Hollywoodska najzgodnija tinejdžerska fotografija

Upoznavanje u Bosni

/* Ovaj je serijal nastavak Neighbours: The Surprise, ali stvarno ne morate pročitati prvi da biste uživali u ovom. Ali vjerojatno ćete htjeti pročitati 1. poglavlje ove serije prije nego što pročitate 2. poglavlje.

Svi likovi su naravno stariji od 18 godina. */

Bila je tek srijeda. Upravo sam imao dva dana najintenzivnijeg seksualnog iskustva u svom životu da bih započeo dvotjedni odmor na plaži. Bila sam sita, iscrpljena, tek je srijeda. a htjela sam još.

Ali ne baš te sekunde. Opustila sam se na ležaljci, gledajući svoje cure kako upijaju zrake u svojim rođendanskim odijelima (nisam imala pravo misliti o njima kao o "mojim curama", ali koliko puta se ukaže ovakva prilika?). Kerri je pogledala gore i preko mene između naše dvije nove prijateljice i samo se nasmiješila zadovoljnim osmijehom.

Osjećao sam se previše lijeno da idem pripremiti ručak, a Kerri nije bila sklona maknuti se između Alice i Rebe, pa sam nazvao najbližu dostavu pizze za veliku vegetu i veliki feferon. Sjetio sam se obući kratke hlače prije nego što sam nekoliko minuta kasnije otvorio vrata i uzeo pizze.

Počela sam se pitati jesu li dvije velike pizze dovoljne nakon što smo ih svi napali kraj bazena. Pretpostavljam da je seks odlična vježba i svi smo zaradili ponešto nadoknade kalorija.

Nakon ručka, djevojke su se pakirale kako bi se vratile svojoj kući, ali ne prije nego što smo razgovarali o ostatku tjedna. Kerri im je dala do znanja koliko ih Christy želi upoznati kad su ona i Tim stigli u petak navečer. Alice je rekla, "dopusti mi da razgovaram sa svojom mamom. Mislim da će se ona miješati umjesto nas." Kao što sam ranije rekao, njezina je mama počela zvučati jako zanimljivo.

Nakon što su Alice i Reba otišle, kuća se počela osjećati pomalo prazno. Kerri i ja smo se pogledale i odlučile da bismo trebale izaći na neko vrijeme. Prije nego što smo se obukli i krenuli, pogledali smo vremensku prognozu i vidjeli da postoji fronta koja bi trebala doći do četvrtka navečer.Jutro je izgledalo u redu, pa sam nazvao lokalno mjesto za iznajmljivanje i dogovorio da daska za veslanje i veslo budu dostavljeni u četvrtak ujutro, jer sam to godinama želio isprobati.

Očistili smo se i otišli na kratku vožnju do Currituck Lighta i kluba Whalehead. Dan je bio prekrasan i pogled s vrha svjetionika je bio fenomenalan. Šetali smo okolo nekoliko sati, držeći se za ruke i snimajući selfije koje smo poslali Timu i Christy.

Kako je bilo kasnije, krenuli smo natrag prema kući, ali smo stali u jednom od zvučnih trgovačkih područja kako bismo prošvrljali po trgovinama. Uzeli smo nekoliko uvredljivo glupih majica za Christy i Tima i nešto jeftinog nakita od školjki za Alice i Rebu i konačno sletjeli u lokalnu riblju hranu na večeru, gdje smo mogli sjediti vani i gledati zalazak sunca uz zvuk. Hollywoodska najzgodnija tinejdžerska fotografija Bilo je lijepo.

Tada mi je zazvonio telefon. Nisam se opustio onoliko koliko sam se nadao jer sam napola čekao da mi telefon zazvoni zbog nekog problema s novom aplikacijom koja je upravo počela raditi. I naravno, tekst je bio za sastanak za rješavanje problema u 9 te večeri kako bi se pokušali riješiti neki problemi koji su se upravo pojavili tog jutra.

