Ruske dame youtube ruske žene

Upoznavanje u Bosni

Odmor prođe kad na plažu stigne strijelac

Napomena čitatelju: Ovo je moja prijava za natjecanje Summer Lovin 2019, pa vas molim da budete ljubazni sa svojim zvijezdama. Iako se ponekad čini zloslutnim, ima HEA kraj, barem za likove u priči. Jedno upozorenje: pripovjedačica, Amanda, je biseksualka.

*******************

To je trebao biti idealan odmor. Cijela je družina otišla na plažu, a ja sam imala svoj novi bikini za koji sam bila sigurna da će izazvati zanimanje, kako muškaraca, tako i Louise, žene u koju sam se zaljubio.

Svi smo stigli na plažu, postavili svoje suncobrane za zaštitu od brutalnog ljetnog sunca, prostrli svoje deke, a muškarci su se borili za mjesto blizu žene s kojom su željeli postići pogodak. Nije da se itko namjerava seksati na plaži, naravno, ali iznajmili smo kućicu na plaži s hidromasažnom kadom da se umočimo, kasnije, navečer.

Bio sam pasivan i samo sam se namjestio te me zabavljalo vidjeti tko će naći mjesto blizu mene. Završila sam s Markom s jedne strane, a Louise s druge strane. Hmmm. Skroz sam se veselio kadi kasnije, ali baš tada sam silno želio uživati ​​na plaži. Nosila sam kratke hlače i majicu kratkih rukava, a ispod bikini. Moje kratke hlače i majica brzo su se skinule, a ja sam se opustila pod suncem u svom bikiniju.

Smjestili smo se i Mark i Louise su se natjecali tko će mi namazati ulje za sunčanje na leđa. Na kraju su podijelili, a Louise mi je otkopčala gornji dio bikinija kako bi ravnomjernije rasporedila ulje. Na kraju mi ​​je dala senzualnu masažu. Od njezinih dodira prolazili su me trnci. Louise je tako dobra!

"Sada prednja strana", rekla je Louise. Znao sam što želi: djevojka je htjela vidjeti moje gole sise. Provjerila je moje duge bradavice i velike, tamne areole da sam jednom otišla bez grudnjaka i nosila samo tanku, bijelu majicu. To je bila pogreška, retrospektivno; svi koji su me vidjeli kako tako paradiram pretpostavili su da sam totalna drolja. Ja nisam jedan, naravno.Pa, možda malo. Napravimo kompromis: djelomično sam drolja; kako je to

Bilo je vrijeme odluke. Okrenula sam se i zadržala nezakopčani gornji dio bikinija na sisama. Ruske dame youtube ruske žene Louise je izgledala razočarano, ali lice joj se pretvorilo u zlonamjeran, ali sretan osmijeh, dok je skidala gornji dio mog bikinija i bacila ga u stranu.

"Juhu!" Mark je vikao i svi su se okupili da vide mene, kurvu u toplesu poznatu kao Amanda. Pocrvenjela sam oko četrnaest nijansi crvene dok su svi gledali moje gole sise. Mark i Eric slikali su mobitelom, a Louise mi je također počela gurati donji dio bikinija, ali je stala, hvala bogu, kad je došla do vrha mog proreza.

Vrijeme je prolazilo, a novost da jedna od njihovih prijateljica ide u toplesu - čak i ako sam bila prevarena - postupno je nestala. Mark je i dalje neprestano zurio u moje sise, pa sam se na kraju ponovno prevrnula, na trbuh. Louise mi je poljubila leđa kad i ja. Podigao sam glavu da je pogledam, a ona mi je poljubila usne. Očito, uzvratio sam joj poljubac. Bio sam oduševljen što je zainteresirana.

Mark se sigurno osjećao ugroženo ili tako nešto, jer se onda nagnuo s druge strane i poljubio i mene. I ja sam mu uzvratila poljubac, okrenula se na leđa, a on me je ljubio i slinio po lijevoj sisi, očito ne mareći za Coleen Shannon gola ulje za sunčanje koje ju je prekrivalo. Da ne duljim, Louise je učinila isto mojoj desnoj sisi. Samo sam se zahihotala.

