Teen nudistička kamp priča 973

Upoznavanje u Bosni

Sljedećeg jutra alarm me probudio u 7:30. Istuširao sam se i obrijao te sišao u kuhinju.

Mama je već ustala i spremala doručak.

"Dobro jutro Mark", rekla je veselo, "napravila sam ti doručak."

Imala sam subotom posao kao blagajnica na lokalnoj benzinskoj postaji od 9 do 4 pa sam morala izaći. Otac je bio poslovno u Njemačkoj i neće se vratiti do sredine sljedećeg tjedna, pa smo za stolom bili samo nas dvoje. Kad smo Mladi učitelji goli s doručkom, ustao sam od stola da se spremim za posao.

Kad sam se spremala izaći, mama je doviknula za mnom: "Ne zaboravi da večeras u 7:00 izlazimo s Geoffom i Claire."

“Neću”, odgovorila sam i otišla pješice do posla. Dan kao da se odužio, bilo je stvarno dosadno pa mi je bilo drago kad mi je u 4 stiglo olakšanje da mogu ići kući. Sjeo sam i neko vrijeme gledao televiziju i gotovo zaboravio na vrijeme dok moja majka nije sišla dolje.

"Kako izgledam", upitala je. "Ne bih te želio osramotiti što te moraju vidjeti sa starom damom poput mene."

"Ti nisi stara gospođa mama", rekao sam, "Još uvijek privlačiš pažnju i mogu li reći da večeras izgledaš posebno lijepo."

Nosila je tamnozelenu bluzu i blago proširenu crnu suknju do koljena sa žutosmeđim tajicama i crne cipele sa srednjom petom. Taj komentar o tome kako lijepo izgleda nije bio samo laskanje, nego je doista izgledala vrlo privlačno. Mama ima 38 godina, iako bi lako mogla proći kao kasne 20-e ili vrlo rane 30-e. Ima tamno kestenjastu kosu do ramena (mrzi ako je zovem riđom) i prekrasne zelene oči. Malo je niža od Claire, nešto više od 5'4" i malo je više oblina sa stvarno lijepim grudima.

Kad se potrudi, kao večeras, izgleda fantastično, a večeras je ta bluza isticala kakve divne grudi ima. Izgledala je stvarno sjajno.

Mislim da nikada prije nisam stvarno razmišljao o svojoj majci seksualno, većina mojih misli u tom smjeru bila je usmjerena na Geoffovu majku, Claire, ali ono što sam sinoć rekao Geoffu vratilo mi se na pamet. Rekao sam mu da prestane gledati na Claire kao na svoju mamu i da je vidi onakvom kakva jest, prelijepom ženom. Sada sam učinio isto i iako sam duboko u sebi oduvijek znao da je moja majka lijepa, večeras je oduzimala dah. Mogao sam čak razaznati izbočine koje su joj napravile bradavice ispod gornjeg dijela. Nije bilo čudo da se Geoffu svidjela.

Odjednom sam shvatio da buljim i brzo sam skrenuo pogled. Srećom, mislim da nije primijetila, ako i jest, možda je samo mislila da gledam što nosi.

"Izgledaš stvarno lijepo, mama", rekao sam. "Ali bolje da i ja odem i spremim se, zar ne?"

Kad sam sišao, mama me pogledala i rekla "Da, mislim da ćeš poslužiti." Dala mi je ključeve auta. "Večeras je moj red da popijem piće, sinoć si otišao na piće pa si večeras na bezalkoholnim pićima jer sam te upravo nominirao za određenog vozača za ovu večer."

Sjeli smo u auto i odvezao sam se cestom do Claireine kuće. Geoff nas je sigurno pazio jer je otvorio vrata kad sam stala vani. Teen nudistička kamp priča 973 "Oh ne", rekao je dok nas je pozdravljao s velikim smiješkom na licu, "Nemojte mi reći da ćemo morati trpjeti vašu vožnju večeras?"

