Hentai za mobilne telefone

Upoznavanje u Bosni

Ovo je priča o incestu između roditelja i njihovih sina i kćeri.

Molim vas, strpite se jer priča ima dugačak uvod o tome kako i što dovodi do incestuoznih veza.

Nadam se da ćete uživati ​​u priči.

************

Napokon, nakon godinu dana, bili smo spašeni i na putu kući. Naš boravak na vlastitom Gilliganovom otoku je završio.

Dok su nas ukrcavali na spasilački brod, osvrnuo sam se na otok koji je bio naš dom posljednjih godinu dana i pomislio na sve stvari kroz koje smo prošli.

Uspio sam voditi dnevnik svega što se dogodilo od trenutka kada smo unajmili brod do našeg spašavanja i našeg povratka kući.

Moja supruga i ja bili smo u braku 25 godina i željeli smo proslaviti godišnjicu s Femdom umetanje penisa. Rezervirao sam mjesec dana odmora na Havajima za nas četvero.

Lisa, moja žena ima 45 godina i visoka je 5'6", 125, 36 - 26 -38, ima smeđu kosu i smeđe oči. Radi pola radnog vremena u odvjetničkom uredu. Zovem je moja mala nimfomanka i ona priznaje da je.

Dan, moj sin ima 19 godina, 5'10", 175, kratke smeđe kose i očiju boje lješnjaka. Na prvoj je godini koledža. Vježba gotovo svaki dan, a po obrisu njegovog penisa u kupaćem kostimu, on mora biti obješen.

Naša kći, Toni, ima 18 godina, 5'6", 115, plavu kosu, plave oči i ima 38 - 26 - 36. Upravo je završila srednju školu. Nedavno sam je slučajno vidio golu dok se tuširala i koliko sam vidio, maca joj je bila glatka, a bradavice velike i primamljive.

Moje ime je John i imam 45 godina. Ja sam 5'9", 180, smeđa kosa, plave oči, liječnik sam i iskusan jedriličar.

Evo naše priče.

1. srpnja 2015

Unajmio sam brod s velikog otoka Hawaii da obiđem otoke na dva tjedna. Moja supruga Lisa, moj sin Dan, moja kći Toni i ja veselili smo se iskustvu života.

Ostavio sam naš plan puta s bratom u slučaju da mora doći do nas.

Sa svim našim stvarima na Hentai za mobilne telefone, krenuli smo u 7:00 ujutro.i krenuli sjeverozapadno prema Ni'ihau, zabranjenom otoku, našoj prvoj i najdaljoj postaji na 326 milja od velikog otoka.

Rezervirao sam obilazak otoka helikopterom jer je to samo jedan od nekoliko načina da se posjeti otok. Ovaj otok je u privatnom vlasništvu obitelji Robinson.

Četiri dana smo se kretali duž obale prije nego što smo konačno stigli do luke na otoku.

Tijekom putovanja svi smo se izmjenjivali za kormilom i bilo nam je dosta sunca. Moja supruga i kći obukle su gornji dio bikinija kako bi mogle ravnomjerno pocrnjeti. Tvrdili su da smo obitelj i da to nije važno. Nisu dobili argumente od Dana i mene.

Kad smo pristali, dočekao nas je predstavnik obitelji Robinson. Nakon što smo se odmorili, pojeli i opustili, odvezli su nas do helikoptera u obilazak.

Obilazak je trajao više od sat vremena i vidjeli smo sva čuda koja otok nudi. Ostali smo prespavati i sutradan krenuli na Kauai, vrtni otok.

5. srpnja 2015

Napustili smo Ni'ihau kasno ujutro i do ranog poslijepodneva smo pristali u Kauaiju. Planirali smo ovdje provesti nekoliko dana.

Kauai je oko 63 milje sjeverno od Oahua i planirali smo putovati južno do drugih otoka na povratku na Havaje.

Prijavili smo se u hotel i smjestili. Supruga i ja smo imali jednu sobu, a djeca su imala svako svoju sobu. Hentai za mobilne telefone Nas četvero smo lijepo večerali, a zatim smo svi prošetali plažom.

Nakon šetnje, djeca su otišla sama, a ja i žena smo otišli u sobu. Popili smo malo vina i Lisa je ušla pod tuš. Za nekoliko minuta javila se Lisa i pozvala me da joj se pridružim. Kako nisam trebao nikakav drugi poticaj, skinuo sam se i pridružio joj se.

Napunio sam svoju prekrasnu ženu i u tren oka, moj tvrdi kurac se priljubio uz njeno tijelo. Poljubili smo se i, dok je voda padala preko naših tijela, Lisa je kleknula i popušila mi najbolje ikad dok sam joj spermu slijevao niz grlo.

Završili smo s tuširanjem i otišli u krevet gdje smo se još dva puta tu noć pojebali.

Sljedeća dva dana proveli smo u razgledavanju i uživanju u svemu što otok nudi.

9. srpnja 2015

Napustili smo otok i krenuli južno prema Oahuu. Putovanje je trebalo trajati nekoliko sati, ali vrijeme se pokvarilo i upali smo u strašnu oluju. Bilo mi je teško držati kurs i poslali smo poziv za pomoć, signalizirajući našu nevolju.

Tijekom ostatka dana i do noći, borili smo se s olujom. U daljini sam uspio razaznati obalu. Međutim, brod je udario u greben i stijene i raspao se.

Uspjeli smo staviti neke stvari u torbu i u gumenjak te uskočili i krenuli prema obali. Prije nego što smo stigli do obale, gumenjak je potonuo, a mi smo plivali za naše živote.

Do jutra nas četvero smo bili na plaži, neozlijeđeni, ali izgubljeni.

