2257 japan teen fuck crack

Upoznavanje u Bosni

Potpuno izmišljena priča o mužu i ženi koji podučavaju studente kako se spakirati, loviti ribu, održavati higijenu, na putovanju s ruksakom na kojem prostor i težina ruksaka stvaraju potrebu za ograničenjem predmeta. Žena vodi dječake, muž djevojku koja voli pecati. To je jedna od mojih dužih priča jer mi je bilo preteško podijeliti je na dijelove ili poglavlja, a da ne povrijedim priču.

Svi likovi su stariji od 18 godina. Kao i sve moje priče, provjerene su uz pomoć softvera, neke pogreške mogu biti propuštene. Ako vas više zanima savršena gramatika nego čitanje dobre priče, možda ćete je htjeti potražiti negdje drugdje. Nadam se da ćete uživati. Komentari na priču uvijek su dobrodošli.

______________________________________

Ellen i ja smo djeca 80-ih, što znači da su nas odgojila djeca 60-ih. Moji su roditelji bili vrlo liberalni, nešto što sam ja odbacio kad sam bio u ranoj tinejdžerskoj dobi. Da, htjela sam dizajnersku odjeću i BMW za rođendan kao što su se mnogi moji prijatelji vozili u školu.

Traperice su mi došle iz diskonta, a vozio sam stari auto koji mi je poklonio djed. Stvari za koje sam u to vrijeme mislio da su važne nisu bile u financijskom smislu budući da je moja mama bila socijalna radnica, a tata, iako odvjetnik, više je radio za pravnu pomoć nego za svoju privatnu praksu. Nema novčane naplate za to, jer je to dobrotvorno djelo u svom najboljem izdanju. Sve što smo imali bilo Čudne slike dupeta skromno, jer se, kao i mom tati, posao moje majke nije toliko plaćao u dolarima koliko u njihovoj vlastitoj vrijednosti.

Ono što sam imao bilo je bogatstvo dobrih vrijednosti kada je u pitanju svijet, ali otvorenih umova kada je u pitanju trava, seks i veze općenito. Umjesto predavanja o tome kako se prije braka ne treba seksati, dobila sam ono kako ne raditi dijete dok ga ne želiš i kutiju kondoma.

S mojim roditeljima, biti gol s njima u prilikama koje su to zahtijevale nije stvoreno kao zla ili grešna stvar. Bavili su se prirodom, izletom s ruksakom, kampiranjem i ribolovom, a ne nudistima per se, ili kako ih neki vole zvati naturistima.U tinejdžerskim sam godinama saznao da su povremeno otvorili brak s drugim partnerima, nešto drugo iz 60-ih.

Naš nudizam je također iz nužde, a iako nema veze sa seksom, morate biti iskreni, golotinja i seksualno uzbuđenje uvijek su bili povezani.

Kao i s mojim roditeljima, golotinja nam je neophodna kako bismo slobodno uživali u divljini, u našem slučaju ruksak i kampiranje oslobađaju od stresa. Pretpostavljam da su to započeli moji djed i baka iz potrebe da se okupaju u divljini, u rijeci ili ribnjaku. Dijelom je to pokrenuo nedostatak prostora, ali i potreba da nam ruksaci budu što lakši.

Kada putujete s ruksakom, a ponekad i kampirate čak cijeli tjedan, teško je nositi dovoljno opreme. Kupaći kostimi, pa čak i nošenje bilo čega mokrog nakon plivanja ili kupanja bili su nepotrebna gnjavaža, ako je bilo dovoljno toplo samo bismo se sušili na suncu.

Osim što se slažem s golotinjom i vještinama preživljavanja kojima sam naučio, to što su moji roditelji otvoreni i pošteni prema životu učinilo me boljom osobom. Čak su utjecali i na moju voljenu suprugu Ellen, koja u našem privatnom životu ide samo kao L. Istog Priča o golim seksi djevojkama kad smo bili u braku, otišli smo na naše prvo zajedničko putovanje.

