svjestan da osjećam svoje šake i ruke na njezinoj goloj koži. Bila je pregrijana kao i ja, ali sve što sam osjećao bila je utješna toplina koja je dolazila iz njezina tijela. I zato što smo cijeli dan proveli razgovarajući o seksu, zbog nevaljalosti svega toga, zbog bliskosti koju smo razvili tijekom našeg erotskog razgovora, i zato što smo bili dovoljno blizu da osjetimo njezin dah i čujemo njezino srce lupanje to je bila nešto najuzbudljivije što sam ikad doživio.

To je trajalo i trajalo, pokazujući da nije pretjerala kad je rekla da je stvarno morala otići. Mogao sam osjetiti kako se napinje dok su joj se noge počele grčiti od držanja u položaju, pa sam se naslonio na nju kako bih pokušao skinuti dio njezine težine s njezinih nogu. Pritisnula se natrag u mene i kad sam čuo kako se njezin mlaz sužava, osjetio sam njezin vreli dah na vratu.

Ostali smo tako na trenutak, svatko od Zrele dame se savijaju gole izgubljen u svojim mislima o onome što smo upravo podijelili.Ali trenutak je morao proći, barem zato što je to zahtijevao pritisak vlastitog mjehura.

Odmaknuo sam se od nje, posegnuo za kutijom s maramicama i pružio joj ih. Uzela je jednu i obrisala se, stavljajući je u vreću s namirnicama koju smo koristili za smeće. Pustila je gaćice i sjela na vreću za spavanje, ispruživši noge.

"Bože, kako je bilo tako dobro", uzdahnula je.

Nevoljko sam prošaptao: "Sada stvarno moram ići i jedva čekam. Krenut ću prema drveću i nadam se da se neću utopiti."

Ali ona me je uhvatila za ruku i rekla, "Samo idi ovamo."

Gledajući u nju u polumraku dok nije nosila ništa osim gaćica, izgledala je jednako seksualno i ranjivo, i siguran sam da sam vidljivo pocrvenio od seksualnog uzbuđenja koje je pulsiralo kroz mene. U tom trenutku ništa nisam želio učiniti više nego piškiti dok sam joj bio blizu.

Bile su me sekunde udaljene od gubitka kontrole, pa nisam imala vremena razmišljati trebam li se posramiti, uživati ​​u trenutku ili bilo čemu drugome. Brzo sam skinuo trenirku i shvatio da su mi se skinule i gaćice. Noseći samo grudnjak, kleknula sam s koljenima s obje strane hladnjaka i spustila se što sam bliže mogla dok sam težinu stavljala na ruke.

Dok sam čučao na sve četiri, Rachael se pomaknula iza mene i stavila ruke ispod mojih ruku. Povukla me tako da sam sjedio uspravno i obuhvatila me rukama.

Gurnula je usne u nježan poljubac tik ispod mog uha i uz dubok uzdah pustio sam je, a moja je mokraća pojurila u plastičnu posudu da se pridruži njezinoj u najerotičnijem trenutku mog života.

Čvršće me zagrlila dok sam nastavljao ići, oboje smo osjećali lupanje srca i nijedno od nas nije shvaćalo kako je neseksualna tjelesna funkcija odjednom postala tako erotična. Osjetio sam kako se moj mlaz usporava i poželio sam da sam mogao dulje uživati ​​u njemu. Dok se to pretvaralo u posljednji grč kapanja, okrenula sam se prema kutiji s maramicama, u namjeri da dohvatim jednu i obrišem se njome.

Ali moje se lice iznenada našlo uz Rachaelino lice, i bez imalo oklijevanja zatvorila je oči i poljubila me. Dug poljubac, spor i istraživački. Uzvratio sam joj poljubac i ona me čvršće zagrlila. Dok je ona još uvijek bila iza mene, stavio sam ruke na njezina gola bedra i gurnuo joj jezik u usta, osjećajući kako joj jezik klizi uz Žena Anton ruski predstavlja, a zatim u moja usta. Noge tinejdžerke iskrene je i gurnula svoja usta uz moja, prekinuvši poljubac koristeći jezik da poliže moje usne.

Brzo joj je bilo neugodno, a ja sam osjetio kako gorim od zbunjenosti i srama. Zgrabila je šaku maramica i njima obrisala moja bedra i vulvu. Bacila ih je i ponovno navukla majicu s kapuljačom, zgrabila hladnjak i iznijela ga van. U nekoliko sekundi koliko joj je trebalo da ga isprazni, uvukao sam se u vreću za spavanje noseći još samo grudnjak.

Bilo mi je neugodno i posramljeno zbog onoga što smo upravo učinili. Povijest za odrasle jebozovna riđokosa Ne zato što nisam uživao. Imao sam. Toliko da bih sve ponovio, pa čak i više da mi se pruži prilika. Ali osjećao sam se loše jer se činilo da joj je neugodno. Osjećao sam se kao da sam sebično uživao u nečemu zbog čega joj je bilo neugodno.

Uvukla se u vreću za spavanje i ležali smo u mraku.

"Rachael?"

"Da?"

"Tako mi je žao. Prešao sam granicu i uopće nisam planirao i nadam se da si." Zašutio sam jer nisam imao pojma što bih rekao.

"Oh Em. Uživao sam. Toliko. Samo se nadam da ne misliš da sam čudan."

Preplavilo me olakšanje i rekao sam: "Nisi ništa čudniji od mene. To me je najviše napalilo."

"Da, nisam očekivao da će se to dogoditi." Rekla je. "Ali sad sam toliko napaljen da bih mogao vrištati."

"Ja isto." zahihotala sam se.

Ležao sam u mraku, pokušavajući smisliti nešto za reći. Nisam bila sigurna što želim, ali sam znala da ne želim da razgovor završi. Želio sam ostati povezan. Očajnički sam se nadao da je iskrena u vezi s tim da je dobro, a borio sam se i protiv poriva da se uvučem u njezinu vreću za spavanje kako bismo se mogli zagrliti.

Tiho se nasmijala iz tame pokraj mene. – Obično nisam ni ovako napaljena nakon predigre. Šapnula je. "A predigra je nevjerojatna."

"Volio bih da znam. Sve bih dao da sad imam malo." Činilo se da mi je glas hrapaviji nego što sam se ikad mogao sjetiti.

"Jesi li ozbiljan?" šapnula je.

Nastavit će se.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 46 Prosek: 4.9]

15 komentar na “Digni svoje dupe sa mobil gasom Povijest za odrasle price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.