Bilo je to u tom lijepom trenutku, kada sam dobivao tako senzualnu pažnju i od Louise i od Marka, da je sve otišlo u sranje. Prvo, tu su bili glasni zvukovi. Nije imalo smisla imati vatromet na plaži u 15:00 popodne. Nitko od nas tada nije shvatio da se radi o automatskoj paljbi. Neki luđak je imao AR 15 i pucao je na auto modu.

Čuli smo vrištanje. Bilo je jezivo: ljudi su vrištali, čuli bismo pucnjavu i vrištanje bi prestalo. Počelo je stenjanje, zatim još pucnjava, a zatim tišina. Mark se prvi pribrao i potjerao nas sve s plaže.

"Ostavi sve - samo bježi!" rekao je Mark, iznenađujuće smirenim glasom. Bilo nas je desetero ljudi, pet muškaraca i pet žena, i svi smo trčali s plaže prema našim parkiranim autima. Uhvatio sam pogled na strijelca, a on je mirno šetao plažom, borbeno obučen, pucao i ubijao ljude.

Srećom, strijelac je bio daleko na plaži od nas, pa smo uspjeli pobjeći, osim Stevea. Ubojica je sigurno vidio kako pokušavamo pobjeći i ispaljivao je salvu od 45 metaka dobru dugu minutu u našem smjeru, a jedan je metak zahvatio Stevea u nogu. Uspio je došepati do automobila i to mu je vjerojatno spasilo život. Pretpostavljam da je to ono što se zove "rana na tijelu."

Kad smo bili sigurni u našim automobilima, daleko od plaže, jedan auto -- onaj sa Steveom u njemu -- otišao je u lokalnu hitnu, a mi ostali u našu unajmljenu kuću. U međuvremenu smo nas trojica, jedan od njih ja, zvali hitnu.

Sigurni u iznajmljenoj kući upalili smo lokalne vijesti koje su bile posvećene isključivo katastrofi na plaži. Prije nego što su ih cenzori uspjeli zaustaviti, pretpostavljam, prikazali su ogroman broj sunčača prekrivenih krvlju, koji leže mrtvi ili ranjeni na plaži. Dva sata kasnije policija je pucala i ubila napadača, no neposredno prije nego što je umro, napadač je uspio teško raniti jednog od policajaca.

Svi smo bili Jebeš zakone. Steveova noga bila je samo rana od mesa, sav je bio zamotan i pušten na našu brigu, jer je sve više i više žrtava stizalo u bolnicu raznim kolima hitne pomoći. Steve i naši prijatelji koji su bili s njim pridružili su nam se u kući za iznajmljivanje.

Što učiniti kada vam odmor pokvari takav užasan događaj. Pa, ne znam što netko radi; sve što znam je ono što smo učinili. Petite teen deepthroat smo TV kako stalno ponavlja iste stvari, Priče o seksu Eric je iznio malo trave, dok je Marcia otvarala crno vino. Imali smo dobru ponudu crnog vina.

Ne ponosim se time, ali svi smo trebali svoj osjećaj užasa da odemo na godišnji odmor i otupimo alkoholom ili travom.Izabrala sam alkohol. jebanje u avionu Priče o seksu Većina nas je. Ja sam mala žena, zapravo, teška samo 105 funti kad sam gola. Visok sam pet stopa i tri inča, pa iako je moja težina niska, još uvijek je razumna. Naravno, ponekad mislim da je dobar dio moje težine u mojim sisama. Pretpostavljam da mnoge od nas djevojaka to misle. Poanta je, međutim, da nije potrebno puno vina da bih se napio, a ja sam se napio do kraja.

Moj gornji dio bikinija, kao i moja majica i kratke hlače, ostali su na plaži zbog naše užurbane evakuacije. Tako sam te večeri nosila samo donji dio bikinija i činilo se da su svi uživali u pogledu na moje gole sise, posebno Louise i svi pojedini muškarci. Sve smo mi djevojke pridavale posebnu pažnju Steveu, našem šepavom ranjenom heroju. Također sam podsjetio grupu da je Mark bio taj koji je oglasio uzbunu i bio mudar oko sebe, a to je odigralo veliku ulogu u našem spašavanju. Mark je bio moj heroj. Sve što sam učinio bilo je vrištanje od užasa, smrznut na mjestu.

