Pravi teen surfergirl prskanje

Upoznavanje u Bosni

Traže se povratne informacije.

Moja supruga Viv i ja imali smo sreću da smo naslijedili malu seosku kuću od mog ujaka kojem sam ja bio jedini živi rođak. Nisam znao ništa o nekretnini pa sam, kad sam otišao u Eastbourne (najbliži veliki grad) srediti papirologiju, odvojio malo vremena da to provjerim. Bila je to neobična mala seoska kućica s osamljenim vrtom koji je gledao na južne nizine i nekoliko minuta hoda od lokalnog sela i njegovih sadržaja. Odvjetnik mi je rekao da ga je moj ujak dao brdskim biciklistima i šetačima jer je bilo mnogo dobrih staza oko imanja. Vidio sam papirologiju i shvativši koliko je zaradio, odlučio sam to zadržati kod trenutnog agenta za iznajmljivanje. Sve što bih trebao učiniti je očistiti ga na početku i na kraju svake sezone.

Unutrašnjost je bila vrlo jednostavna i dobro njegovana s dvije spavaće sobe dobre veličine i kupaonicom na katu, otvorenom kuhinjom i dnevnim boravkom u prizemlju koji je imao velike francuske prozore koji su vodili u mali vrt. Vrt je opet bio jednostavan s travnjakom, vrtom, malom natkrivenom površinom i pokraj toga šupom u kojoj sam našao pet brdskih bicikala. Mali natkriveni prostor imao je dva tuša s natpisima koji su objašnjavali kako ih treba koristiti za čišćenje blata ili prašine s biciklista prije ulaska u kuću.

Došao sam kući i ispričao ženi sve o tome i predložio da odemo na tjedan dana prije prvog izlaska da malo vozimo bicikl za sebe i pripremimo ga za ljeto. Viv je bila za to i željela je osobno vidjeti naš 'drugi' dom. Također je predložila da pozovemo još jedan par kako bi bilo zabavnije i kako bi pomogli u kućnim poslovima. Unatoč ponudi Sobe besplatne chat sobe za tinejdžere odmora, borili smo se pronaći nekoga tko bi mogao dobiti slobodno vrijeme dok Viv nije predložila prijateljicu s kojom je išla u teretanu, Nadine i njezinog dečka. Nisam poznavala nijednog od njih, ali Viv me uvjerila da ćemo se dobro slagati jer se John (dečko) bavi fotografijom poput mene.

Dva tjedna kasnije čekali smo Johna i Nadine da dođu po nas.Svi smo trebali putovati dolje u njihovom Range Roveru kako bismo uštedjeli benzin itd. Želio sam ih upoznati i nadao sam se da ćemo ući. Nadine je bila atletski visoka 5ft 7, isto kao i Viv, ali za razliku od Viv koja ima 36DD i zaobljeno tijelo, ona je bila vitkija i vjerojatno 32B ili tako nešto s mišićavim nogama. Ipak, njezina najbolja osobina bile su njezine nježne crte Odrasla Alisa u kostimima iz zemlje čuda i savršena maslinasta koža koja (moja me žena obavijestila) potječe od indijske bake, kao i njezino ime. John je bio nešto mlađi od nas ostalih (svi smo u ranim tridesetima). Visok je 6 stopa i 5 s velikim stasom, frizurom 'broj 2' i nisam se iznenadio kad sam čuo da je bio marinac prije nego što je osnovao vlastitu zaštitarsku tvrtku. Svi smo se složili i Nadine nam je rekla kako Klasični crtani prici za odrasle vozila bicikl (na spravi) pored Viv u teretani koju koriste kada im je Viv ponudio priliku da pođu. Unatoč tome što se održavao u formi, John je rekao da su prošle godine otkako je bio na biciklu, ali se veselio što će se malo odvojiti od stresa na poslu. Bio je petak kasno navečer kad smo stigli i nakon kraćeg smještanja i raspakiranja svi smo otišli u krevet.