"Netko mora voziti, a kako ti nemaš dozvolu, mama je mislila da bi bilo bolje da sam to ja", odgovorila sam bockajući ono za što sam znala da ga boli. Dok sam ja prvi put položila 'ispit', on je pao na svom prvom vozačkom ispitu i još uvijek je pohađao satove.

Uveo nas je rekavši da se njegova mama još sprema. Razgovarali smo nekoliko minuta kad sam čuo Claire kako se kreće gore, a zatim njezine korake kako silaze niz stepenice. Okrenuo sam se da je pogledam kad je ušla u sobu. Nosila je vrlo lijepu haljinu do ispod koljena i divnu krem ​​jaknu.Kosa i šminka bile su joj besprijekorne. Imala je i tamne - Vjerojatno tajice, ali nadala sam se da su to možda čarape - i srednje pete.

Claire u crnim čarapama bila je moja maštarija koja se stalno ponavljala. Da su to bile samo čarape, na trenutak sam se zapitala bi li nosila remen na tregere ili su to bile 'podmetače'. [O ne. Moram prestati tako razmišljati ili ću biti u pravoj nevolji večeras]

"WOW", uzviknula sam, "Da sam znala da ćeš tako dobro izgledati, davno bih te pozvala van."

"Polako tigre", rekla je mama, "Zapamti svoje manire."

Geoff se cerio preko cijelog lica. Uhvatio je moju mamu za ruku i rekao: "U redu je, to je ista reakcija koju sam imao kad ste izašli iz auta gospođo Peters. Samo sam se uspio suzdržati malo bolje od Marka. Mogu li reći da gledate apsolutno zapanjujuće večeras."

Mama je izgledala prilično zadovoljno i čak je malo pocrvenjela na njegov dodatak.

"Jesmo li svi spremni za polazak", upita Claire?

Geoff se našalio da je ona ta koju smo svi čekali. Zatim je rekao: "Kako se čini, Mark je večerašnji 'određeni vozač', možda bismo svi trebali nositi zaštitne kacige." Nasmijao sam se i rekao da je sve to bila mamina ideja i mislio sam da je to dio podle zavjere da se osigura da ne pijem previše.

Claire mi se nasmiješila i podigla obrvu kao da vidi kako sam odjeven. Odmah mi se utroba okrenula: -

[O Bože. 'Kontrolna oznaka - kontrola'. To nije dobar početak. Brzo razmislite o nečem drugom. 'Ispit iz matematike' - 'Očitavanje primopredaje na benzinskoj' - 'Pranje čarapa' - Sve osim nje. O ne, smiješi mi se - Ona zna. Ona mora znati. Zašto sam pristao na ovo. Geoff je bio u pravu. Je li primijetio i sad mi se smije?. Ne, u redu je - ne izgleda kao da je primijetio!]

"Prije nego što izađemo, mislim da bismo trebali uspostaviti neka pravila za večer", rekla Vintage bikini visokog struka Claire."Prije svega, Marie i ja ne bismo voljeli da svi misle da je jedini spoj koji možemo dobiti onaj s našim sinovima. Zadržimo barem malo dostojanstva. Stoga inzistiramo na tome da izrazi 'mama', gospođa Peters i 'gospođa Harris ' su vani. Te su riječi zabranjene za ovu večer. Je li to jasno momci?"

Geoff i ja smo kimnuli.

"Večeras smo mi Claire i Marie, koje su na spoju u četvero s vama dvojicom zgodnih mladića, Markom i Geoffom. Slažete li se svi s tim?"

Svi smo kimnuli u znak slaganja. [Nisam se usudio govoriti. jebanje na ivici kreveta Priče o silovanju Razgovarati o tome s Geoffom sinoć bila je jedna stvar, ali ovo je bilo nešto drugo, ovo se zapravo događalo, izlazio sam - s Claire - na spoj. Letenje u 36 nedelji trudnoće je rekla da je to 'spoj'.]