Moji roditelji, sada njezini novi svekar, prvi su put zajedno posjetili kolibu mog djeda. Možda malo prerano, ona i ja se nismo mogli zasititi jedno drugog što se tiče seksa, ali sam zaključio da uvijek možemo otići sami kako bismo se pobrinuli za te potrebe. 2257 japan teen fuck crack Iako sam dao sve od Seks priče sa susjedom da je pripremim, mislio sam da bi moglo biti problem vidjeti i da me roditelji vide golu. Nisam ubrzo saznao, naučio sam puno o njoj na tom prvom putovanju s njima.

Ona im je više nego dala do znanja da se slaže s potrebom za tim. To je pokazala kad smo bili na jednodnevnom planinarenju s njima u kolibi tijekom vrlo vrućeg ljeta. Moj tata je predložio plivanje kako bismo se ohladili u jezeru koje se puni izvorima uz stazu.Nismo imali kupaće kostime, samo mali Fairy tail hentai s power barovima i nešto za piće. Moj tata je rekao da svi možemo ići u donjem rublju jer je to bilo dnevno planinarenje, ili da se kao opcija razdvojimo i mama i tata mogu prošetati do malog udubljenja samo malo dalje radi privatnosti ako želimo plivati ​​goli nasamo. Reći L da razumije da bi to moglo biti prerano, ili možda jednostavno preteško za nju da to uopće učini.

"Rekla mu je, tata, nisam li sada neposredni član obitelji?"

"Naravno da si Ellen, znaš da se nadam."

"Da nisam ovdje, ne biste se sve troje jednostavno skinuli goli i otišli plivati?"

"Uhvatili ste me, da, htjeli bismo, samo nisam htio da vam bude neugodno."

Dok je počela skidati svoju odjeću ispred tate i rekla je, "Vjerojatno ću u početku malo pocrvenjeti u licu, ali naviknut ću se na to, tata. Ipak sam zabrinuta za tebe, jer si oboje seksi žena i tvoja mlada snaha gole i u tvom prisustvu po prvi put, pa, samo se nadam da će tvoje srce to podnijeti."

Uspjela je nešto što je malo ljudi uspjelo, ostavila mog tatu bez teksta i natjerala moju mamu na hihotanje, jer se prva pridružila L-u u svlačenju. Reći ću da je moj tata jednom kad se skinuo imao neku reakciju na jednom organu, ali taj organ nije bilo njegovo srce.

Kakav prekrasan prizor kako ona stoji gola na popodnevnom suncu, ona i ja samo nekoliko metara od mojih roditelja.

Kao što moja mama uvijek radi, htjela je učiniti nešto da se malo zabavi u vodi i izazvala je L na borbu s kokošima. Bio sam za to, bio sam pomalo iznenađen što je bila voljna sjesti na moja ramena i dodatno se izložiti. Mislio sam da se još uvijek pokušava ponašati kao da joj sve ovo ne smeta, ali opet, možda je pokušavala zadirkivati ​​mog tatu svojim bujnim mladim grudima?

Pa, igrice su počele kad smo moj goli tata i ja podigli svoje supružnike na ramena. Mama je pobijedila u prva dva kruga, ali tada je najveće iznenađenje dana kada je L predložila promjenu partnera.Ali ona je natjecateljska, kaže da je izgubila samo zato što je nisam dovoljno čvrsto držao za noge.

Moj je tata malo oklijevao, ali na kraju se nije bunio, podigao je L i čvrsto je držao za noge dok su se njezine mlade ćelave usne mačkice pritiskale točno na njegov potiljak. Nikad neću zaboraviti, izraz njegovog lica. Voda je bila hladna i dosezala nam je do struka i to je bila dobra stvar jer mi je bilo ne samo teško gledati sve ovo, već mi je dodala i mamina maca pritisnuta o vrat.