Louise nas je sve sazvala. Bio sam pijan, a većina nas je bila pripita. Louise je rekla: "Moramo nagraditi naša dva heroja, Stevea i Marka. Predlažem da im damo što god žele."

Louiseine primjedbe primljene su klicanjem i povicima "Čuj, čuj!" Svi su bili na brodu.

"Što bi bilo, Steve. Što možemo dati za tebe ili učiniti za tebe, naš heroju. I ti također, Mark. Bez tvoje pameti i nevjerojatne sposobnosti da ostaneš smiren, mnogi od nas sigurno bi bili mrtvi ili ranjenipored jadnog Stevea," izjavila je Louise.

Svi su se okrenuli i pogledali dvojicu muškaraca. Sve smo mi žene još bile u bikinijima. Naša odjeća koju smo ponijeli još uvijek je bila u našim koferima u prtljažniku automobila, još neistovarena. Steve je prvi progovorio.

"Želim Sylviu", bilo je sve što je rekao. Sylvia je pocrvenjela. Bila je sramežljiva djevojka i nosila je skroman bikini zbog kojeg sam u usporedbi s njom izgledala potpuno gola. Nisam čak ni bio siguran je li ikada imala spolni odnos. Ipak, zaključio sam da mora biti jer je - poput mene - bila u srednjim ili kasnim dvadesetima.

Zavladala je neugodna tišina. Kad je Steve rekao da želi Sylviu, svi smo nekako znali što je mislio. Kao i Sylvia. Sjedila je tamo, ukočena na mjestu, možda u šoku, zureći u Stevea. Zatim je polako ustala i, nesnosno sporo, prišla Steveu. Prišla mu je i poljubila ga u usne. Bila je tako namjerna da je izgledalo kao da je sve usporeno.

Svi su klicali, a Sylvia je pocrvenjela. Priče o seksu diskrecija "Idemo u hidromasažnu kadu", rekao je Steve i otišli su. Hidromasažna kada bila je u stražnjem dvorištu, pa su sve oči, kad su otišli, bile uprte u Marka.

"Što želiš, Mark?" upita Louise. Nekako sam znao što će reći. Vibracije sam osjećao cijeli dan, a često nisu bile ni suptilne.

"Želim Amandu", rekao je.

"Imaš me, Mark, što god želiš. Večeras sam tvoja", odgovorila sam. Bio je to sasvim drugačiji odgovor od Sylvijinog, ali znao sam da je to isto. Baš kao i Sylvia, moj je odgovor dočekan velikim pljeskom.

Poput Stevea i Sylvije, i mi smo išli u hidromasažnu kadu. Steve nije mogao smočiti ranjenu i zavijenu nogu, pa je u hidromasažnoj kadi bila samo Sylvia, no Mark i ja smo odmah vidjeli da je gola.

Sylvia, posve gola, hrabro je napustila hidromasažnu kadu ispred nas. Mark i ja smo se tiho divili njezinom tijelu. Golo žensko tijelo zaista je prekrasan prizor, a ni Sylvijino tijelo nije bilo iznimka.

Mark je otišao do mene i tiho mi je skinuo donji dio bikinija.

"Rekao si, što god želim, to i dobijem, znaš", rekao mi je Mark.

"Mark, da nije bilo tebe, bila bih mrtva. Osim toga, stvarno mi se sviđaš", rekla sam. "Činiš se malo pretjerano obučenim, ne misliš li?"

Mark mi se nasmiješio, a ja sam, sada gola i pred očima Stevea i Sylvije, prišla Marku i spustila mu gaće. Mark je podigao noge, jednu za drugom, a ja sam mu skinula gaće. Kleknula sam tako da mi je Markov mlohavi penis bio točno ispred lica.Podigla sam pogled prema Marku, koji je samo stajao i smiješio se, i rekla, "Želiš li još nešto?"

"Želim puno, Amanda. Možeš početi s pušenjem ako želiš, ali onda želim troje s Louise", rekao je. "Bilo je tako vruće gledati vas dvoje kako očijukate na plaži."