"Dobro", rekla je Claire, [O Bože, ona me gleda] "Sada, ako svi ovu večer vidimo kao 'spoj', predlažem da od njegovog trenutka smatramo da su naše normalne veze 'Majka i sin' prekinute, mi svi smo samo prijatelji. Geoff, tvoj spoj za večeras je Marie, dok je Mark sa mnom. Očekujemo da se oboje ponašate kao džentlmeni, a džentlmen sigurno ne bi ostavio svoj 'spoj' navečer kako bi 'proćaskao' s drugom damom bi li. Džentlmen također ne bi 'poljubio i rekao', tako da za svaki slučaj treba malo diskrecije; koliko sam shvatio, relevantna izreka je, 'Što se dogodi u Vegasu - ostaje u Vegasu'. Je li to jasno svima?"

Još jednom smo kimnuli, ali Geoff i ja smo se pogledali. Vidio sam da je iznenađen koliko i ja kad je njegova majka nagovijestila da bi večeras moglo biti nešto više od plesa s našim majkama. Ono što me stvarno šokiralo je to što je moja majka kimnula prilično entuzijastično i nije čak djelovala iznenađeno onim što je Claire rekla. Jesu li o tim 'pravilima' razgovarali unaprijed, pitao sam se?

Sljedeće iznenađenje je bilo kada smo došli do auta. Claire je otvorila suvozačeva vrata i ušla dok je Marie ušla straga s Geoffom.Dok sam pomagao Claire da pričvrsti sigurnosni pojas, ruke su nam se dodirnule i ona mi se ponovno nasmiješila. [Ostanite mirni: Razmislite o svojoj vožnji. Preživjet ćeš ovu večer. Prekasno je za trčanje pa moraš.]

Mama je rezervirala stol za večerašnju večeru/ples u 'The Castle Hotelu'. Njihov je restoran bio na dobrom glasu, ali je bio malo izvan grada. Mislim da smo se svi osjećali pomalo neugodno nekoliko minuta, [neki više nego drugi], ali kad smo sjeli za stol uz piće, opustili smo se i bilo je nekako prirodno, biti zajedno vani.

Budući da sam ja vozio, bio sam ograničen na bezalkoholna pića, ali ostalo troje je počelo večer s prilično jakim pićem. Najviše me iznenadilo to što je mama naručila votku i naranču. Ona obično ne pije alkoholna pića.

Tijekom obroka, dok sam ja bio na slabom lageru shandyju (više limunadi nego lageru), ostalo troje popilo je dvije boce vina i do kraja večeri već dobro zagazilo u treću bocu. Marie je popila barem četiri čaše vina tijekom večeri, kao i tu votku i naranču kad smo stigli. I to je bilo vrlo neobično jer se obično ograničavala na samo jednu ili najviše dvije čaše vina uz jelo.

Bio je tu pristojan plesni podij i vrlo dobar četveročlani bend koji je svirao tradicionalnu plesnu glazbu. Odjednom mi je bilo jako drago što me mama natjerala da idem na satove plesanja Sophie monk gola priča sam bila u školi, jer smo između tečajeva svi provodili neko Aqua teen snaga gladi je ponovo pokrenuta na plesnom podiju i nakon nekoliko plesova stvarno sam se počela vraćati u ritam. Nisam se samo petljala po podu, zapravo sam vodila svog partnera.U početku smo se malo mijenjali, ponekad i plesali s vlastitim majkama, ali vrlo brzo je postalo očito da su se Geoff i Marie 'sparili' i postali par za večer, ne samo na plesnom podiju nego i za stolomčak i pomaknuvši svoje stolce tako da su sjedili bliže jedno drugom i bio sam prilično siguran da se drže za ruke ispod stola.

To mi je odgovaralo jer je to značilo da sada provodim više vremena s Claire kao svojom 'suputnicom', iako se nisam usudio držati je za ruku. Također Tatu gola muzička priča dosta plesali i sviđao mi se osjećaj da držim njezino tijelo uz svoje, iako sam morao misliti na svoj ples - da ne spominjem 'pranje čarapa'.