Probudio sam se oko 3 ujutro očajnički želeći piškiti i krenuo prema WC-u pokušavajući biti što tiši. Pravi teen surfergirl prskanje Oči su mi se napele kad sam ušla u osvijetljeni hodnik, ali odjednom sam postala svjesna svoje okoline i ugledala Nadine na vratima Ruski ruski oblik abraham kako me gleda. Nosila je bijelu svilenu noćnu košulju koja je vidjela njezinu prorezu i iste kratke hlače. Dopustili su da njezine bradavice i grmlje budu vidljive na jakom svjetlu. Iznenada sam podigao pogled očekujući da će me ismijavati jer sam je promatrao, ali mislim da nije primijetila jer je gledala ravno u moje međunožje. Pogledao sam dolje i vidio da sam se sigurno probudio s ogromnom erekcijom koja je vrlo primjetno stezala moje bokserice. Primijetila je da sam je sigurno uhvatio, ali samo se nasmiješila i rekla 'noć, noć' prije nego što je otišla u njihovu sobu.Gledao sam njezinu usku guzicu u svilenim kratkim hlačama dok je nestajala, a zatim otišla po piškiti (nakon što sam dopustio da mi se kost spusti, što nije bilo lako s Nadineinim tijelom u mojim mislima).

Sljedeće jutro svi smo se našli u kuhinji u biciklističkoj opremi. Nadine nije spominjala prošlu noć na moje olakšanje i samo mi se znakovito nasmiješila kad je mislila da je nitko drugi ne gleda. Sve četiri smo imale odgovarajuću opremu s kratkim hlačama od likre i biciklističkim rukavicama itd. I Nadine i Viv su izgledale sjajno jer su im lijepo pokazivale noge, ali najglasnija priča bila je usmjerena na mene. Dok su Johnove uske kratke hlače imale podstavu i 'zone udobnosti' koje su omekšale linije, moje su bile bazičnije i ostavile su ono što je Nadine rekla: 'Malo toga ostavljam njezinoj mašti'. Pogledao sam dolje i vidio da se jasno vidi obris mog kuraca od 6 inča koji je bio usmjeren na jednu stranu. Moja su jaja također bila prilično uočljiva nagurana u uske okvire crnih biciklističkih hlačica koje je Viv odabrala za mene. Dok smo jeli tost, u kuhinji su bila samo dva stolca pa smo John i ja stajali uz radnu plohu. Primijetio sam da je Nadine kradom pogledavala moju izbočinu u više navrata zbog čega je moj kurac malo nabubrio. Morao sam se snažno koncentrirati (bez namjere igre) da ne postignem punu erekciju. Viv je primijetio moje blago nabreklo stanje i znakovito mi se nasmiješio. Također je komentirala kako je mislila da je John trebao nositi iste kratke hlače kao ja kako bi joj omogućila ideju o tome kako njegov paket izgleda. Za bivšeg marinca s izrazom 'ne petljaj se sa mnom' sigurno je pocrvenio.

Kad smo završili, izvadili smo bicikle i krenuli biciklističkom stazom. Otprilike 3 sata kasnije stigli smo do račvanja staze koja je vodila natrag do kućice. Naša je karta pokazivala da će nas obje rute vratiti, ali jedna je bila duža i uključivala je teži dio. Djevojke su rekle da će ići bržim putem i krenuti s večerom ako želimo ići težim.John i ja bili smo za nešto malo zanimljivije pa smo krenuli dolje u dolinu. Trčanje je bilo mnogo neravnije i uključivalo je presijecanje nekoliko potoka koje smo obojica vozili dobrom brzinom, tako da smo bili prekriveni blatom od glave do pete. John je bio malo iza mene i postajao je sve prljaviji dok je uhvatio moj sprej. Zatim, dok sam brzo skrenuo iza zavoja, staza je imala vrlo oštar zavoj koji sam pokušao izvesti, ali sam proklizao i sišao s motocikla. Na svu sreću sletio sam na blatnu obalu koja je stvorila lokvu koja je ublažila moj pad. Ustala sam i John je pitao jesam li dobro prije nego što mi se nasmijao govoreći da izgledam kao da sam se hrvala u blatu jer sam bila potpuno prekrivena. Zapravo, toliko se smijao da je izgubio ravnotežu i srušio se u blato pokraj mene. Kad smo oboje ustali, krenuli smo niz stazu kako bismo izašli iz šume i vidjeli kućicu udaljenu samo nekoliko stotina metara.