Uzela sam njegov meki kurac u usta i zavrtjela jezikom oko njegovog glavića i brzo poput zečića počeo je rasti i ukočiti se, oboje. Upali svaki put, pomislio sam. Ispostavilo se da je Mark bio uzgajivač i do trenutka kad je Markov kurac postao potpuno tvrd, bio je prevelik da stane u moja usta. Počela sam pumpati bazu rukom i sisala sam gornju polovicu njegovog penisa.

"Uvuci me duboko u grlo", rekao je Mark. "Znam da ti to možeš."

"Kako znaš?" Pitao sam. Nisam mislio da poznaje nekoga kome sam to učinio. Mark se samo nasmiješio.

Pa, rekao sam što god je htio, pa sam ga cijelom dužinom spustio niz svoje grlo. Mark je zastenjao. Razmišljala sam o Marku koji želi troje s Louise. Činilo se da je ovo više nalik na moje ispunjenje želja nego na Markovo!

Dok sam duboko gutala Marka i slušala njegove uzdisaje odobravanja, čula sam izrazito žensko stenjanje. Dolazio je s mjesta gdje su bili Sylvia i Steve. Pretpostavljam da nisam trebao biti iznenađen, ali sigurno jesam. Steve je bio na Sylviji na travi. Sylvijine noge bile su široko raširene, a Steveovo tijelo bilo je između njih dok mu se dupe dizalo i padalo. Sylvia je poludjela. Ljubila ga je, obavijajući noge oko njega što je više mogla, stenjala je, dozivala ga po imenu i često govorila 'O moj Bože'. Možda joj je ovo stvarno bio prvi put. Je li to bilo moguće?

Odjednom je Marcia istrčala po nas. Bila je napola odjevena i imala je drhtavicu na desnoj sisi. "Vrati se unutra, brzo. Eno još jednog strijelca!" rekla je i otrčala natrag unutra. Mark je bio blizu squirtinga, ali ništa nije bolje od prijetnje da će biti ustrijeljen kako bi ubio nečiji eros. Otrčao je natrag unutra, posve go, ali Steve i Sylvia su se i dalje jebali.Otišao sam do njih, skinuo Stevea sa Sylvije i rekao im novosti o krevetu.

Svi smo ušli unutra. Svi su bili uznemireni, praktički su se tresli. "Kako se zove ova četvrt?" Susan je vikala. Endi Vorhol price Susan je još uvijek imala oba dijela kupaćeg kostima, jedna od rijetkih nas žena koje su bile pokrivene tamo gdje se to računa.

"Mislim da Seaside Heights", odgovorio je Miguel.

"Sranje. Tamo se smatra da je drugi strijelac", rekla je Susan, susprežući suze. Strah joj je bio vidljiv posvuda na licu. "Postoji li podrum u ovoj kući?"

Mark i ja smo obišli i otvorili sva vrata i pronašli jedna sa stubištem koje je vodilo do vrlo mračnog podruma. Pogasili smo sva svjetla i svi sišli u podrum. Nadali smo se da će drugi strijelac, ako pronađe kuću, pretpostaviti da nema nikoga kod kuće i krenuti pucati u nekog drugog, negdje drugdje, osim ako -- kao što smo se nadali -- njega prvo ne uhvati policija.

Kad smo se svi smjestili u podrum, Susan je ugasila svjetla. Bilo je zastrašujuće: u podrumu je bio mrkli mrak. Nisam mogao vidjeti apsolutno ništa, čak ni nakon što su mi se oči privikle na nedostatak svjetla. Svi smo samo sjedili na starom cementnom podu, plašeći se čak i zvuka. Pazili smo da nas ne vide u slučaju da netko otvori vrata podruma i pogleda niz stepenice. Ništa ne bi vidio i čuo. To je bio naš plan.

Mora da smo tamo sjedili sat vremena. Bilo je prilično neugodno i dosadno, ali na Ljubavni romani za odrasle erotske prici način. Odjednom sam osjetila kako me netko ljubi u potiljak. Ruka me zaobišla i uhvatila mi lijevu dojku. "Amanda, jesi li to ti?" netko je šapnuo.

