Moskva rusija teritorija ruski

Upoznavanje u Bosni

Fakultet je bio vani za ljeto i vikend je obećavao da će biti divlji, Ed i ja smo se uputili u kolibu u malom gradu u kojem sam provela ljeta dok sam odrastala. Moji baka i djed sagradili su to mjesto oko tisuću devetsto stoljeća, ali posljednjih trideset godina to je bilo mjesto za bijeg mojih roditelja. Sada je to bila središnja zabava za moje prijatelje i mene. Most je prije nekoliko godina isplavilo vodu pa je jedini put bio ili milju pješačiti kroz susjede ili gaziti potokom. Ovisno o godišnjem dobu, bilo je od šest inča do pet stopa duboko pomicanje preko šljunčane podloge. Bilo je četvrt milje od središta grada, ali okruženo drvećem i grmljem pa se činilo kao stotinjak milja od bilo kojeg mjesta.

Pokupili smo moju sestričnu Cindy, odrastala je i nisam je vidio nekoliko godina, a s osamnaest je procvjetala u prekrasnu mladu ženu. Ona je zapravo moja sestrična u drugom koljenu, ali prilično blizu mojih godina i družile smo se zajedno kao djeca. Kad smo svratili i vidjeli moju tetu, njenu baku, htjela je poći s nama vidjeti staru kuću. Nosila je bijeli top i kratke hlače i izgledala je dobro, moj prijatelj je pokušavao kontrolirati oči i spriječiti slinjenje dok se penjala u stari Dodge koji je sjedio između nas.

Krenuli smo prema parkiralištu kolibe u blizini obale potoka i istovarili auto. Voda je tekla otprilike dva metra duboko u središtu gdje smo odlučili prijeći veći dio, nije bilo loše, ali bilo je bliže nego nositi stvari okolo.Ed i ja smo bili ovdje za vikend, planirali smo malo pecati, puno piti i nadamo se neko žensko društvo. Rekao sam lokalnoj djevojci, znao sam da ćemo biti tamo, a Edova djevojka je trebala doći navečer. Napravili smo nekoliko putovanja preko pakiranja hrane i drugih stvari na drugu stranu.

Posljednji put preko Eda bio je u vodstvu s dva sanduka piva na jedno rame i imao sam hladnjak pun hrane, Cindy se igrala u hladnoj vodi uz rub i krenula je uzvodno od nas. S pet četiri i oko devedeset funti Cindy ni u kom slučaju nije bila velika djevojka, ali prsa su joj se razvila u 34C i dobro su joj pristajale. Hladna voda joj je uspjela "upaliti farove" i nas dvoje smo uživali u prizoru, kad je odjednom skliznula u rupu koja je potpuno propala. Dok je dolazila, bila je u struji, rukama je mlatarala nesposobna podvući noge ispod sebe.

Sreća je bila da je lebdjela ravno prema Edu, on je napravio dva koraka naprijed i zgrabio je jednom rukom bacajući djevojku preko ramena, a njezin gornji dio spuštao se oko struka. Sputajući se, povukla je kosu s očiju i pogledala me, bio sam oko pet stopa iza njih i zurio u prekrasnu polugolu damu. Nasmiješila mi se napola pokušavajući prikriti svoje tvrde ružičaste bradavice dok je skakutala preko potoka na Edovu ramenu; popravila je gornji dio kad ju je spustio s druge strane. Čak i tada, njezin mokri top i kratke hlače ostavljali su malo toga za maštu.

Dok smo stavljali pivo i hranu čuli smo glasove vani, Beth se pojavila u svom autu da vidi Eda. Beth je bila dovoljno draga djevojka, ali često se prema Edu ponašala kao prema govno, pojavila se u trapericama i tamnoj majici. Krupna djevojka, visoka metar i deset sto pedeset ili više, držala je svoje velike grudi svezane u grudnjaku, zapravo, ne sjećam se da je ikad otišla bez grudnjaka, osim ako nije bilo na bazenu u kupaćem kostimu. Moskva rusija teritorija ruski Cvilila je kako se mokri prelazeći potok.S njom je bila Barb, lokalna djevojka koju sam očekivao, Beth je pokušavala prijeći i ostati suha, ali Barb je samo hodala kroz potok ne brinući se za malo vode.