L je natjecateljski nastrojena i stegnula je noge oko tatinog vrata, on je krupan frajer, pa ona izgleda još sitnije. Njegove su velike ruke bile omotane oko njezinih bedara čvrsto ih držeći. Znao sam da mora biti čvrst kao ja čak iu hladnoj vodi. Oboje sam gledao kako L-ove grudi poskakuju udarajući o vrh tatine glave, pipajući maminu macu i pazeći da ne uđem u preplitku vodu. Dugo su se borili, a na kraju je bilo neriješeno, a nas sve četvero smo nosili za nošenje. Zatim je šokirala mog tatu, nakon što je sjahala, kada se pritisnula uz njega da ga poljubi pobjedničkim, znam da je morala naići na njegovu erekciju, ali ga je svejedno dobro poljubila i zagrlila. To je starcu moralo uljepšati dan, možda čak i godinu.

Ellen i ja prenijeli smo na našeg sina istu hrabrost da budemo goli pred drugima kada situacija to zahtijeva, i da se ne sramite ako vas netko od rođaka, braće i sestara ili roditelja napali dok ste goli, to je prirodno pod tim uvjetima, morate se jednostavno izolirati dok ne nestane.

Ponekad smo otvorili svoj brak, ali nismo, i još uvijek to ne činimo bez znanja drugoga, obično to radimo s drugim parovima. Ljubav prema prirodi koja se prenosila, životni stil mojih roditelja potječe od bake i djeda, moj djed je sagradio onu skromnu kolibu bez tekuće vode ili tuša u planinama kao bijeg od svakodnevnog života i naučio je svojim vrijednostima mog oca.

Priča koju ću vam ispričati govori o putovanju tamo koje je Ellen planirala s našim sinom. Bio je dobar na koledžu koji je trebao završiti prvu godinu i htio je ići u ruksak s nekim od svojih prijatelja. L i ja ćemo pričati svoje priče odvojeno, jer smo oboje imali različita iskustva na ovom putovanju, interesi nam se malo razlikuju pa smo se podijelili u dvije grupe. L više voli jednostavno putovanje s ruksakom, voli planinariti i podizati šator, stvari poput preživljavanja. Volim loviti ribu na mušicu, ali isto tako volim putovati s ruksakom do potoka i malih jezera za koje vrlo malo ljudi zna. Zatim samo podignite šator i zapalite vatru i, nadamo se, ispecite nešto svježeg ulova na otvorenom. Pretpostavljam da sam više na lijenoj strani.

Planirali smo ovo kasno proljeće, rano ljeto putovanje tijekom zimskih mjeseci i svi su mu se veselili. Trebala su to biti tri muška prijatelja mog sina i jedna žena. Da, pitao sam se što bi njegova prijateljica Jennifer imala zajedničkog s L kao jedinom drugom ženom i 20 godina starijom, a vjerojatno još manje sa mnom kad smo već kod toga. Ona nije bila djevojka našeg sina ili bilo kojeg drugog dečka koliko smo znali. Ona je bila samo vrlo bliska platonska prijateljica našem sinu, a mi smo pretpostavili ostale. nakitnjak (strap-on) Seks priče sa susjedom Svi su bili njegovi prijatelji s fakulteta s kojima se jako zbližio, sva četvorica bili su juniori i ulazili su u rane dvadesete.

Razlog tog vremenskog okvira putovanja bio je taj što je to bilo četiri dana baš kad je svima završila nastava, a prije nego što su krenuli s ljetnim poslovima ili nastavom. Jason je rekao da su se svi veselili tome i da je nekoliko njih imalo malo iskustva u divljini i da se raduju učenju vožnje s ruksakom.

Ni tri dana prije nego što smo se svi tamo trebali naći, Jason je nazvao s dobrim i lošim scenarijem vijesti. Dobre vijesti bile su sjajne jer je primljen kao pripravnik u poznatu arhitektonsku tvrtku, što mu je bio veliki poticaj kad diplomira. Nije to očekivao, bio je to daleko.Problem je bio u tome što ih je morao izvijestiti o drugom danu putovanja, pa je bio vani. Bili smo razočarani, ali nismo imali namjeru otkazati i veselili smo se čak i ako smo bili samo nas dvoje. Na naše iznenađenje nitko drugi nije htio otkazati, svi su se tome veselili, a većinu smo upoznali i nije nam to smetalo.