Morala sam priznati da je bilo jako seksi nemati pojma tko me ljubi i osjeća. Mislim, znao sam da je jedan od dječaka. "Da", prošaptala sam. "Tko si ti?"

Na moje je pitanje uslijedila tišina, a sada su se dvije ruke igrale s moje dvije sise, dok je par usana nastavio ljubiti moj stražnji dio vrata. Našla sam se povučena u muškarčevo krilo. Još nisam znao čije je to krilo."Vrijeme je za ples u krilu", šapnuo je tajanstveni muškarac i dok je šaputao igrao se mojim bradavicama na najzavodljiviji zamislivi način.

Bio sam u nekom stanju šoka, još uvijek prestravljen što imam manijaka s automatskim oružjem na slobodi. Samo sam sjedila, zapanjena, dok su mi grudi vješto milovali, a vrat senzualno ljubili. Bio sam, naravno, još gol.

"Hajde, Amanda. Možda ćemo uskoro svi biti upucani i ubijeni. Zapleši mi u krilu prije nego umrem, hoćeš li, dušo?" Sjedila sam mu u krilu, leđima okrenuta njegovim prsima, i osjetila sam njegov uspravni kurac na pucketanju mog dupeta. Samo sam sjedio, sleđen od neodlučnosti.

Odjednom sam shvatila da je pet muškaraca tamo, svi su moji prijatelji i svi su zgodni. Mogu li zamisliti situaciju u kojoj bih nekome od njih priredio goli ples u krilu. Pa, da budem iskren, da; Da, mogao bih. Sve sam ih volio. U komentarima azijskih tinejdžera 950 sam se kretati, zapravo samo da se malo zatalasam. lizanje muda Priče o seksu Čuo sam čovjeka iza mene kako izdahne. Zadržavao je dah, čekajući moju odluku.

Bila sam nevjerojatno uzbuđena mogućnošću da dam goli ples u krilu jednoj od svojih pet prijateljica, a da uopće nisam imala pojma koji je to tip. I ja sam to radio usred svih svojih prijatelja, dok su oni ostali u blaženom neznanju, sve dok smo mi šutjeli. Kretala sam se uokolo, trljajući stražnjicu o njegov tvrdi kurac, dok je on rukama zadovoljavao moje sise i obasipao moj vrat i leđa poljupcima.

Pretpostavljam da je to bilo neizbježno, ali kako smo se nas dvoje sve više uzbuđivali, odjednom sam osjetila njegove dvije ruke kako me lagano podižu. Tada me moj anonimni muškarac privukao bliže sebi i njegov je kurac skliznuo u moju glatku, mokru, gostoljubivu macu. Bože, bio je dobar osjećaj imati tako divnog penisa u sebi. Odvratio je moju pijanu pažnju od terora drugog strijelca koji lovi žrtve upravo tamo u Seaside Heightsu.

Počela sam poskakivati ​​i bilo je sve što sam mogla učiniti da šutim.Znao sam se tiho ševiti; kad sam bila u srednjoj školi i zabavljala tipa u svojoj sobi, znala sam da bi ja zastenjala, majka ili otac bi mi uletjeli u sobu i bio bi pakao za to. Bilo je i drugih trenutaka kad sam morala šutjeti, kao kad sam se ševila s dečkom svoje cimerice dok je ona mirno spavala u drugom krevetu. Ovo je bilo još jedno vrijeme za šutnju; doista, ulozi su sada bili veći. Govorimo o životu i smrti.

Kretali smo se točno. Tko god da je bio moj ljubavnik, bio je vraški dobar u jebanju djevojke. Osjećala sam kako se razvija vrhunac i nadala sam se da će moj tajanstveni ljubavnik izdržati i nastaviti još malo. Bože, osjećao sam se božanstveno.

Odjednom sam osjetio zajednički udah. Svi smo to čuli. Teški koraci točno iznad nas. Bože, strijelac je bio u kući. Činilo se da kroz to prolazi sustavno. Mogli smo čuti kako se vrata otvaraju i zatvaraju. Tražio je nove žrtve. Namjeravao je pronaći stepenice do podruma. Bi li došao ovamo i sve nas pobio??

Znala sam da svi to mislimo, a moj se tajanstveni ljubavnik ukočio, sa svojim kurcem duboko u meni. Snažno me je uhvatio za sise.

