Anime za promjenu spola

Upoznavanje u Bosni

Ovo je relativno pitoma, rizična priča koja uključuje neočekivanu golotinju. Ako tražite priče koje uključuju seks, nevjeru ili swinging, ovo nije za vas. Pogodniji je za zajedničko uživanje parova.

Cijenim svaku povratnu informaciju koju mi ​​pomognete da poboljšam svoje pripovijedanje. Nadam se da ćete uživati ​​u ovoj i drugim mojim pričama.

*****

Nakon što je proteklih godinu dana radila šest dana u tjednu, Tara se radovala što će napokon imati malo vremena za odmor. Osjećao sam da bi se bolje mogla opustiti i opustiti ako odemo iz grada, ostavimo svakodnevne poslove i podsjetnike iza nas. Dok sam razbijao glavu tražeći odgovarajuću lokaciju i aktivnosti, sjetio sam se da smo na našem odmoru prije gotovo godinu dana upoznali i sklopili jedinstveno prijateljstvo s mladim mornaričkim tuljanom po imenu Chase u odmaralištu koje smo posjetili na jezeru Tahoe u Kaliforniji. Posljednjeg dana našeg odmora, Chase nam je dao pismo ovlaštenja da posjetimo njegovo obiteljsko imanje u planinama Sierra Nevada, kratkom vožnjom od jezera Tahoe, u blizini vrlo malog, planinskog grada Kit Carson.

Chase je posjed opisao kao malu dolinu od oko 2450 hektara s jezerom prilične veličine po imenu Srebrno jezero. Jezero je čak imalo i mali otok koji su djeca njegovog pra-pradjeda nazvala Otok s blagom. Spomenuo je da je imanje udaljeno otprilike 4 milje od najbliže ceste duž vijugave zemljane ceste i apsolutno nevidljivo iza starih borova i breza.

Nazvao sam Chasea na broj koji je napisao na poleđini pisma da ga pitam je li ponuda još uvijek otvorena. "Apsolutno. bilo kada", rekao je. Obavijestio me da je staro imanje još uvijek u rasulu i da nije za život, ali postoji otvoreni prostor uz kolibu s ložištem i dostupnim drvima za ogrjev, što je odlično za kampiranje. Nije ni pitao kada ga želimo koristiti. Upravo je to rekao kad smo odlučili o datumima da nazovemo gospodina Bowlesa, stanara u podnožju imanja, da dogovorimo da otključa vrata.

Godinama nismo kampirali pa kad sam s Tarom razgovarala o planu odmora, svidjela joj se ideja ponovnog uživanja i druženja s prirodom. Odlučili smo da ćemo otići rano dan nakon što je počeo njezin odmor i provesti nekoliko dana u planinarenju, kampiranju i kupanju. Bio sam zadužen za provjeru naše opreme za kampiranje kako bih bio siguran da je u ispravnom stanju i prikupljanje potrebne hrane i potrepština.

Osim uživanja u pecanju, kampiranju, planinarenju i istraživanju, mislio sam da će putovanje pružiti priliku za uživanje u nekim privatnim, manje sputanim aktivnostima. Nisam mogao ne sjetiti se da je, kad smo zadnji put razgovarali s Chaseom, rekao da, ako želimo, možemo mršavo zaroniti u jezero i okolne potoke u apsolutnoj privatnosti. Objasnio je da su stjenovita brda koja okružuju dolinu strma i labava pa je penjanje po njima vrlo opasno. Ovo je služilo kao prirodna barijera protiv neželjenih uljeza. Susjedi, zapravo stanari, na vrhu doline, snažno su čuvali svoju privatnu i osamljenu enklavu, a Chaseovo obiteljsko imanje.

Oduvijek sam maštao o mršavom kupanju sa svojom lijepom ženom. Anime za promjenu spola Nažalost, ona je prilično skromna i ima razborita stajališta o ovoj vrsti aktivnosti. Vjerujući da je ovo jedinstvena i vjerojatno JEDINA prilika za ispunjenje ove fantazije, skovao sam podmukao plan kako bih osigurao da ću je natjerati da pliva gola, čak i bez njenog pristanka!