Stvari su se malo zakomplicirale kada smo saznali da je Jennifer, (Jen) ta koja voli pecanje, a niti jedan od dječaka nije imao to zanimanje, više su bili zainteresirani za putovanje s ruksakom. Mislili smo da ćemo biti u dvije grupe, ali ovo će malo zakomplicirati stvari na nekoliko načina. Kao prvo, s oboje, morali bismo dijeliti šator s njegovim prijateljima, u mom slučaju s Jen, u njezinom slučaju s jednim od dječaka. Za mene i Jen nismo mogli nositi dva šatora u ruksaku, a da još uvijek imamo mjesta za sve ostale potrepštine i nešto opreme za ribolov. Činilo se da joj to odgovara, ali malo sam se nevoljko sjetio tatine reakcije na L golu prije nekoliko godina. Ali zaključio sam da joj mogu ponuditi privatnost kao što je on učinio.

Priču ću započeti s našim dolaskom u kabinu, a zatim ću vam ispričati svoje iskustvo s Jen. Onda ću dopustiti Ellen da ispriča svoje iskustvo s dečkima.

Joelova priča:

Ellen je bila zauzeta s dečkima sređujući opremu za izlet u planine, planirali smo krenuti rano sljedeće jutro. Iako je pokušavala biti učiteljica i vođa, mogao sam vidjeti da se već pali u društvu mladih muških prijatelja našeg sina, a on nije bio prisutan.

Jen i ja smo radili isto što se tiče priprema, bila je jako fina djevojka, čitao sam je kao neku vrstu dječaka, pretpostavljam. Bila je slatka, ali čak iu tom izgledu, nisam razmišljao o njoj seksualno, ali tada nisam imao pojma što je ispod te široke odjeće.Kad se na vrućini presvukla u kratke hlače i top, nisam se mogao suzdržati od pogleda u njezinu okruglu mladu guzicu dok se saginjala i njezin dekolte kad je bila okrenuta prema meni. Mogao sam vidjeti da me L ulovila gledajući njezinu mladu guzicu, i mislio sam da ću o tome kasnije čuti od nje, ali vrijedilo je. Pustila sam Ellen da joj pomogne spakirati se i objasnila što je važno, nisam htjela biti ta koja će joj reći da joj ne trebaju kupaći kostimi, itd.

Učinio sam isto s dečkima kako bi znali da se slažem s pravilima, i da ne oklijevaju biti goli pred L. Rekavši im da Abc dizajn grupa čeka poslastica, objasnio sam im da plivamo i kupamo se prirodnoda je to samo dio ruksaka. Mislim da su imali neke pripreme od našeg sina. Ali također sam im htio reći da ne trebaju svi telefoni ili stvari za zabavu, ali sam im dopustio da spakiraju frizbi.

Sljedeći put kad sam vidio Ellen, presvukla se iz svoje vrećaste odjeće i nosila je košulju s gumbima bez grudnjaka, za koju mislim da je namjerno zaboravila zakopčati gornji dio i bila je zavezana da bi joj se vidjelo tjeme. Njezine kratke hlače bile su, pa, vrlo kratke, bez rubova na gaćicama, shvatio sam da je bila komandos ako su dovoljno uske da vide njezin devin prst. Bila je odjevena da isproba ili zadirkuje tko će biti njezini dečki, njezini zaduženi za putovanje. Ovo nije bilo isto kao kad smo L i ja prvi put izašli., Mislim da nitko od nas ne pokazuje "prave" nas rano u vezi, ali mislim na dobar način, ona je mnogo otvorenija i žena u svom seksualnom vrhuncu. Shvatio sam da im to želi prenijeti i dobiti njihovu reakciju, baš kao što je moja majka učinila s mojim prijateljima.

Njezinu fit figuru nisu izgubili dječaci od 20 nešto, ti su dečki bili uzbuđeni što im je ova vruća MILF vodička. Ovo ju je trebalo ohrabriti, sigurno mi je bilo drago što imam tako zgodnu ženu. Osobito činjenica da su ti mlađi muškarci više obraćali pažnju na nju nego na Jen, nekoga njihovih godina. Ona mi ne izgleda ni dana starija od 30.Jedan je posebno privukao njezinu pozornost, skinuo je košulju i pokazivao joj svoju fit građu, znam kad to dečko radi i zašto, i znam kad djeluje na nju, jednom sam bio takavsada sa 42 godine ne toliko.