"Policija. Ruke u zrak!" čuli smo kako se viče točno iznad nas. Zatim smo čuli prasak oružja. Zatim tišina. Bila je to duga, zaglušujuća tišina koja je parala živce.

"Jesi li dobro, Tony?" rekao je zabrinuti glas.

"Da, kevlar me spasio, iako je udar možda slomio rebro. Je li tip mrtav?" rekao je glas.

"Da. Mrtav je. Srećom, čini se da je ova kuća prazna. Čudno, sa svim onim autima vani, znaš?"

"Možda se svi skrivaju. Raščistimo sve", rekao je jedan od policajaca na katu.

Svi smo ostali mirni dok ih nismo čuli kako odlaze. Tajanstveni tip nastavio me jebati, a Susan je prišla i upalila svjetla.

"Idem gore vidjeti na TV-u je li sve jasno doista tako. Ne mogu više izdržati ovdje dolje. o moj Bože, Amanda, jeste li ti i Miguel.?"

Samo sam se nervozno hihotala, a zatim me nekoliko sekundi kasnije Miguel (navodno, on je bio moj tajanstveni čovjek) mahnito ševio i oboje smo doživjeli vrhunac. Bilo je lijepo. Susan se zahihotala i popela se na kat. Odvojila sam se od Miguela, poljubili smo se, a onda smo oboje otišli gore gledati TV. Izbjegli smo krvavi metež u kojem je strijelac ispalio svoj posljednji hitac. Srećom, TV je bio u drugoj prostoriji.

Svi smo sjedili opčinjeni televizijskim spikerima, previše istraumatizirani čak ni da bismo razgovarali. Bili smo raspoređeni u različitim stanjima odjevenosti, ili možda bih trebao reći, razodjevene. Još uvijek sam bila u nekakvom šoku i ostala sam gola, pokušavajući biti diskretna u vezi svoje neuredne mace. Čovječe, Miguel je sigurno donirao puno sperme!

Nakon nekoliko sati, muškarci su počeli ogladnjeti. Svi restorani su zatvoreni zbog evakuacije područja, osim naravno Domina. Bila je to Dominova pizza. Susan je još uvijek bila Slike amature gole djevojke tinejdžer u bikini, pa je odgovorila na dostavu.

"Hej, nije li ovdje drugi strijelac.?" upitao je dostavljač dok je gledao oko Susan i vidio me kako sjedim, gola, i dalje buljim u televiziju. Očito jest, budući da su vani posvuda bile televizijske ekipe i jarkožute kriminalističke trake.

Ispostavilo se da je napadač išao od kuće do kuće i ubijao ljude. Njihovi pozivi 911 pokazali su uzorak, a policajci su točno predvidjeli njegov put, što je vjerojatno bio jedini razlog zašto smo svi još uvijek živi!

Mislim da smo te večeri popili cijeli tjedan. Oko 3 ujutro moj je umor dosegao granicu. Oteturao sam do svoje dodijeljene sobe, koju zgodno dijelim s Louise. Louise me slijedila unutra, ali i Mark.

"Hej, Amanda. Sjećaš li se mene, tvog heroja, koji dobije što god poželi. Još uvijek me želiš čak i nakon Miguela?" Mislio sam da je Mark mislio na golemog kurca kojeg je Miguel koristio da me anonimno ševi u podrumu.

Pogledala sam Marka. Pogledao sam Louise. Pogledali su me. “Tako sam pijana, tako sam umorna”, rekla sam i vidjela kako su im oboma lica pala."Vidite ljudi, ja sam već gola. Što god želite, vaša sam."

Kako se pokazalo, njihove su želje bile prilično jednostavne i jasne. Unatoč tome, seks nikada nije imao više smisla. Šebanje dvoje ljudi za kojima sam žudio, nakon što sam za dlaku izbjegao smrt, nije bilo ništa drugo zamislivo. Na Richterovoj ljestvici ili erotskim iskustvima, to je bilo. pa, bilo je izvan granica!

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 54 Prosek: 2.4]

4 komentar na “Ruske dame youtube ruske žene Priče o seksu price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.