Jednog dana, dok je Tara bila na poslu, uzeo sam njezin jednodijelni kupaći kostim i, okrenuvši ga naopačke, sve sam šavove namazao dimetil tereftalatom, poznatim i kao gel citranske kiseline. Na internetu sam otkrio njegova jedinstvena svojstva i savršeno je odgovaralo mojim planovima.

Nakon što se osuši, citranska kiselina, u obliku gela, je inertna. Kada dođe u dodir s vodom, aktivira se i počinje otapati sintetičke tkanine unutar otprilike 10 - 15 minuta i neće oštetiti ljudsku kožu. Dobro sam premazala međunožje, bočne strane i naramenice.

Nažalost, stvarnost se ne podudara uvijek s našim fantazijama i Jessica Simpson Cameltoe imaju tendenciju da ispadnu vrlo različiti od onoga što sam prvobitno imao na umu!

Nakon duge, 7-satne vožnje, konačno smo uspjeli locirati kućicu domaćinstva. Odmah smo krenuli s istovarom i postavljanjem kampa. Kad smo to završili, počeli smo kuhati male odreske i pečene krumpire za večeru prije nego što se počeo smračiti.

Kad je počeo padati sumrak, pojavila su se svjetla farova, dolazeći uz zemljani put. Mislili smo da bi gospodin Bowles mogao provjeriti jesmo li se smjestili u redu. Gledali smo kako se Range Rover, koji vuče vodeni skuter, zaustavlja pored našeg kampa. Izašao je muškarac oko srednjih pedesetih i predstavio nam se kao Finn Morgan, Chaseov prijatelj.

Igrom slučaja, Chase mu je ponudio posjed na korištenje u isto vrijeme kad smo mi bili tamo. Budući da je naš poziv bio otvoren, nismo savjetovali Chasea o datumima kada ćemo kampirati, tako da nije bilo šanse da on zna da ćemo oboje biti tamo u isto vrijeme. Samo jadna sreća!

Finn se ponudio da kampiramo s druge strane kabine kako bi nam pružio privid privatnosti. Kad je sunce zašlo, Finn će morati postaviti kamp u mraku.

Finnov dolazak značio je kraj mojih podlih planova, bez njegove krivnje. Da budemo susjedski, ponudili smo mu baciti još jedan odrezak i krumpir na vatru. Finna su brzo smjestili i, ponijevši bocu Patron Tequile da podijelimo, pojeli smo večeru i podijelili pića i osobne povijesti.

Finn je ispričao da je prije bio Chaseov zapovjednik i da su i dalje ostali prijatelji nakon njegova umirovljenja. Ispričao je da mornarička karijera, osobito ona tako opasna kao mornaričke SEAL-ove (more, zrak, kopno), nije pogodna za dug brak. Finn se povukao u zakašnjelom pokušaju da spasi svoj propali brak, ali su se ipak razveli. Zbog njegovog opasnog izbora karijere, oboje su se složili da je najbolje da nemaju djece.U većini slučajeva Chase mu je postao poput sina.

Iako je postao časnik i više nije bio SEAL, održavao je disciplinu vježbanja i održavao svoje tijelo jakim iu formi. "Teško je zadobiti potrebno poštovanje tima SEAL-a ako imate trbuh i ne možete držati korak s njima." Finn je bio malo niži od mene, ali je imao snažniju građu. Čak sam i ja morala priznati da je bio privlačan muškarac. Dok je jednom Finn otišao odgovoriti na poziv prirode, Tara mi je šapnula da je podsjeća na starijeg Mitcha Rappa, lika iz specijalnih operacija u nizu romana jednog od njezinih omiljenih pisaca, Vincea Flynna.

Kako je večer odmicala i tekila tekla, Finn je svoj razgovor više usmjeravao na Taru i činilo se da suptilno koketira s njom. Tara bi se smijala i izgledala pomalo posramljeno, ali uz malo ohrabrenja od učinaka tekile kojom ju je neprestano mazio, počela je uživati ​​u pažnji, pa čak i malo koketirati.