Barb je bila lokalna kraljica rodea prije dvije godine, i od tada smo se često zabavljali, Barb je visoka, stvarno visoka, metar dva ili tri i složena. Velike grudi s proporcionalnim bokovima podsjetila me na manekenku. Nosila je par kratkih hlača i svoju žutu majicu zavezala ispod grudi, uska tkanina nije ostavljala sumnju da njezinoj D košarici nije potreban grudnjak!

Djevojke su se na neki način poznavale, Cindy je upoznala Barb u prošlosti jer je provodila ljeta kod svoje bake u blizini, a Barb i Beth su se prije zabavljale s nama. Činilo se da su se tri djevojke složile i krenule su prema plaži dok smo Ed i ja ušli unutra po pivo.

"Plaža" je zavoj na rijeci gdje se pješčani sprud izgradio tijekom godina ostavljajući pješčanu plažu od dvadeset stopa skrivenu od svega osim od potoka. Drveće s obje strane i preko puta njega štitilo je od znatiželjnih pogleda. Dok smo nosili hladnjak dolje prema plaži, mogli smo čuti djevojke kako se hihotu, njih tri su skupile glave i razišle se dok smo silazile niz stazu. Dok smo postavljali hladnjak pored potoka, sve tri djevojke su se uhvatile za ruke i gurale nas prema potoku, moja prva reakcija je bila da zgrabim po jednu djevojku u svaku ruku i povučem. Činilo se da Ed ima istu ideju, ali kao linijski im je stao iza leđa i gurnuo naše napadače u potok. Otišao sam unatrag u rupu iza sebe noseći dvije djevojke na sebi.

Svi smo se popeli brbljajući i smijući se. Cindyin gornji dio ponovno je bio oko struka, što nas je nasmijalo. Barbina je majica pokazivala sve što je imala; Sam sam ogulio svoju majicu bacivši je na plažu. Iznad moje glave proletio je žuti bljesak; Okrenuo sam se i pogledao polugolu Barb njezine šiljaste grudi usmjerene ravno prema meni. "Hej ako ti to možeš."

"UU UU!!" Cindy je vikala dok je gulila vlastitu košulju, odletjela je na obalu. Ed je bio skinut i svi su pogledi bili uprti u Beth, ona je stajala otvorenih usta, dok joj je bijeli grudnjak treštao kroz košulju.

"Ne ja. Idem odavde!" gazila je iz potoka penjući se uz obalu i uputila se prema kolibi. Ed je pogledao dva para Chyna priča o seksu koje su svjetlucale na suncu, promrmljao nešto i krenuo stazom za njom. Ostale cure i ja smo se prskale uokolo, posvađale smo se vodom i općenito se igrale. Naravno da su se napali na mene i zakucali me nekoliko puta, ali na moju sreću moje su ruke pale na neke zanimljive lokacije na obje djevojke. Nakon petnaestak minuta promrzli smo i vratili se na plažu sunčajući svoja tijela.

Dok je toplo sunce isušivalo naša tijela, promatrao sam ljepoticu koja leži sa mnom, koliko god žena vidio, ne prestaje me zadivljivati ​​suptilnim razlikama u njihovim grudima. Cindyne ružičaste bradavice su se uzdizale visoko, njezina bijela koža bila je malo potamnjena oko gornjih linija, ali mliječno bijela oko grudi. Barb je bila daleko veća, visinom i grudima; njezine velike grudi došle su do točke s bradavicama koje su prednjačile. Njezina mala preplanula aureola gotovo da nije postojala, sjaj nisam uzalud potrošio na mene, moje kratke traper hlače sprječavale su da moj ukrućeni penis bude previše vidljiv.