Zaustavili smo se ispred stražnjeg dijela kolibe i stavili crijevo na naše bicikle da ih očistimo prije nego što ih vratimo u šupu. Nakon što smo to učinili krenuli smo unutra samo da bi nas zaustavila Viv koja nas je zaprepašteno pogledala ne vjerujući koliko smo blatnjavi.

'Ne ulazite tako momci', rekla je pokazujući Nadine da dođe vidjeti kako izgledamo.

'Možete koristiti vanjske tuševe da se operete i nemojte ni pomišljati ući bez našeg dopuštenja.' Viv nam se strogo obratila dok smo išli prema prostoru za tuširanje.

Uključili smo tuševe i pričekali da se malo zagriju prije nego što smo otišli ispod. Upravo sam počeo ispirati noge kad sam se osvrnuo i vidio obje djevojke kako stoje otprilike pola metra dalje s praznom košarom za rublje.

'OK dečki, skinite ih!' rekla je Nadine.

'Želim da mi sada date svoju opremu na pranje, molim vas'.

John me pogledao i tresnuo prije nego što se počeo skidati. šampanjac Priče o analnom seksu I ja sam počeo predavati svoje cipele, čarape, rukavice, kapu i košulju prije nego što sam stao pod topli tuš. John je bio dolje u svojim bijelim CK gaćama dok je stao ispod glave tuša.Nisam bio pod sprejom dulje od nekoliko sekundi prije nego što je Viv krenuo prema meni da skinem i svoje blatnjave biciklističke hlače. Rekao sam joj da nemam ništa ispod, ali je rekla da nisam trebao biti toliko blatan onda. Nadine se također oglasila rekavši da nije kao da prije nije vidjela pijetla. Bio sam malo zatečen njezinom upotrebom riječi 'kurac' i osjetio sam iznenadni nalet na pomisao da joj dopustim da vidi moj 'kurac'. Htjela je vidjeti 'kurac' i nisam je namjeravao razočarati, tko zna kamo bi ovo moglo dovesti, mislio sam. John je predložio da Nadine uđe unutra kako me ne bi osramotila, ali Viv mu je rekla da ne bude tako smiješan, pogotovo jer bi mogao biti i gol!

Svi smo pogledali u isto vrijeme, kao da svi znamo što se dogodilo, da vidimo da su Johnovi CK-ovi postali potpuno prozirni pod vodom. Viv je bio u pravu, mogao bi biti i gol. Nadine je tada viknula na Johna da ih skine prije nego što se stisnu i unište, ističući da su sve djevojke sada vidjele njegov 'kurac'. John je imao kurac slične veličine kao moj, oko 6 ili 7 inča mekan, ali je izgledao malo manji na svojoj većoj građi. Učinio je kako mu je rečeno i otrgnuo ih kako bi mu se kurac oslobodio. Viv i Nadine su ga promatrale, ali on se okrenuo da se malo sakrije. Zatim su se sve oči okrenule prema meni i znao sam što žele. Polako sam spustio svoje uske kratke hlače niz noge i osjetio olakšanje kad je moj paket oslobođen iz uskih okvira. Siguran sam da je Nadine dahnula kad mi se ugledao moj kurac, a kad sam im pružila svoje kratke hlače, bilo mi je drago vidjeti kako obje bulje u moj kurac.

Za razliku od Johna, odlučio sam dopustiti Nadine da me vidi cijelu, pa sam uzeo malo gela za tuširanje s police i počeo se sapunati, uglavnom perući svoj kurac i jaja točno ispred njih. Iako me Viv vidjela golu mnogo puta, bilo je uzbuđenje biti tako egzibicionistički i dok je Nadine promatrala svaki moj pokret, počeo sam osjećati oteklinu u svom kitu. Sigurna sam da je tome doprinijela činjenica da sam ga toliko dirala dok sam se prala.Međutim, nisam želio previše gurati situaciju i uznemiriti bilo koga pa sam se poput Johna okrenuo i počeo ispirati. Djevojke su obje zazviždale vuku i predložile da uđemo i osušimo se jer je već bilo 6 sati, a mi smo imali rezerviranu večeru za 7:30. John je uletio pognute glave i rukama pokrivši međunožje. Međutim, osjećao sam se drskije. Koračao sam preko terase dok mi se kurac njihao s jedne na drugu stranu i oduševio sam se činjenicom da su djevojke bile zapanjene mojim egzibicionizmom.