Nakon što je popila malo više nego što bi inače, Tara se ispričala i povukla u šator. Finn i ja smo nastavili razgovor i podijelili još tekile. Finn je odjednom utihnuo i zurio je pokraj mene. Okrenula sam se da vidim u što gleda. Svjetlo koje je Tara koristila u šatoru bacalo je oštru siluetu na stranu šatora dok se skidala. Činilo se da smo se oboje ukipili, nijedno od nas nije reklo ni riječ, dok se ona skinula gola, sagnula se da otvori vreću za spavanje i uvukla se prije nego što je ugasila svjetlo.

Finn je tiho rekao: "Ti si sretan čovjek, prijatelju." Mogao sam samo odgovoriti: "Da, jesam. Zašto ovo ne ostane među nama. Tara je prilično sramežljiva i suzdržana. Bilo bi joj stvarno neugodno da zna da je napravila takav show." "Dogovoreno", obeća Finn.

Bio sam razočaran što su moji planovi za hedonistički kampiranje propali pa sam popio više nego što sam trebao. U tačka Seks priča sa trudnicama Probudio sam se jer se šator jako zagrijao da bih otkrio da je već prošlo 11:00 sati i Tara je očito već ustala.

Dan je već bio prilično vruć. Ispuzao sam iz šatora, popio se i pogledom tražio Taru. Gledajući dolje u jezero, ugledao sam je kako ulazi na zadnji dio jet-skija s Finnom. Vikao sam za nju, Jebeš guzicu me nije mogla čuti od buke motora jet-skija. Oh sranje. Mislio sam, nosila je svoj kupaći kostim.

Tara's Viewpoint:

Probudio sam se malo nakon izlaska sunca. Pošto nisam imao sreće da probudim Burkea, ustao sam i skuhao kavu. Čuvši Ogromni prici o prirodnim grudima u našem kampu, Finn mi se ubrzo pridružio na kavi i malo smo popričali. Podijelio je ono što je naučio od Chasea o povijesti imanja i nekim od zanimljivih mjesta oko imanja kao što je Otok s blagom. Naveo je da se iza gustog raslinja na otoku krije stoljetna kamena koliba, bunar i nešto stare poljoprivredne opreme. Svatko može nagađati kako su ih doveli tamo.

Finn je objasnio da je donio svoj jet ski na jezero kako bi riješio neke probleme koje je imao s njim. Ponudio mi je da me odveze na Otok s blagom na vodenom skuteru da istražim. Provjeravajući je li se Burke već probudio, otkrila sam da još uvijek spava od sinoćnjeg pretjeranog uživanja. Umjesto da samo sjedim u kampu i čekam da se probudi, odlučio sam prihvatiti Finnu njegovu ponudu.

Presvukla sam se u kupaći kostim (ovo još uvijek nije probudilo Burkea) i krenula niz stazu do jezera gdje je Finn puštao jet ski. Finn je na sebi imao samo kratke hlače za dasku i nisam mogao ne primijetiti da je oduševljen čovjekom svojih godina. Morala sam priznati da je i on bio prilično privlačan.

Finn je testirao jet ski nekoliko minuta i činilo se da radi glatko. Rekao mi je da skočim iza njega i držeći se za Finnov struk s obje strane, "Vau, on JE mišićav i čvrst!", pomislila sam. Išao je sporo kako vodeni skuter ne bi bio preteški.

Finn se zaustavio do pristaništa novijeg izgleda koje je Chase sigurno obnovio. Sišli smo s jet-skija, suhi do kostiju, samo mokri od listova nadolje.Očekivao sam da ću na brzinu obići otok i krenuti natrag kako se Burke ne bi zapitao gdje sam kad se napokon probudi. Istraživanje otoka bilo je toliko zanimljivo, a Finnovo društvo tako privlačno da nisam ni primijetio da je sat i pol već prošlo.

U želji da nas vrati, Finn je skočio na jet ski i pokušao ga pokrenuti, ali bez sreće. Odlutao je oko deset stopa od pristaništa, a zatim skliznuo u vodu. Rekao je da je to problem koji je imao. Podigavši ​​sjedalo, otkrio je motor i počeo pregledavati različite komponente.