Primijetio sam da se nekoliko puta Geoff i Marie nisu odvajali između plesova, ostajući na podu s rukama jedno oko drugog. Jednom sam čak vidio da se ljube, ali nisam rekao ništa, to nije imalo veze sa mnom. Mama mu se nije baš protivila i pitao sam se kako bi Claire odgovorila da je tako poljubim. Ipak se nisam usudio pokušati saznati, morao bih popiti mnogo više i biti puno sigurniji u njezinu reakciju prije nego što bih riskirao da je poljubim na javnom mjestu.

Bilo je nekoliko 'samo ženskih' parova koji su plesali zajedno i primijetila sam da su mama i Claire dobile nekoliko zavidnih pogleda, pretpostavljam jer su imale muške partnere koji su zapravo znali plesati. Jedna gospođa koja je bila dio jednog od tih 'ženskih parova' stalno me pogledavala i kad god bi uhvatila moj pogled nasmiješila bi mi se. Bila je prilično privlačna, iako malo starija od Marie i Claire. Ona i njezin plesni partner očito su bili s muškarcima za svojim stolom, ali muškarci s kojima su bile uopće nisu ustali za ples. Na jednom od naših plesova 'Mum Swap', mama je primijetila njen interes i šapnula mi: "Da se nisi usudio."

Bilo je već dosta iza 11:00 kad smo otišli s plesa i dok su Marie i Claire skupljale svoje kapute, ta ista dama prošla je kraj mene i osjetio sam da mi je nešto gurnula u džep jakne.Kad sam otišao po auto s parkirališta, pogledao sam što je. Bio je to presavijeni komad papira iz hotelske bilježnice. Priče o silovanju Kristijan Golubović Na njoj je pisalo 'Sarah' i broj mobitela. To je otišlo ravno natrag u moj džep i nestalo iz vida.

Claire je predložila kavu u svojoj kući i kao što je Marie rekla; nismo imali što žuriti doma, otac je bio odsutan poslom do utorka, tako da nas nitko nije čekao doma. Claire je ponovno sjela sa mnom na prednje sjedalo, ostavivši Geoffa i moju mamu da sjede straga, ali za razliku od puta prema van, Geoff ju je zagrlio kad su se smjestili i Marie je odmah naslonila glavu na njegovo rame.

Bili smo otprilike na pola puta kući kad je Claire pokazala na znak koji je upućivao na sporednu cestu i rekla mi da skrenem tamo. Još jedno iznenađenje!

Poznavao sam tu cestu, vodila je kroz neku šumu i završila na vidikovcu poznatom kao 'Pastirski pogled' odakle se pružao lijep pogled na dolinu. 'Shepherd's View' ipak je imao neku reputaciju, bilo je to mjesto na koje su odlazili parovi kada su željeli malo 'osobnog vremena' nasamo. Lokalna je šala bila da je vjerojatno 30% lokalnih 'prvorođenih' beba začeto gore u 'Shepherd's Viewu'.

Bacila sam pogled u unutrašnje ogledalo da vidim hoće li se mama buniti da idemo tamo, ali nije ni gledala. Glava joj je još bila na Geoffovu ramenu i sada su se zagrlili. Dok sam gledala on se nagnuo i poljubili su se. Nije se činila nimalo uznemirenom jer mu je ruka obuhvatila vrat i definitivno mu je uzvraćala poljubac.

Claire je podigla ruku i odmaknula ogledalo. "Ne smatra se pristojnim gledati druge Marka", rekla je, "mislim da je najbolje da ne skidaš pogled s ceste." Na licu joj je bio veliki osmijeh.