Odlučili smo uživati ​​u večeri prije nego što se vratimo u kuću gdje sam se mogao prijaviti. Da, bio sam na odmoru, ali to ovih dana stvarno ne znači mnogo, barem ne u informatici. Obično se razvojni tim ne bi uključio nakon što je novi kod bio uspješno aktivan tri proizvodna dana, pa sam pretpostavio da je to stvarno veliki problem.

Držali smo se za ruke dok je sunce zalazilo nad vodu, uživajući u zajedničkom desertu i nekoliko čaša vina. Morao sam ići na posao, ali bio sam proklet ako nisam htio uživati ​​u prekrasnom zalasku sunca sa svojom ljubavi.

Vratili smo se kući do 8:30, a ja sam pokrenuo svoj SurfacePro i provjerio e-poštu. Činilo se da je sve bilo u redu u ponedjeljak i utorak, ali Međurasna banda velikih sisa srijede ljudi su počeli imati sporadične probleme s pristupom.Zvučalo mi je kao problem s infrastrukturom, a ne kao problem s aplikacijom, ali bio sam spreman raditi s timom da to riješimo.

Pridružio sam se pozivu točno u 21:00. U roku od pet minuta bilo je trideset pet ljudi na pozivu. Nekoliko nas se novo susrelo s problemom, pa je voditelju kritičnih incidenata trebalo nekoliko minuta da nas sve upozna s problemom. Dobili smo kopiju svih stvari koje su do sada pokušane riješiti, ali bez uspjeha.

Kerri je imala potpunog razumijevanja za moj rad tijekom odmora - sigurno smo bili dovoljno dugo u braku da je znala kako te stvari idu. To nije značilo da nije bila iznad toga da me malo zadirkuje, pa dok sam sjedio na jednoj od velikih sofa u velikoj sobi, Kerri je ušla noseći samo osmijeh.

Prvo, mislim da mi je pročitala misli, dok je zgrabila bocu vina koju sam otvorio noć prije i izlila ono što je ostalo od boce u dvije čaše. Pružila mi je jednu, koju sam sa zahvalnošću prihvatio. Drugu je ponijela sa sobom na stolicu preko puta mene, zajedno sa sada Slike stomaka u 30 sedmici trudnoće bocom.

Zavalila se u stolicu, široko raširenih nogu, pijuckala vino i zurila u mene dok se slobodnom rukom počela igrati sama sa sobom. Lijeva joj je noga bila zakačena preko naslona stolca, desna raširena u stranu, a desnom se rukom polako hladila.

Dao sam sve od sebe da se usredotočim na posao, zapravo dajući nekoliko prijedloga razumnih stvari koje treba provjeriti dok sam pokušavao skenirati kod na kojem sam radio. Definitivno se nije bilo lako koncentrirati dok me Kerri zadirkivala, ali mislio sam da što prije riješimo problem, to ću se prije moći vratiti seksu.

Kerri je odložila svoju polupraznu čašu za vino na stol pokraj svoje stolice i uzela praznu bocu vina. Okrenula ju je nad ustima kako bi ispustila zadnjih nekoliko kapi, a zatim jezikom prošla kroz otvoreni kraj boce i oko njega. To mi je definitivno skrenulo pozornost s poziva.Ne prekidajući kontakt očima, spustila je bočicu između nogu i polako gurnula grlić u svoju macu.

Srećom, bio sam bez zvuka jer dok je Kerri to uspjela učiniti uz samo tiho stenjanje, ja sam ispustio tihi "fuuuucccckkkk" dok je boca nestajala u pički moje žene. Ugurala ju je do točke u kojoj se boca proširila, a zatim se počela zajebavati s njom, još uvijek ne skidajući pogled s mene cijelo vrijeme.

Pokušavao sam obratiti pozornost na poziv i pokušavao *pomoliti* nekoga da smisli rješenje. Kerri je jednom rukom nastavila pumpati bočicu unutra i van, dok je drugom udarala po klitorisu, konačno snažno uvukavši bočicu u nju dok je imala nešto što je izgledalo kao nevjerojatan orgazam.