Jednom gore u našoj sobi Viv je navalila na mene i ja sam se borio da utišam njezine zvukove dok je uzimala moj kurac u usta i nastavila me sisati. Viv nikada prije nije bila takva prema meni jer je za natjerati je da mi popuši bilo potrebno mnogo ohrabrenja i obično otmjena noć s puno pića. Ali ne danas, jer ne samo da mi je sisala, nego je jednom rukom između nogu trljala svoju macu, opet nešto što joj nije bilo nalik (nije da sam se žalio). Nakon što mi je dala glavu dobre 3 ili 4 minute, znala je da sam blizu. Viv je ustala i spustila suknju i gaćice jednim pokretom prije nego što je skočila na krevet i sagnula se s guzicom okrenutom prema gore. Nije mi trebao daljnji poziv, pa sam, prišavši joj iza leđa, gurnuo u nju jedan pokret. Kombinacija njezine sline na mom kurcu i njezinih sokova iz mačkice Priče o analnom seksu su šikljali značila je da sam je mogao jako i brzo poševiti onako kako se ona meni davala. Unutar minute počela je snažno dolaziti i vrištati svoj orgazam u jastuke ispred sebe. I ja sam bio spreman i samo sam to pustio s jednom paklenom žurbom, ispunivši je nečim što se činilo kao galon hrabrosti što je zauzvrat Viv donijelo još jedan orgazam.

Zajedno smo se srušili u znojnoj hrpi na krevet i samo se gledali s osmijesima na licima.Nakon što se pribrala, pogledala me od glave do pete prije nego što je rekla koliko ju je napalila Nadine kad je vidjela moj kurac i kako su osjećali toliku moć nad nama dok su zurili u naše kite pod tušem. Htjela je znati bih li se pred njima nabacio. Priče o analnom seksu maljav muškarac Objasnio sam kako sam se bojao prekoračiti granicu i da sam bio vrlo blizu postizanju pune erekcije. Viv je djelovala uzbuđeno zbog ovoga, kao i što je rekla kako je uživala vidjeti Johna golog i njegov suzdržaniji pristup. Ono što nam je oboma bilo najjasnije je da oboje želimo da me Nadine vidi golog i možda puno više. Nisam mogao vjerovati svojim ušima kada me Viv pitala bih li se drkao pred drugom ženom čak i ako mi one ne bi zauzvrat učinile isto, na što sam odgovorio potvrdno.

Kad smo završili s razgovorom o ovome, opet sam bio tvrd, ali nismo imali vremena za još jedno šeksanje pa sam ostavio Viv da se istušira, a ja sam obukao odjeću za izlaske i otišao dolje. Stigao sam tamo i vidio Johna kako sjedi u udobnoj stolici i čita 'Guns & Ammo' s velikim osmijehom na licu, onom vrstom osmijeha koji govori: 'Upravo sam povalio!' Zavladala je neugodna tišina između nas jer niti jedan nije želio razgovarati o našoj izloženosti drugom partneru, ali sigurna sam da smo oboje željeli, znam da jesam. Otišla sam u kuhinju i shvatila da će proći još dvadesetak minuta prije nego što se Viv završi zajebavati s odjećom, parfemom, šminkom itd. pa sam odlučila popiti piće na brzinu. U hladnjaku je bilo piva i laknulo Fetiš velikih grudi je kad sam prekinuo tišinu pitajući Johna želi li pivo.

Rekao je 'Naravno' i spustio svoj mačo časopis.

Oboje smo zajedno otpili veliki gutljaj iz limenki i istovremeno učinili ono, 'Arghhhhhhh.k' uzdah koji momci rade nakon prvog velikog gutljaja piva neko vrijeme. Tada smo se samo pogledali i prasnuli u smijeh, kombinacija tišine koja se upravo dogodila i situacije u tuševima.John je upravo htio govoriti, ali se zaustavio kad je Nadine ušla u sobu izgledajući fantastično. Nosila je cvjetnu ljetnu haljinu koja joj se činila broj premalom jer je prianjala uz svaku njezinu oblinu, a bila je i vrlo kratka.