Rano smo se te noći povukli radi ranog starta. Bili smo u spavaćoj sobi, ostatak kabine bila je jedna otvorena prostorija, bez kade, samo umivaonik s pumpom za dovod vode iz malog jezera s izvorskim izvorima na kojem smo bili. Malo dalje u šumi bila je naša pomoćna zgrada.

Pokucao sam na vrata, najavio se i ušao dok je L skidala plahtu tako da sam mogao vidjeti kako leži tamo i čeka me gola, i to u seksi pozi kojoj sam znao značenje. Nazvao sam je zbog nedostatka noćne odjeće dok sam skidao svoje kratke hlače i bokserice, a moj kurac je već počeo reagirati na pogled, govoreći, "Znam taj pogled, i što znači, što si tako žablji, dušo," reći?

"Pa, da budem iskrena," odgovorila je, "gledati te kako gledaš, i praktički sliniti dok gledaš u guzicu te mlade dame s kojom ćeš Poslovi za seks igračke na pecanje, dio je toga. Činilo se da imaš izbočinu u svom planinarenju kratke hlače kao što si ti. Seks priče sa susjedom uzajamno drkanje Kako nisam mogao dobiti vizije kako ti pecaš, dok je ona više zainteresirana za sisanje tvog sredovječnog štapa?

Ili zamislite sebe s glavom između tih prekrasnih nogu, kako jedete macu te mlade djevojke dok vam ona prolazi prstima kroz kosu, što još imate. Pretpostavljam da bih želio svjedočiti, ili barem čuti o tome, ali zapamtite da bi vam takva mlada djevojka mogla jahati kurac dok vam srce ne izda Joela, stoga budite oprezni. Mnoge djevojke te dobi vole tatine figure."

Samo sam se morao dobro vratiti za to i dao sam sve od sebe, "Ne misliš valjda da nisam primijetio kako gledaš ono što je istina, mladići koji su 3 ili 4 godine prošli zakon, ali ipak samo dečki za nekoga tvojih godina, posebno Larryja s njegovom atletskom građom i voljom da ti to pokaže.Siguran sam da vam želi pokazati tvrdu mladu kitu koja je uzrok izbočine u njegovim planinarskim hlačama.

Kako ne bih mogao zamisliti svoju prekrasnu ženu kako skida te kratke hlače za njega, i samo da vidim taj njegov tvrdi mladi kurac. Zatim je pogledao tu tvoju vječnu ćelavu macu i Vruće xxx teen tange te. Sve to prije nego što uđe u tebe s tim tvrdim kurcem i razjebe ti MILF mozak"

"Tko zna, možda će i druga dva dečka htjeti gledati dok maze svoje mlade čvrste kite ili se samo pridružiti, imaš dvije ruke i tri otvora. Možda te misli o tome kako se jebeš imaju više veze s mojim okom nego s gledanjem Jeninih mladih tijelo to čini. Ne brini da ću se uzrujati, sve dok mi ponekad opisuješ svoje postupke."

"MILFice su bile popularne među mladićima njihove dobi godinama, čak i prije nego što je pornografija učinila ljude svjesnijima toga. Mladići, ovih dana se događa ono što mi stariji znamo, da vi zgodne mame znate što radite."

"Moj Bože dušo, ti si čitač misli, samo što kažeš da me to još više zapali nego kad samo pomislim na to. Ipak si dobio kratku slamku, samo jednu djevojku za jebati ako je u tome, imam tri prilike za to zavesti jednu."

"Sada prestanimo gubiti vrijeme i šanse da se naš faktor uzbuđenja smanji, i počnimo stvari. Pusti me na taj tvoj veliki penis, da vidim mogu li ti još uvijek savijati nožne prste kao kad smo bili mladi."