Polako je izvukla bocu i prešla sobu kako bi me poljubila u veliki neuredan poljubac prije nego što je odložila bocu u koš za smeće. Provjerio sam jesam li još uvijek isključen i pokazao joj da se vrati. "Dušo, stvarno mi je, STVARNO žao, ali još uvijek nismo ni blizu rješenja ovoga. Hvala na predstavi, ali ovo bi moglo potrajati", upozorio sam je.

Poljubila me u obraz i nasmiješila s razumijevanjem te otišla u spavaću sobu. Nekoliko minuta kasnije čuo sam ton koji je koristila za obavijesti o izravnim porukama i zaključio da čavrlja s Christy. Ponovno sam se usredotočio na problem koji sam imao pri ruci.

Moralo je proći 23:30 prije nego što je netko konačno shvatio da je tog jutra izvršena neodobrena promjena na jednom od balansera opterećenja, što je dovelo do sporadičnih problema s pristupom. Promjena je poništena i proveli smo sljedećih 30 minuta testirajući. Sve je jasno oko ponoći.

Kerri je spavala, slasno izvaljena na krevetu. Bio sam previše uzbuđen da bih mogao zaspati i stvarno je nisam želio probuditi, unatoč tome koliko me napalila. Otvorio sam još jednu bocu vina i polako otpio čašu na palubi, gledajući u zvijezde i valove i želeći se vratiti u modus odmora. To je zauzelo veći dio ostatka boce.

*** četvrtak ***

U četvrtak ujutro sam se probudio u praznom krevetu. Oteturao sam u kupaonicu da obavim posao, a zatim u kuhinju, gdje sam zatekao Kerri koja izgleda mnogo raspoloženije nego što sam se ja osjećao nakon previše posla i previše vina. jebanje snajke Seks priče sa fotografijama Glava me nije boljela, ali činilo mi se kao da Ekstremni kurac shemales napunjena vatom.

"Jutro, sunašce!" cvrkutala je, previše vedro. Ipak, uspio sam joj se nasmiješiti i poljubiti. Nosila je kimono do sredine bedara i izgledala je ukusno. "Još uvijek izgleda kao dobar dan da izvadite dasku prije nego što kasnije postane gadno. Želite li doručak?"

Želudac mi u tom trenutku nije baš bio u najboljem odnosu pa sam prestala s kavom i dvopekom. Jeli smo vani na palubi gdje sam mogao vidjeti da je djelovanje valova minimalno. Zapravo, bilo je prilično poput stakla, na veliku žalost nekoliko surfera koji su se nadali kako sjedi na svojim daskama nekoliko metara od plaže.

Nisam bio siguran nosim li ploču u zvuk ili u ocean, ali to me presudilo. Imao sam pojas s nekoliko boca za vodu koje sam kupio kad sam pomislio da bih mogao pokušati povećati udaljenost trčanja, pa sam se s vodom, daskom i veslom spustio niz pristup plaži.

Trebalo mi je malo vremena da se naučim stajati i održavati ravnotežu na dasci, ali u roku od nekoliko minuta spokojno sam veslao, prvo protiv vjetra, a zatim s vjetrom u leđa dok sam se vraćao prema startu točka. Bio je to sjajan osnovni trening i znao sam da bih si morao kupiti ovakvu dasku, ako živimo bliže velikoj površini vode.

Nebo je bilo nemoguće plavo, a sa sjevera je puhao hladni povjetarac koji je bio nevjerojatan dan. Niz pelikana preletio je vrh valova u blizini i osim povremenog zvižduka spasilaca kad bi neki klinac otišao predaleko, sve što sam mogao čuti bili su valovi na obali i reket galebova.

Skoro sam pao s daske kada je nekoliko pliskavica probilo površinu 20 metara dalje. Nisu se približili, ali to Bikini tinejdžeri skidaju bila jedna od najboljih stvari koje sam ikad vidio. Gledao sam ih kako igraju nekoliko minuta prije nego što sam odlučio da Seks priče sa fotografijama vrijeme da se vratim.