Odlučili smo otići provjeriti Eda i Beth, nije ih bilo četrdeset pet minuta, pa smo skupili odjeću, razočarano sam zastenjao dok su djevojke ponovno oblačile svoje košulje i krenule prema kolibi. Dok smo mu Šunka bez masti približavali, mogli smo čuti škripu starih opruga i rastuće razine Bethinog stenjanja duboko u naletima seksa. Pokazao sam djevojkama da budu tihe i pokazao im put do stražnjeg prozora. Kapci su bili zatvoreni, ali daske nisu bile čvrsto stisnute jedna uz drugu pa smo imali inč visoku pukotinu dugu četiri stope kroz koju smo mogli gledati.

Bili su na krevetu preko puta sobe s naše točke gledišta, pogled je bio savršen, soba je bila dobro osvijetljena.Beth je bila na vrhu i udarala gore-dolje o Edovu krutu šipku; njezine velike grudi veličine dinje slobodno poskakuju. Osjetio sam Barbinu ruku dok me je milovala po leđima i prsima, brzo sam pogledao, Barbina majica bila je preko njezinih grudi, druga joj je ruka igrala duboko u hlačama. A Cindy je nestala.

Pozornost mi se vratila na prozor i tada sam je ugledao kako stoji na vratima, a izvan vidokruga stanara bila je Cindy. Mahnula nam je, a zatim se polako izvukla iz odjeće, povukavši svoj gornji dio i odmahnuvši sisama u našem smjeru, a kratke hlače su joj se spustile i otkrile prozirne bijele gaćice. Povukla ih je nisko na bokove točno preko linije kose, a zatim se okrenula, savijajući se u struku, napravila pravi šou povlačeći ih sa svoje vitke guzice i gležnjeva.

Cindy je stajala vrteći gaćice na vratima, razmećući se i rugajući nam se, a njezin ljubavni trokut prekrivala je gotovo bijela plava kosa. Praćkom je zabacila gaćice na prozor i ušetala u ljubavno Moskva rusija teritorija ruski. Maya Berović Priče o analnom seksu Beth se srušila na Edova prsa; nasmiješio se dok je gola Cindy stajala ispred njega, a bokovi su mu se zabijali dublje u Beth ponovno ju uzbuđujući. Kad se Bethina glava podignula, ugledala je drugu djevojku; brzo je sjela duboko udahnuvši kao da će vrisnuti kad ju je Cindy snažno poljubila u usne. Ed je nastavio micati bokovima dok je Beth polusvjesno pokušavala pobjeći od djevojčina poljupca, a njezine su ruke vješto dražile Bethine grudi spuštajući se do njezina ljubavnog trokuta. Beth se opustila pritisnuvši svoje dojke u Cindyne, Ed je podigao manju djevojku i postavio je na svoja prsa, a zatim ju je spustio na svoje lice.

Bili smo hipnotizirani predstavom koja se odvijala pred nama; bilo je to prvi put da sam gledala kako netko drugi vodi ljubav. Sada sam gledao svog bratića sa svojim najboljim prijateljem i njegovom djevojkom u isto vrijeme. Tri "zabavljačice" dovele su jedna drugu do golemog vrhunca, a zatim su se sklupčale zajedno ljubeći se, Cindy nam je malo mahnula da njezini partneri nisu vidjeli, a zatim se ušuškala i zadrijemala.