Finn je viknuo i pitao mogu li doplivati ​​da pridržim sjedalo koje je pokrivalo motor dok je on tražio problem. Dan je bio vruć, ali je jezero, hranjeno planinskim snijegom, još Hooker time trisha bilo prilično hladno. Oporavivši se, otplivao sam do vodenog skutera.

Podigavši ​​sjedalo za Finna, počeo je pregledavati crijeva i spojeve. "O!!", iznenada sam uzviknula kad mi je jedna naramenica kupaćeg kostima pukla. Finn je pitao jesam li dobro. Rekao sam mu za kvar na odijelu, nasmijao se i vratio na posao. Kupaći kostim je bio prilično star. Znao sam da sam trebao kupiti novi!

Samo nekoliko minuta kasnije, međunožje mog odijela kao da se samo razdvojilo. Seks priča sa trudnicama Avgust Ejms Nisam čak ni bio siguran što se dogodilo dok nisam sagnuo ruku i otkrio da se potpuno odvojio.

Posramljena, nisam rekla ništa. Mislio sam da bih mogao skliznuti na stražnji dio jet-skija, a Seks priča sa trudnicama Finn ne sazna ništa o mom zadnjem kvaru.

Srećom, Finn je objavio da je locirao rupu na donjoj strani filtra za gorivo koja je propuštala vlagu. Okretanje naopačke spriječilo bi ulazak vode, privremeno, dok je ne vratimo na obalu jezera.

Dok je ponovno sastavljao stvari, iznenada mi se strana kupaćeg kostima počela otvarati. Godine klora i sunca sigurno uzrokuju njegovo raspadanje. Brzo sam spojio dijelove, ali to je samo uzrokovalo razdvajanje suprotne strane.Sa samo jednom rukom da pridržim prednji dio kupaćeg kostima uz tijelo, stražnja polovica je potpuno skliznula.

Nakon što je privremeno završio s popravkom, Finn mi je rekao da sada mogu spustiti sjedalo. Više nisam imao izbora nego da mu objasnim svoju dilemu. Ostao mi je samo ovaj jedan komad materijala da zaštitim svoju skromnost. Iskreno suosjećajno, objasnio je da imamo samo kupaće kostime i da nismo ponijeli ručnike niti bilo što čime bih se mogla pokriti. Naglasio mi je da je predaleko da otplivam natrag do obale. Također je objasnio da ako se filter goriva jet-skija ponovno smoči, a jest, mora isprazniti cijevi za gorivo i pustiti da voda ispari. Ovo bi vjerojatno trajalo danima. Nisam imao izbora. Morao bih se vratiti, gotovo gol, na vodenom skuteru. Galantno je obećao da se neće osvrtati.

Istini za volju, ispružio je ruku kako bi mi pomogao da se, bez osvrtanja, popnem na stražnji dio jet-skija, dok sam još uvijek pokušavao držati ostatke odijela na prsima.

Taman kad sam mislio da stvari ne mogu biti gore, jet ski je zakašljao, pljuskao i pokušao umrijeti. Finn je refleksno posegnuo i malo dao gas. U isto sam se vrijeme izvlačio na stražnji dio mlaznice, izravno preko mlaznice potpora. Iznenadni nalet vode iz mlaza odnio je preostali dio mog kupaćeg kostima. Padajući natrag u vodu, sada sam se našla potpuno gola u društvu čovjeka kojeg sam upravo upoznala.

Čuvši me kako vrištim, Finn se brzo osvrnuo da vidi što se dogodilo. Pretpostavljam da je bacio oko na moje gole grudi prije nego što sam skliznula natrag u vodu. Finn je objasnio da ne mogu ostati tamo dugo prije nego što nastupi hipertermija i ne mogu otplivati ​​natrag. Moja jedina opcija bila je sjesti na jet ski s njegovim obećanjem da će gledati ravno ispred sebe.

"Kako se ovo moglo dogoditi. Bio sam ponižen i bilo mi je krajnje neugodno, ali nisam vidio niti jednu drugu održivu opciju!"