Svi smo se sabrali i ušli u selo za pet minuta dok je sunce zalazilo iza brda. Postoje dva puba, trgovina za iznajmljivanje bicikala, nekoliko malih trgovina i otmjeni restoran u selu, a mi smo ga prepješačili za manje od pet minuta. Restoran je bio malo mjesto s otmjenim namještajem, puno kroma i stakla posvuda, uključujući i ploče stolova. Sjeli smo u izlog kao jedine mušterije i dobili smo jelovnike koji su nudili dobar izbor plodova mora, mesa, salata i slično. Konobarica nam je uzela narudžbu za piće i ušutjeli smo, svi smo željeli imati popodnevnu golotinju na otvorenom, ali nitko od nas nije želio razgovarati o tome. Zatim je Viv prekinuo šutnju i rekao nam da velika kuća do naše ima bazen u koji smo pozvani da ga koristimo sljedeći dan. Objasnila je da je par koji je ondje živio prolazio pokraj djevojaka dok su se vraćale s vožnje biciklom i rekli su da možemo koristiti njihov bazen kad god želimo.

Kako je večer odmicala i postajalo sve tamnije, primijetio sam kako Viv ne može držati ruku s mog gornjeg bedra. Nakon što su sva naša glavna jela bila poslužena, Vivina se ruka preselila u moje krilo i njezini su se prsti počeli igrati mojim patentnim zatvaračem. Bio sam malo iznenađen time jer joj stakleni stol nije pružao nikakav zaklon dok je to radila. Nakon pet minuta ovoga moj patentni zatvarač je bio spušten i ona je ležerno pokušavala osloboditi moj kurac kroz otvor na mojim boksericama, nije čak ni prestala kada se konobarica vratila da provjeri je li sve u redu s našim obrokom. Znam da je primijetila kako je to iznenadilo ženu, koja je, pretpostavljam, bila u kasnim dvadesetima. Viv je primijetila da je pretjerano pažljiva i ubrzala je pokušaj da 'mene' prikaže.Trebalo je samo nekoliko sekundi dok je spretno držala moj mekani kurac u mom krilu i na zaslonu kroz stakleni stol. Konobarica se Viv znakovito nasmiješila, a zatim pogledala Nadine da vidi hoće li ona slijediti njezin primjer prije nego što nas ostavi. Zbog svog položaja nasuprot mene samo je John bio nesvjestan onoga što se događa jer mu je preveliki tanjur zaklanjao svaki pogled koji je mogao imati. Od tada je naša konobarica postala pažljivija prema nama. Kad je trebalo ukloniti naše tanjure, namjerno je ispustila svoju krpu za posluživanje blizu mene kako bi se mogla sagnuti i bolje pogledati. Viv mi je raširila noge Meetrussianbrides com naručivanje nevjesta putem pošte bi bolje vidjela moj polutvrdi kurac koji je bio samo nekoliko centimetara udaljen od nje. Zatim je uzela dva tanjura prije nego što se vratila po ostale. U restoranu je sada bilo puno više ljudi i Viv je odlučila da će 'mene' skloniti podalje kako ne bi izazvala pometnju. Večer je potom protekla kao da se ništa nije dogodilo, iako smo se svi malo razveselili, nitko nije spomenuo iskustvo golog tuširanja. Podmirili smo račun, ostavivši konobarici dobru napojnicu i vratili se u kućicu, svi osjećajući dane kako nam se motaju u nogama i govoreći kako smo iscrpljeni. Unatoč tome što smo se osjećali vraški napaljeno, oboje smo bili toliko umorni da smo se svukli i otišli ravno u krevet. Mislim da sam zaspao nekoliko sekundi nakon što sam glavom udario o jastuk.