Ruka mi je skoro izvučena iz utičnice kad Priča o vakum pumpi za penis je Barb zgrabila i povukla prema plaži. Kad smo stigli do plaže, nitko od nas nije imao ništa na sebi, pali Ulično blowjob rapidshare u pijesak gladno pipajući tijelo drugih. Moja su usta pronašla njezinu mokru macu, jezik mi je zaronio duboko u njezin slatki nektar. Ševila me svojim sisama, jezikom dražeći glavić mog kuraca dok joj je strast rasla, snažno mi je prišla na lice gurajući svoju macu preko mojih usta i nosa. Zatim se otkotrljala; "Želim te u sebi. Odmah!" Počeo sam se kotrljati na njezino "Ne ne, odostraga" na rukama i koljenima ušao sam u njen doggy style. Zaljuljala se unatrag gurajući me dublje, a njezine su velike sise poskakivale dok smo udarali jedno o drugo. Dok sam počeo svršavati, snažno je ljuljala bokovima gurajući me unatrag dopuštajući joj da mi sjedne u krilo, a njezin vlastiti vrhunac pulsirao je s mojim.

Tijela su nam se još tresla kad smo čuli aplauz, na grebenu, sjedili, pili pivo, bili su Ed, Beth i Cindy, stolovi su bili okrenuti protiv nas i uhvaćeni smo goli, a naša odjeća razbacana po stazi dok smo dolazili na plaži. Što smo mogli, stajali smo držeći se za ruke i klanjali se našoj publici, iza njih nam je izvlačila odjeću bacajući nam je zajedno s pivom.

Bilo je kasno navečer pa smo svi otišli u kolibu i zgrabili obrok, smijali smo se i šalili, a onda je oko osam Cindy rekla da se mora prijaviti kod svoje bake i da će nas vidjeti sljedeći dan. Beth je također morala ići jer je imala sat vremena vožnje i sljedeći dan je morala raditi. Barb, Ed i ja odložili smo sanduk ili tako nešto piva kad je najavila da mora ići, jer još uvijek živi kod kuće morala se barem prijaviti pa sam je otpratio kući. Kad sam se vratila, Ed se onesvijestio na svom krevetu pa sam se uvukla u drugi i otišla spavati.

Spavao sam snom bez snova koji alkohol donosi do jutra, a onda su moji snovi probili i seks je prevladavao, moja muškost se uzdigla, ali san je bio previše stvaran, sječenje usana omotanih oko mog nabreklog člana, jezik koji je kružio oko osovine.Oči su mi se otvorile i shvatile da je to. netko je bio ispod mojih pokrivača, a glava joj je pomicala gore-dolje ispod pokrivača. Posegnuo sam pod osjećaj golih ramena dok je prilazila prema meni, držala je pokrivač preko glave. Pokušao sam ga pomaknuti, ali ona ga je povukla ispred sebe skrivajući lice "ne", šapnula je.

Rukama sam opipao njezine grudi, nisu bile dovoljno velike da budu Barbine, glavić mog otvrdnulog penisa klizio je niz njezino glatko tijelo. Tajnovitost je ovo učinila još uzbudljivijim, dok je stizao do svog konačnog odredišta, ona je polako trljala svoj mokri prorez naprijed-natrag po glavi. Bilo je jako čvrsto, jako je gurnula prema dolje uzimajući moju cijelu dužinu, jače je pumpala svršavajući jednom dva puta, a onda sam eksplodirao u njoj. Sjela je pumpajući me zidovima svoje vruće uske rupe. Njezine ruke opuštajuće držeći pokrivač, poderao sam ga natrag da otkrijem. Cindy. njezin slatki osmijeh pokazao je vragolasto zadovoljstvo, "što to radiš?" dahnula sam.

"Godinama sam sanjala da te jebem", odgovorila je Cindy dok me je polako pumpala, dok je moj član nabrekao u njoj za drugu rundu, "ali nisam znala kako se osjećaš zbog toga." vjeruj mi u tom sam se trenutku osjećala lijepo dobro o tome, i zabranjeno voće incesta, nije bilo samo uzbudljivo nego i opojno.

Pa vikend je ispao divlji nego što sam mislio da hoće i sada sam imao cijelo ljeto kojem sam se mogao veseliti.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 93 Prosek: 3.4]

10 komentar na “Moskva rusija teritorija ruski Priče o analnom seksu price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.