Još sam jednom, uz pomoć Finna, skliznuo na stražnji dio jet-skija. Pokušao sam staviti malo prostora između Finnovih leđa i moje gole prednje strane držeći se za Finnov struk sa strane dok sam prilazio. Vraćali smo se brže nego što smo dolazili i to je brzo pogoršalo situaciju. Moje su grudi nastavile poskakivati ​​gore-dolje dok smo udarali o mnoge male valove zbog čega su moje bradavice trljale gore-dolje po njegovim leđima. Ova stimulacija je samo pojačana vibrirajućim motorom na kojem je sada ležala moja izložena maca.

Uhvatila sam se da sam se jako uzbudila i unatoč svim mojim naporima da mislim na BILO ŠTO drugo, bila sam prilično uzbuđena. Osjetivši problem, Finn je ponovno pitao jesam li dobro. Samo sam mu rekao "Samo idi brže." Dok je vodeni skuter teturao naprijed, bila sam prisiljena posegnuti dalje i zgrabiti njegova mišićava prsa dok sam pritiskala svoje golo tijelo u njegova leđa.

Koliko god bilo neugodno biti u tako intimnom kontaktu s Finnom, to je umanjilo klimaks koji se brzo razvijao i koji bi me doveo do još veće neugodnosti. Pogledavši preko Finnova ramena da vidim koliko još moramo ići da bismo stigli do obale, uočio sam Burkea kako promatra iz kampa. "O, bože, što mora misliti kad me vidi kako se vozim gola, pričvršćena za Finnova leđa na jet-skiju?"

Kad smo stigli do obale, Finn mi je rekao da mora ostati kako bi utovario jet ski natrag na prikolicu i da neće puno gledati dok ja hodam do kampa. U žurbi da siđem s vodenog skutera, uhvatio sam gležanj za sjedalo i refleksno zgrabivši Finnovu ispruženu ruku, povukao ga s vodenog skutera, samo da bih djelomično sletio u vodu, na leđa, s Finnom na sebi .

Finn je rekao: "Pa, ne mogu to poništiti." onda mi je pomogao da ustanem. "Nadam se da Burke shvaća koliko je sretan čovjek. Ako ne razumije, samo mi javite!"

Žureći stazom do kampa, ispruživši ruke iza sebe, pokušao sam pokriti guzicu dok sam jurio stazom do kampa, ali sam brzo odustao kao uzaludan napor.Napuhana i usporavajući mogla sam osjetiti njegove oči na sebi. Iznenadilo me kada sam otkrio da mi se na neki način sviđalo pružiti njegovim zahvalnim očima nesmetan pogled. Osjećala sam se zločesto, ali ipak sam uživala u tome što me cijeni netko drugi osim mog muža. Zbog toga sam se osjećala seksi i poželjno. "Je li to tako pogrešno?"

Burkeovo stajalište:

Dok sam koračao između kampa i vidikovca na otoku, bio sam zabrinut što se događalo više od sat vremena na otoku. Divlji latinski seks prici li joj se odijelo smočilo i raspalo. Nisam brinuo da će se išta dogoditi između nje i Finna. Nikad ne bi bila nevjerna. BDSM obeležavanje price Apsolutno BI bila bijesna na mene kad bi znala da sam odgovoran za njezinu nevolju. Čuvši pokretanje vodenog skutera, zgrabio sam fotoaparat s teleobjektivom kako bih bolje vidio Taru i Finna dok su se vraćali s otoka.

Moja šala s kupaćim kostimima uspjela je previše dobro. Samo ne za mene. Moj izvorni plan je bio, bez ikoga drugoga, uvjerio bih je da ode na plivanje, kupaći kostim bi joj se raspao, ne ostavljajući joj drugog izbora Ko je napisao silovanje brave da se složi Nadimanje 5 nedelja trudnoće našom avanturom za kupanje u mršavom tijelu. Umjesto toga, sada je ovdje bila moja sramežljiva, skromna žena, Tara, jašući u stilu Lady Godive, omotana oko čovjeka kojeg smo upravo upoznali. Počela sam paničariti. Kad bi saznala što sam učinio, tko zna što bi učinila. Nemoj mi barem nikad oprostiti. "U nevolji sam, JAKO velikoj nevolji", pomislio sam u sebi. Dok sam ih gledao kroz teleobjektiv, počeo sam okidati nekoliko desetaka fotografija jer bi to mogao biti posljednji put da je vidim golu kad sazna što sam učinio.