Već je bilo parkirano nekoliko automobila, ali Claire me odvela u prazan prostor malo dalje od glavnog parkirališta između nekih stabala. Postojala je klupa na koju su ljudi mogli sjediti dok su se divili pogledu.Činilo se da poznaje raspored i pitao sam se koliko dobro poznaje 'Shepherds View' i koliko je puta bila ovdje. Nagnula se prema meni i prošaptala "Ugasi i ugasi svjetla. Dajmo ovo dvoje straga malo privatnosti, možemo sjesti na onu klupu i gledati pogled."

Kad smo prišli klupi, uhvatila me za ruku. Osvrnula sam se na auto, ali Claire me povukla za ruku i rekla, "Što god da se događa; ili da se ne događa tamo, događa se između dvoje odraslih i nije naša stvar."

Sjedili smo na klupi, držeći se za ruke, nekoliko minuta kada je Claire rekla "Znam da si prilično sramežljiv Mark, ali počinjem se pitati nisi li stvarno htio izaći sa mnom večeras."

Pogledao sam je, gledala me s onim poznatim zadirkujućim osmijehom od kojeg mi je srce uvijek zatitralo.

Duboko sam udahnula. [Mora znati, morala je biti svjesna što mi je njezina blizina učinila]. "Dovodiš me u malo nepovoljniji položaj, Claire", rekao sam, odlučivši riskirati da je popila dovoljno da mi dopusti da se izvučem govoreći nešto što se inače ne bih usudio reći. "Ti, Geoff i Marie pili ste cijelu večer i vjerujem da je to razlog zašto Geoff može ići malo dalje nego što bi mama. Oprosti, Marie, inače dopustila. Ja sam, s druge strane, pio bezalkoholna pića jer ja vozim i nemam tu prednost da mi inhibicije budu pomućene alkoholom. Prije ste me zadirkivali da sam sramežljiv. Nisam loš prema većini ljudi, ali, kao što mislim da dobro znate, s tobom se iz nekog razloga raspadam. Mislim da ne možeš ozbiljno sumnjati da sam želio biti s tobom večeras. Nisam mogao prestati razmišljati o tome da budem s tobom otkad si spomenuo da te vodimo vani. Ništa osim onesviještenosti u bolnici ne bi me spriječilo da večeras budem s tobom."

Pogledao sam natrag prema autu; koja je sada lagano poskakivala na svojim oprugama.

Claireina ruka mi je okrenula glavu unatrag tako da sam je Teen nudistička kamp priča 973. "Mark", rekla je, "Još kad si imao otprilike 13 godina, svaki put kad sam bila u tvojoj blizini, pratio si me uokolo poput šteneta, jedva da si ikada skidao pogled s mene. Morala sam s tobom razgovarati samo da pocrveniš. Misliš li iskreno da u više od pet godina nisam shvatio koliko ti se sviđam. Barem zadnje 2 godine Geoff gleda Marie na isti način. Marie i ja znamo da on lud je za njom barem koliko i ti za mnom."

Zaustio sam da okrenem glavu od neugode, ali opet me je držala tako da sam ostao gledati u nju.

"Marie i ja smo najbolje prijateljice još od škole", nastavila je, "Govorimo jedna drugoj gotovo sve. Oboje znamo što osjećaš prema meni, ali nismo ništa rekli jer smo očekivali da ćeš to prerasti. Kad je Geoff počeo gledati u tebe Marie na isti način na koji me gledaš, odmah mi je rekla da misli da se i on pomalo 'zaljubio' u nju."

Pogledao sam prema autu, koji se još uvijek ljuljao, "Izgleda da mi je više od 'malo zaljubljen'", rekao sam.

"Prije nego što smo izašli", rekla je, "složio si se s određenim promjenama 'statusa quo' za večeras. Jedna od njih je bila da je naša uobičajena veza 'Majka i sin' suspendirana. Pristao si na to, zar ne Mark ?"

"Pa. Da", rekao sam.

"Dakle, što god se događa u tom autu, događa se između Geoffa i Marie. Pristao si na te promjene ili si mislio da se one primjenjuju samo ako se nešto dogodi između tebe i mene. Hoćeš li to reći?"