"Da, draga, i pusti me na tu tvoju finu mokru macu, već je mogu okusiti u mislima, uštedjet ćemo vrijeme ako budemo 69 i ugodili jedno drugome. Onda možemo prijeći na jebeni dio brže, moramo spavaj večeras."

Nije baš bila mrtva tišina u kabini, mladi su međusobno šmekerski pričali, nisu bili toliko zabrinuti hoće li naspavati kao mi stariji. Ali više od toga prvo nam je trebalo olakšanje. Ellen su uskoro imala usta puna mog penisa, a ja sam bio zauzet jedenjem njene ćelave mace.Brzo sam primijetio da joj je maca svilenkasto glatka, kao da je priprema za naše putovanje na godišnjicu ili tako nešto, svježe depilirana samo za kampiranje?

L i ja smo bili prilično uzbuđeni samo razmišljajući o avanturama koje ćemo imati, a kad smo završili našu oralnu predigru, bio sam duboko u njoj. Naš seks nije bio ništa razrađen, i ne mogu reći da je bio tih, znajući da bi nas ovi mladi ljudi mogli čuti samo mi je postalo još Plavuša iz Chucka. Samo dobra reklama za oboje, da znaju mlađi da još nismo mrtvi. Nije dugo trajalo samo smo trebali sići, pa naspavati. Nakon toga smo ležali na leđima i L je držao ruku na mojim prsima dok smo gledali jedno u drugo.

Ona je prva progovorila. "Pa pastuš, i ljubavi mog života, koja su pravila za mene na ovom putovanju gospodaru", rekao je djelomično u humoru kako sam mislio?

"Što se mene tiče, samo jedno pravilo, i to za nas oboje, mislim da što god se dogodi vani, trebamo pustiti da se dogodi. Nije drugačije nego kad smo bili mlađi, mijenjali supružnike, ne varaju. Ne polažem velike nade u sebe, moram biti samo još jedan starac za Jen. Ali ti si jedna zgodna MILF, imaš veće šanse za postizanje pogotka od mene.

Znam da ste Slike golih striptizeta dopustiti trojici napaljenih mladića da vas vide golu u jezercu ili potoku, da ih zadirkujete tako što ćete im napraviti seksi strip dok se pretvarate da se upravo spremate okupati. Siguran sam da ćete se kupati ili samo mršavi kupati s njima do drugog dana kako biste mogli vidjeti njihove mlade penise. Napalit ćeš ih s tim svojim velikim grudima, i onom finom guzicom, i glatkom ćelavom mačkom koju sam upravo jebao.

Sjećaš se što si učinio mom tati kad si prvi put bio gol s mojim roditeljima. Pa, to su stalno napaljeni mladići s izdržljivošću koje ćete zadirkivati ​​i nadati se da ćete ih pojebati."

"Potpuno sam iskren kada kažem da bih se ljutio na tebe da sam čuo da si odbio jednog od onih dječaka, a da mi nemaš nikakvu vruću priču za ispričati.Dobiti nešto čudno bilo bi dobro za nas oboje."

To je bilo sve što je rečeno te večeri, sljedeće jutro smo krenuli. Što se tiče Jen i mene, imale smo puno stvari za nositi samo što smo bile nas dvije, imale smo stvari za pecanje i kampiranje, u jednom smo trenutku trebale isprati neku odjeću. Prvi dan je bio hodanje, penjanje na brda samo da bi sišli dolje i popeli se na drugi. Hodali smo većinu dana da bismo došli do mog omiljenog potoka. S vremena na vrijeme smo se odmarali i žvakali power bars i jerky. Postavili smo kamp na lijepoj krivini potoka i malo smo radili dok smo se odmarali. Kasnije smo otišli skupiti malo drva, ali smo odlučili odgoditi paljenje vatre do jutra kako bismo skuhali doručak i ugrijali se, noći tamo postanu hladne i treba nam vremena da se sljedeći dan zagrijemo.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 57 Prosek: 4.9]

9 komentar na “2257 japan teen fuck crack Seks priče sa susjedom price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.