Ostavio sam dasku i veslo ispred kuće da ih pokupi agencija za iznajmljivanje, a zatim sam se popeo stepenicama na gornji kat. Kad sam stigao do vrha, mogao sam čuti Kerri kako tiho razgovara s nekim, a zatim ušao na neočekivanu scenu.

Kerri je vodila Alice i Rebu kroz njezinu rutinu joge, iako nije bila rutinski gola kao jutros. Uzeo sam malo vode iz hladnjaka i sjeo za šank za doručak, cijeneći činjenicu da je Kerri postavila djevojke tako da su mi bile okrenute leđima tijekom vježbanja.

Gledanje tih fit golih tijela kako prolaze kroz ratničke poze bio je užitak. Kerri je naravno bila savršena, čvrsta u svakoj pozi. Kad su stigli do Ratnika III, koji je stajao na jednoj nozi, nagnut naprijed s rukama ispruženim naprijed i drugom nogom ravno ispruženom straga, Reba se malo klatila, ali Alice se držala.

Poznajem Kerrinu rutinu, pa sam znao da za nju nije normalno da idući u pozdrav suncu. Tada sam shvatio da ona to radi za moje dobro. Počevši s njima koji su stajali uspravno i posegnuli prema nebu, a zatim se graciozno savijali sve dok njihova savršena mala guzica nije bila u zraku, teško mi je palo.

Spustila ih je na dasku, njihove guzice čvrsto stisnute, a zatim dolje u pozu kobre odakle je Kerri mogla podići glavu i namignuti mi. Zatim ih je dovela do psa prema dolje i bilo je sve što sam mogao učiniti da ne prijeđem i ne zakopam lice u neku otkrivenu macu. Bilo ih je sve troje fantastično za gledati, a svoju sam ženu volio samo malo više jer mi je omogućila moj drugi peep show u 12 sati.

Stvarno su vježbali, a ne samo da su radili predstavu za mene, pa sam ispustio ostatak vode i krenuo pod tuš.SUP boarding je proradio neke mišiće koje nisam previše koristio neko vrijeme, pa nisam žurio, uživajući u toploj vodi dulje nego inače.

Baš sam se spremao završiti kad sam čuo kako se vrata kupaonice otvaraju i kroz zamagljeno staklo ugledao tijelo koje se kreće prema meni. Pretpostavio sam, naravno, Kerri, ali nisam bio nesretan kad su se vrata otvorila i Alice je ušla.

Bože, bila je tako lijepo malo stvorenje. Zatvorila je vrata za sobom i potekla mi u zagrljaj, zabacivši glavu unatrag za poljubac. Ostali smo tako nekoliko minuta, omotanih ruku jedno oko drugoga, jezicima istražujući jedno drugo.

Otrgnula se nakon nekog vremena i pogledala dolje na moju erekciju. Klečeći ispred mene pod mlazom tuša, uzela me u usta, divno polako klimajući glavom dok sam postajao još jači. Zatim je ustala, stavila mi ruke oko vrata i skočila.

Nisam to baš očekivao, ali sam brzo reagirao, zgrabivši je za guzicu dok je ona omotala noge oko mene. Okrenuo sam se, naslonio je na pločicu i klizio prema dolje sve dok vrh kuraca nije bio točno na ulazu u njezinu macu. Zatim sam je pustio da padne, nabijajući je na svoju osovinu.

Zacvilila je i počela se nabijati bokovima na mene. Primio sam poruku i počeo je udarati o stijenku tuša, uhvativši je za guzice da ne padne. Zgrabila me čvršće oko vrata dok je počela svršavati, gurajući lice u moje rame kako bi prigušila vrisak.

Nakon što se malo spustila, skliznula je s mene i okrenula se, pritisnuvši ruke o zid kao da čeka da je pretresu. Kliznuo sam natrag u nju, zgrabivši je za bokove i povukavši je natrag u sebe pri svakom svom potezu prema naprijed. Seks priče sa fotografijama filmska recenzija Bio sam blizu nekoliko minuta prije nego što smo promijenili pozicije i nije mi trebalo dugo da se vratim na rub.