Koprcajući se po mislima za bilo kakav uvjerljiv izgovor, pogodilo me. Kako kažu, najbolja obrana je bio dobar napad. Pretvarao bih se da sam bijesan i uznemiren što sam je zatekao golu s drugim muškarcem. Možda je čak i iznimno zahvalna što se udala za tako divnog čovjeka koji bi joj na kraju oprostio!

Ova se situacija još uvijek može iskoristiti u moju korist. Pojurio sam okolo da pokupim svu našu odjeću, ručnike i vreće za spavanje i zaključao ih u kombi. Upotrijebio sam vezice da zatvorim šator, zatim sam sjeo kraj vatre i čekao. Tara je u kamp zakoračila potpuno gola, jednom rukom preko grudi, a drugom pokrivajući međunožje. Zastala je i stajala ondje, odlučujući što bi mogla reći da objasni što se dogodilo.

Prvo sam počeo: "Finn ima pun pogled na tvoje golo tijelo, a ti mi ga pokrivaš. Probudio sam se samo da bih te vidio kako se voziš gola, na vodenom skuteru, s muškarcem kojeg smo upravo upoznali. Zatim, sa mnom kako stojim stotinjak metara dalje, on skoči na vaše golo tijelo bez vašeg vidljivog otpora"!

"Molim te, daj mi priliku da ti objasnim", kaže Tara. Gledajući brzo oko sebe i ne videći ništa čime biste mogli pokriti svoju golotinju, pitate: "Mogu li prvo dobiti ručnik ili nešto odjeće?"

"NE, budući da si odlučio da uživaš biti nudist, ostat ćeš gol dok ja ne odlučim drugačije. Zaključao sam tvoju odjeću u kombi. TREBAO BI SE SAMO ODVEZATI s njom i ostaviti te s tvojim novim ljubavnikom" .

Drhteći i preplašena, prilazi mi i sjeda na stolicu preko puta mene. Osjećam se kao peta, ali ako priznam istinu njezin bi se bijes okrenuo na meni, možda bi se čak i razvela od mene. Nisam to mogao riskirati. Moli me da je ne prekidam dok mi objašnjava kako je postala gola.

Slažući se, tiho slušam, dok Tara sjedi, potpuno gola, potanko objašnjava što se dogodilo, a što nije. Završivši, pitala je vjerujem li joj ili ne. Kažem joj da sam vidio da je otišla, sama, u kupaćem kostimu, sa zgodnim muškarcem kojeg smo jedva poznavali, na otok i nakon sat i pol vraća se potpuno gola, valjajući se Gola iranska djevojka njim na Vruće velike gole sise sam joj da ću razgovarati s Finnom da čujem njegovo objašnjenje o tome što se dogodilo i da ću pažljivo odvagnuti činjenice.U međuvremenu sam još uvijek ljut i kažem joj da joj neću dati nikakvu odjeću, da će ostati gola koliko god ja želim i da treba pristati na sve moje zahtjeve dok naš vikend ne završi. Tiho je rekla: "OK, slažem se."

Čujemo kako se Finn zaustavlja u svom kampu. Za nekoliko minuta dolutao je do našeg kampa. Špijunirajući Taru, još uvijek golu, pokrivajući se najbolje što je mogla u svojoj stolici, naglo je stao. jebanje sa tetkom Seks priča sa trudnicama Ispričavajući se, pogledao me s očitim pitanjima na licu. Nastojeći dati sve od sebe da zvučim poput bijesnog, ranjenog muža, objasnio sam da sam odlučio da Tara ostane gola dok se ne uvjerim da sam dobio potpuno i istinito objašnjenje kako se našla u ovoj šokantnoj situaciji.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 33 Prosek: 2.1]

5 komentar na “Anime za promjenu spola Seks priča sa trudnicama price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.