"Pa ne", promucala sam, "ali nisam znala da će Geoff."

"Marie je odrasla žena, Mark. Geoff ne radi ništa što Marie ne želi da on radi", rekla je, "Što god se; ili nije; događa u tom autu, događa se između dvoje odraslih, nasamo i nema ništa uopće u vezi s nama ili s bilo kim drugim."

"Čini se da ste i ti i Geoff razvili nešto poput 'stvari' o starijim ženama općenito, a Marie i ja posebno", rekla je. "Dakle, reci mi iskreno, Mark, da ste ti i Geoff otišli na onaj ples uz večeru u nadi da ćete upoznati nekoliko dama koje su se nadale da će upoznati nekoliko mladića s kojima će plesati. Možda onaj koji vam je 'bacio oko' cijelu večer i njezina prijateljica. Da se Geoff sada Naopaki oralni seks u stražnjem dijelu auta s jednom od one dvije dame, bi li ti dizao svu ovu galamu?"

[O sranje, znala je. jebanje u šumi price Sada sam bio u velikoj nevolji]. "Ne, očito ne", rekao sam, "Ali."

"Pretpostavljam da su te dame udane, možda imaju i djecu", prekinula je Porno seksi mama protest, bi li to imalo razlike?"

"Pa. Ne, ali."

"Ali što?" upita Claire. "Prije nego što smo napustili kuću, složio si se da su normalna pravila obustavljena i da je večeras Marien spoj Geoff, a moj pratilac ti. To je ono oko čega smo se svi složili, zar ne?"

Vidio sam da neću pobijediti u ovoj raspravi, bilo je vrijeme da graciozno priznam. "Da", rekao sam, "Tako smo se dogovorili."

"Dakle, uz obustavu uobičajene veze, složili ste se da će večeras Marie, koja je zrela udana žena, izaći, na spoj, s mladićem koji joj nije muž. Složili ste se da je to ono što događalo, zar ne?"

Kimnuo sam.

„Također znaš da sam udovica i, iako mrzim što to moram priznati, budući da sam vršnjak tvoje majke, dovoljno sam stara da ti budem majka, ali ipak si pristao izvesti me navečer vanzar ne?"

Ponovno sam kimnula, prihvaćajući da Claire sustavno uništava moje argumente.

"Sada", rekla je, "sigurna sam da znaš da kada muškarac izvede damu na 'spoj', složio si se da je to bio spoj, zar ne?"

Kimnuo sam.

“Dobro”, nastavila je, “Sada se na spoju ponekad dogode neočekivane stvari.Nije li ti palo na pamet da bi to mogao biti razlog zašto sam tražila tvoj pristanak da se džentlmeni ne ljube i ne govore" upitala je. „Složio si se da se džentlmen ne ljube i ne pričaju, zar ne?"

"Pitao sam se u to vrijeme što si očekivao da će se dogoditi", rekao sam.

"Nisam očekivala da će se nešto dogoditi, Mark", rekla je, "Ali znajući što si ti osjećao prema meni i što je Geoff osjećao prema Marie, uvijek je postojala mogućnost da bi se nešto moglo dogoditi. Kako Marie više nije bila protiv ideje da ode vani s Geoffom nego što sam htjela izaći s tobom, uvijek je postojala mogućnost da bi se nešto moglo dogoditi. Marie zna što osjećaš prema meni, Mark. Kao što sam rekla, govorimo jedno drugome sve."

"Razmislite o tome. Svi znamo što bi ljudi rekli kad bi se saznalo da hodamo s tuđim sinovima, pa smo inzistirali na tome da razgovor o večeras s bilo kim drugim nije dobra ideja. Ova je situacija malo previše osobna da bi se o njoj širilo selo i tako, iako naše selo definitivno nije 'Las Vegas', princip još uvijek vrijedi. 'Što se događa u Vegasu'.?"

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 11 Prosek: 4.5]

15 komentar na “Teen nudistička kamp priča 973 Priče o silovanju price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.