"O sranje, Alice. Upravo ću svršiti, dušo!" Stenjao sam iza nje.Počela se gurati u mene još jače, što me natjeralo da je još jače jebem dok nisam eksplodirao u njezinoj uskoj maloj pički dovoljno jako da su mi se noge počele tresti.

Okrenula se nakon što sam se izvukao i dala mi još jedan veliki poljubac, a zatim me izbacila iz tuš kabine da može oprati kosu. Obrisala sam se i naslonila na umivaonik, promatrajući Alice kroz zamagljeno staklo tuša. Kad je završila i izašla, podigao sam joj veliki pahuljasti ručnik u koji je ušla.

Omotala ga je oko sebe, a ja sam je zavrtio i počeo joj sušiti kosu drugim ručnikom. Ako to nikada niste radili, pokušajte. Vraški je senzualan i napaljuje.

Nakon što smo se prikladno osušili, izašli smo u spavaću sobu Koliko ti treba do orgazma zatekli Kerri kako gola leži na krevetu, Rebu koja je na sličan način izgledala sito i poluspano na Kerrinu ramenu. Očito su se i oni dobro zabavljali. Alice je ispustila svoj ručnik i skočila na krevet pokraj svoje djevojke, dajući joj veliki poljubac.

I ja sam se počeo penjati, sve dok mi Kerri nije rekla da pričekam. "Djevojke, sjećate se o čemu smo pričale?" pitala je. Alice i sada već budna Reba pogledale su se i zahihotale, a zatim su pogledale mene. Ili, točnije, pogledao moj potpuno oporavljeni kurac.

Dopuzali su do ruba kreveta, gledajući me i cereći se prije nego što su me napali. Reba je bila na rukama i koljenima sa svojom slatkom malom guzom u zraku dok je proždirala moj kurac. Alice je ležala na trbuhu, glave gore kako bi mi mogla lizati jaja odozdo. Kerri je ležala na jastuku, gladila se i promatrala.

Christy i Kerri su to već jednom učinile za mene i bilo je nevjerojatno. Uz ove dvije slatkice i moju ženu koja gleda, možda je zapravo bilo bolje. Isključivali su se svake minute ili dvije, što me spriječilo da prebrzo svršim. Ali kad je Reba osjetila da su mi se jaja stegla, rekla je, "puhat će!"

I puhao sam.Alice i Reba su se malo povukle, Reba mi je milovala jaja, a Alice milovala moj kurac dok su me obje gledale u iščekivanju. Oči su mi prelazile s njihovih prekrasnih lica na njihove dražesne guzice i preko moje žene koja je očito i sama postigla orgazam, a zatim natrag na djevojke dok sam se opuštao.

Reba je snimila većinu prva dva hica, jedan preko čela, a drugi ravno u otvorena usta. Alice, koja me još uvijek mazila, nakon toga je ustima stisnula moj kurac i iscijedila me. Reba se okrenula i dopuzala do Kerri, ljubeći je s mojom spermom na njezinim usnama. Kad se moj kurac prestao trzati, Alice je kleknula do Kerri i učinila isto.

Htio bih reći da mi je sve to opet teško palo u jednom trenutku, ali ja sam čovjek i ovo nije bio san. Koliko god bilo vrlo erotično gledati njih troje kako se ljube i pipaju, bila sam potrošena barem nakratko. Ipak sam dopuzao do kreveta i ljubio ih i mazio sve troje dok se svi nismo srušili u hrpu.

Nakon malo maženja, djevojke su ustale i očistile se kako bi se vratile svojoj kući. Kerri je sišla s njima i mogla sam ih čuti kako smišljaju Seks porno koledž za petak navečer dok je Alice ponovno uvjeravala Kerri da će se njezina mama miješati.