Pregledali smo što imamo u torbi i ubrzo shvatili da to nije puno. Odjeća nam je bila poderana. Zapravo, Lisa i Toni izgubile su gornji dio bikinija, a donji dio bikinija bio im je poderan. Moje kupaće gaćice bile su jako poderane, a kurac mi je gotovo visio. Danov kupaći kostim također je bio jako poderan. Što god smo uštedjeli bile su samo neke najnužnije stvari.

Nismo znali na kojem smo otoku niti ima li ljudi. Dok sam razgledavao otok, znao sam da nismo na jednom od običnih otoka.

Okupili smo se kako bismo smislili plan igre.

Tijekom sljedećih nekoliko dana Dan i ja izgradili smo sklonište. Žene su pronašle vodu i na plažu smo postavili znak od kamenja "Upomoć". Također smo mogli zapaliti logorsku vatru.

Također smo složili veliku hrpu drva za ogrjev na plaži za slučaj da nam zatreba velika vatra da ljudi vide. Sada smo samo morali čekati.

Dani su prolazili, a spasa nije bilo. Nismo vidjeli nikakve avione ni brodove.

Naše zalihe hrane bile su ograničene, ali nismo gladovali. Međutim, imali smo jedan veliki problem, našu odjeću ili nedostatak iste.

Jedne večeri oko vatre se dogodilo. Kurac mi je iskočio iz poderanog kupaćeg kostima. Tinejdžer pod tušem se smijala, a meni je bilo neugodno.

Dok sam se pokušavao pokriti, Lisa je ustala i skinula svoju poderanu zadnjicu, zatim je Toni učinio isto i na kraju nam se Dan pridružio. Nas četvero smo bili goli na pustom otoku. Nisam mogla vjerovati koliki je kurac mog sina jer je sigurno bio 9 inča dugačak, Xl crni bikini donji dio je to prvi put da smo se svi vidjeli goli i trebalo nam je biti neugodno, ali nije.

Dani su prolazili, a nije bilo znakova da ćemo uskoro biti spašeni. Ušli smo u treći tjedan na otoku.

Jednog dana, Lisa i ja smo otišli na drugu stranu malog otoka da budemo sami. Legli smo na pijesak i počeli se viđati. Moj kurac je bio tvrd kao kamen i Lisa je ležala na leđima. Uzjahao sam na nju i moj je kurac lako skliznuo u njezin prorez. halteri Seks priče sa fotografijama Nakon nekoliko zamaha, zabio sam svoj teret u ženinu pičku. Nakon što smo se malo odmorili, krenuli smo natrag.

Kad smo se vratili, Toni je primijetila kako moja sperma blista na bedru njezine majke.

Toni je tada rekao, "hej, jeste li se poseksali?"

Pogledao sam je i rekao, "da, jesmo. Smeta li ti to?"

"Pa, što je sa mnom i Danom. Trebamo li vas samo pustiti da uživate dok smo mi zaglavljeni na ovom otoku?" rekao je Toni.

Pogledali smo je i rekao sam joj, "Gledaj, Toni, ako želiš imati seks s Danom, možeš pod ovim okolnostima. Nećemo te spriječiti."

Tada je Toni rekao: "Dan i ja smo se seksali. Želim pojebati svog tatu."

Lisa me pogledala, a zatim Toni i rekla, "Toni, razumijem, stvarno razumijem. Ako je tvom ocu u redu što te jebe, meni je u redu. A ako me Dan želi poševiti, bit će u redu također." Svi smo u ovome zajedno."

Dakle, te večeri, dok smo bili oko vatre, razgovarali smo o našim seksualnim potrebama i razgovoru koji smo imali ranije s Tonijem.

Nakon što je položio sve karte na stol, Dan se složio sa svime i svi smo se složili da ćemo međusobno podijeliti vrijeme koje smo proveli na otoku.

Sljedećeg jutra, Dan i ja izgradili smo još jedno sklonište kako se ne bi ometalo tko god ima seks.

Te prve noći, Dan je pitao svoju mamu može li se poseksati s njom.Lisa me pogledala i ja sam joj kimnuo u znak odobravanja. Ustala je i otišla s Danom do drugog skloništa.

Toni i ja ih nismo mogli vidjeti, ali smo ih čuli, posebno Lisu koja je sigurno doživljavala orgazme. Nije je bilo više od sat vremena prije nego što se vratila kad je Dan otišao spavati.

Dok je sjedila pored mene i Tonija, mogli smo vidjeti Danovu spermu na njezinim bedrima.

Odjednom se Toni okrenuo prema meni i poljubio me. Njezin je jezik pronašao moj dok smo se grlili. Lisa je samo gledala svoju kćer kako se ljubi sa svojim mužem.

Moj kurac je bio tvrd i pritiskao je golo tijelo moje kćeri. Legla je i raširila noge, ne mareći što je majka gleda.

Uzjahao sam na Toni i moj kurac je brzo pronašao njen prorez, a ja sam zabio kurac u njenu mokru pičku. Počeo sam jebati svoju kćer i ubrzo je ona ispunjavala moje napade. Nije trebalo dugo prije nego što sam joj rekao da ću svršiti. Na kraju sam zabio svoj teret Victoria allure parada u kćerinu pičku. Držali smo se dok mi se kurac nije iscijedio.

Sišao sam s nje, a ona je ustala i otišla do drugog skloništa gdje je Dan spavao.

Lisa me pogledala i pitala uživam li u našoj kćeri. Rekao sam joj da je Toni super ševa, ali ona je bila puno bolja. Zaspali smo jedno drugom u zagrljaju.

Potražite 2. dio

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 35 Prosek: 2.8]

14 komentar na “Hentai za mobilne telefone Seks priče sa fotografijama price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.