Probudio sam se oko 3 ujutro ponovno očajnički želeći piškiti i krenuo prema WC-u pokušavajući biti što tiši. Oči su mi se napele kad sam ušao u osvijetljeni hodnik, ali odjednom sam postao svjestan svoje okoline i vidio Nadine na vratima kupaonice kako me gleda baš kao prije. Nosila je istu bijelu svilenu noćnu košulju koja je pokazivala njezinu procjepu i odgovarajuće kratke hlače koje su dopuštale da tamne njezine bradavice i grm budu jednostavno vidljive. Podigao sam pogled očekujući da ću biti uhvaćen kako je promatram, ali mislim da nije primijetila jer je gledala ravno u moje međunožje.Opet sam pogledao dolje da vidim da se probudio s velikom erekcijom koja je poskakivala gore-dolje za nju, ali za razliku od prije bila je potpuno otkrivena. Primijetila je da sam je uhvatio kako gleda, ali samo se nasmiješila i polizala usne prije nego što je sagnula glavu kako bi je bolje pogledala. Dok se saginjala, veliki dio njezinog skromnog dekoltea došao je u vidokrug, kao i mala količina bradavice zbog čega je moja erekcija narasla do maksimuma, toliko da je kožica bila rastegnuta unatrag, a ljubičasti glavić bio izložen Nadine. Znam da je znala kakav je učinak imala na mene i nasmiješila mi se prije nego što mi je poslala poljubac i otišla u svoju sobu. Gledao sam njezinu usku guzicu u svilenim kratkim hlačama dok je nestajala, a zatim otišla po piškiti (nakon što sam dopustio da mi se kost spusti, što nije bilo lako s Nadineinim sisama na umu).

Probudila sam se malo mamurna i primijetila da je Viv već ustala i da sam čula glasove kako govore dolje. Obukla sam se i sišla dolje da vidim njih troje kako razgovaraju Jebi mi nogu jedu tost. obrezan kurac price I ja sam napravila marmeladu na tostu i slušala razgovor. Viv i Nadine su nam pričale kako planiraju otići u grad i kupiti kupaće kostime kako bismo poslijepodne mogle koristiti susjedni bazen. To je bilo u redu jer je značilo da smo John i ja danas mogli voziti zahtjevniju vožnju i da se ne moramo brinuti da će se djevojke umoriti ili da moramo čekati da izdrže korak. Nije prošlo dugo prije nego što smo John i ja spremali bicikle, pozdravili se s djevojkama i predložili im da ne troše previše!

John nas je vodio, a mi smo proveli četiri sata vozeći bicikl nekim zahtjevnim stazama kako bismo stigli ravno do najviše točke koja nam je pružala pogled na more i lučki grad koji se nalazio u podnožju brda. Zatim smo ugledali pub nedaleko i krenuli prema njemu s hladnim pivom, što je zvučalo kao dobra ideja. Nakon što smo se smjestili s pola litre lokalnog piva, uživali smo u pogledu i neko vrijeme razgovarali ni o čemu posebnom.Popili smo prvu kriglu pa sam otišao i uzeo još dvije, ali kad sam se vratio, John je izgledao pomalo zabrinuto. Pitao sam ga u čemu je problem, a on je mucao i 'umljao' prije nego što me upitao što mislim o tuširanju koje smo jučer uzeli i djevojkama koje nas očito žele vidjeti gole. Budući da smo muškarci, trebalo nam je dosta vremena da prođemo kroz bravure i muško smišljanje šala, ali na kraju smo morali reći jedno drugome da oboje mislimo da je cool, zapravo oboje smo stvarno uživali u tome. Međutim, u isto smo vrijeme oboje jasno dali do znanja da nemamo interesa jedno za drugo i da niti jedno od nas nema homoseksualnih sklonosti. Do sada smo oboje popili četiri krigle i smatrali smo da bi bilo dobro vratiti se jer bi malo ljutnja otežala putovanje. Trajalo je malo duže nego što smo se nadali, ali smo se vratili u kućicu oko 2 sata, oboje smo bili gladni i trebali smo rehidraciju. Nadine i Viv se još nisu vratile pa smo otišli unutra popiti piće prije nego što smo otišli gore da se naizmjence tuširamo i spremamo otići do susjedne kuće na kupanje.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 59 Prosek: 4.2]

9 komentar na “Pravi teen surfergirl prskanje Priče o analnom seksu price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.