Čuo sam kako su se vrata dolje zatvorila i nekoliko minuta kasnije Kerri se vratila u spavaću sobu s kavom (blagoslovi je!) i nekoliko peciva. Sjeli smo na krevet na nekoliko minuta i dobili mrvice na plahtama, zapravo ne govoreći puno, ali razmjenjujući povremeni osmijeh.

"Izgledaš zadovoljan samim sobom", Kerri je konačno rekla lažno ozbiljno. "Nemoj se navikavati na ovo. Morat ćeš ih podijeliti kad Tim i Christy stignu."

"To znači više od Uniforma vruća japanska tinejdžerka za mene, zar ne?" Odgovorio sam.

To mi je izmamilo osmijeh. "Prije naše gole joge razgovarao sam s Alice i Rebom o petku navečer. Planiramo nešto posebno. Žao mi je što Christy zna za njih, ali još uvijek ih možemo iznenaditi.Trebat ćeš mi da sutra obaviš neke poslove da pokupiš neke stvari. A Alice mi obećava da će biti slobodni cijeli petak navečer."

Bio sam sretan što sam joj prepustio planiranje zabave i jednostavno uživao u vožnji. To nam je ostavilo ostatak poslijepodneva i večeri da uživamo jedni u drugima, iako će vrijeme ograničiti naše izbore. Provjerili smo radar i odlučili ostati oko kuće jer je izgledalo da će nas oko 6 pogoditi intenzivna oluja.

Obukli smo kratke hlače i majice i spustili se na donji kat. Kerri me pobijedila tri uzastopne utakmice na stolnom nogometu (nisam bio ni približno pijan da igram dobro). Zatim smo se borili u stolnom tenisu i dobio sam četiri od pet. Bez Strip Pong-a taj dan - mislim da smo oboje još uvijek bili pomalo blaženi nakon našeg jutra.

Dok smo se uspjeli vratiti gore, nebo se smračilo i vjetar se pojačao. Uzeli smo nekoliko čaša vina i izašli na palubu. Tamo gdje je ocean bio gotovo potpuno miran prije nekoliko sati, valovi su se sada stvarno podigli. Oblaci su se gomilali iznad vode i dok smo gledali unazad preko kuće prema kopnu, mogli smo vidjeti da postaje zlokobno.

Neki ljudi stvarno mrze grmljavinske oluje. Znam druge ljude, poput Tima, koji jednostavno zaspu. frigidnost price Za mene, a na sreću i za Kerri, oni čine da se osjećamo prenapunjeno. Puni smo nervozne energije i postajemo vraški napaljeni.

Naslonili smo se na ogradu, gledajući kako munje obasjavaju nebo, kako sjaji dolaze iznad kuće i tu i tamo bi jasan udarac pogodio ocean ispred nas. Grmljavina bi tutnjala pokraj nas nekoliko sekundi kasnije, dovoljno dugo nakon bljeska da smo se još osjećali u redu biti vani.

Zapravo, osjećali smo se bolje nego dobro. Kerri me zagrlila, privlačeći moju erekciju uz sebe. Kliznuo sam rukama niz stražnji dio njezinih hlačica, stiskajući njezine veličanstvene kuglice dok su nam jezici međusobno istraživali usta.Njezina plava kosa vijugala nam je oko lica dok je vjetar jačao, a mi smo se izvlačili sve dok najsjajniji bljesak nije pogodio obližnju plažu, nakon čega je gotovo odmah uslijedio glasan prasak groma. Preblizu!

Raspetljali smo se i zgrabili naše čaše za vino i krenuli prema vratima, baš kad je dno konačno ispalo i kiša počela padati u plahtama. Uspjeli smo ući prije nego što smo se previše smočili, ali smo odlučili sjesti na pod u velikoj prostoriji s ugašenim svjetlima kako bismo mogli gledati oluju kroz ogromne prozore.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 26 Prosek: 4.7]

8 komentar na “Hollywoodska najzgodnija tinejdžerska fotografija Seks priče sa fotografijama price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.