Gavran crna njega lica

Upoznavanje u Bosni

Moje ime je Laura. Ja sam studentica druge godine fakulteta i nikada nisam imala seks. Da, znam da bi moglo biti iznenađujuće, ali to je istina. Imala sam istog dečka sve četiri godine srednje škole. Bio je glavni primač nogometne momčadi, popularan i imao je pristojne ocjene. Počeli smo izlaziti na početku prve godine jer smo oboje zajedno govorili engleski.

To nije bila sjajna veza, ali nisam shvaćala koliko je loša dok više nisam bila s njim. Promijenila sam svoju osobnost zbog njega, odvojivši se od prijatelja i obitelji. Često me tjerao na seks, ali i dan danas sam ponosna na sebe što sam mu se suprotstavila kada su u pitanju njegovi zahtjevi. Sve ostalo smo radili na odjelu spolnih radnji, ali spolne odnose nismo imali. To je trebao biti prvi znak; utroba mi govori da ga ne ševim. Ali ostala sam s njim do ljeta prije fakulteta, kada sam saznala da me vara. Pretpostavljam da je našao nekog drugog da mu da ono čega se ja nisam bila spremna odreći.

Sad sam na drugoj godini fakulteta. Visoka sam oko 5'6" sa smeđom kosom koja pada u opuštenim kovrčama oko mojih grudi, koje su dobre veličine C. Oči su mi jarko plave, nijansa koju su ljudi uvijek smatrali pomalo neobičnom. Imam obline i čvrste dupe, ali sam jak i mišićav jer sam cijeli život redovito vježbao.

Odlučio sam studirati u inozemstvu jedan semestar u Firenci, Italija. Osjećala sam da sam cijeli život bila toliko zatvorena da je to nešto što moram učiniti kako bih pronašla sebe. Srednja škola je bila užasna i ovo je bilo moje vrijeme da malo pretražim dušu. Znam jako malo talijanskog, ali to je oduvijek bilo nešto što sam želio učiti.

Živim s vrlo finom Talijankom koja mi kuha i čisti. Zove se Gioia, što na talijanskom znači radost. Vrlo je strpljiva i pomaže mi s mojim talijanskim, koji je vrlo ograničen. Gavran crna njega lica Pomažem joj i s engleskim. Ovdje pohađam sveučilište, studiram umjetnost i talijansku suvremenu povijest.Većinu dana hodam uz rijeku Arn i crtam ljepotu grada ispred sebe ili čitam.

Tog određenog dana odlučujem otići na Piazza di Michelangelo ili Michelangelov trg. Nalazi se na vrhu brda s kojeg se pruža prekrasan pogled na grad. Topao je dan za ožujak i puštam sunčeve zrake da brončaju blijedu kožu lica i ruku. Penjem se prema nečemu što se čini kao tisuću stepenica do vrha i dahnem od prizora ispred sebe. Mogu vidjeti nešto što se čini kilometrima daleko: krovove od crvene cigle, katedralu u središtu, željezničku stanicu i moje Sveučilište. Obuzet strahopoštovanjem, sjedam na prirodne stepenice uklesane u padinu brda i odmah vadim svoj blok za crtanje.

Pišem olovkom dok mi se ruka ne zgrči, diveći se prizoru koji je oživio na stranici. Kad podignem pogled, shvatim da je muškarac koji zuri u mene nekoliko metara od mene. Ne gleda me jezivo, već više zaintrigirano. Kad uhvati moj pogled, nasmiješi se i blago mi kimne.

Sada vam moram reći da je mnogo muškaraca ovdje agresivno. Prilaze mi i pokušavaju me uhvatiti za ruku ili slatkim riječima uvući mi se u hlače. Stoga ne obraćam pažnju na ovog stranca. Samo sam ponovno pogledao svoj blok za crtanje i dodao malo sjenčanja duž vode. Kad podignem pogled nekoliko minuta kasnije, čovjeka više nema. Ispustio sam uzdah olakšanja. Prerano se opuštam jer me prst tapka po ramenu i vidim čovjeka koji stoji iza mene s jednom ružom.

Šokirana sam, ali sigurno nije vidio pomiješan izraz iznenađenja i straha na mom licu jer sjeda do mene i pruža rascvjetanu ružu prema meni. "Ne hvala." Odgovaram, malo preglasno, na talijanskom.

Samo mi se smiješi i govori nešto na talijanskom, od čega ja razumijem samo tridesetak posto. Sjedim ovdje i smiješim se, a riječi mi se vrte u mozgu.

"Ja. ne govorim dobro talijanski." Dopustila sam da mi riječi pobjegnu s usana, osjećajući sram što ne mogu govoriti njegov materinji jezik.

"Ne brini", kaže sa suosjećajnim pogledom i, začudo, na engleskom. Stavlja cvijet do mene i ustaje da ode. Zbunjena sam zašto odlazi, ali sam shvatila da nisam baš oduševljena njegovom prisutnošću. Odgurne se od stepenice i počne silaziti niz stepenice. Tada shvaćam koliko je zgodan i mlad.

Visok je šest stopa s gustom tamnosmeđom kosom koja mu se kovrča oko oštre brade. Ramena su mu široka, a izraženi mišići leđa napinju se uz crnu košulju dugih rukava. Nosi crvene traperice s crnim radničkim čizmama i šal oko vrata, što bi moglo zvučati čudno, ali to je tipično za talijanskog muškarca. Okreće se, toplo mi se smiješeći svojim savršeno bijelim zubima. Njegove duboke zelene oči sjaje sunčevom svjetlošću. Malo se nasmiješim kad pocrvenim i okrenem lice prema svom crtežu pejzaža. Brzo grabim svoju torbu i odlazim dok leptiri lete uokolo u mom trbuhu.

Sljedećeg dana se nasmiješim. "Zašto si tako sretna, Laura?" pita Gioia dok priprema doručak.

"Danas je lijep dan", primijetim, gledajući kroz prozor. jebozovna riđokosa Seksualne ispovijesti Gioia se nasmije i stavi espresso s polovicom grejpa i kroasanom ispred mene. Brzo jedem i izlazim, deset minuta iza rasporeda. Žustro koračam niz ulicu, prolazeći pokraj otvorene tržnice na kojoj se prodaje sve, od kućnih ljubimaca do perika. Toliko sam zaokupljena time da stignem na nastavu, da preoštro skrenem za ugao i nađem se ravno na zemlji s muškarcem koji stoji iznad mene. Lice mu je zamagljeno, ali kad se osvijestim, shvatim tko lebdi iznad mene.

Njegove su zelene oči prodorne boje žada na jutarnjem suncu, a griva mu je meka poput svile. Hipnotizira me pogled na moju tajnu obožavateljicu, a tada mi grčevi srama odmah preplave tijelo. Pruža ruku prema meni i pomaže mi da ustanem sa zemlje. Drhtim od njegovog dodira na mom zapešću. Počinje me obasipati pitanjima, ali ja nemam pojma što govori."Ja.ja.umm ne, oprosti. Ne.uh. razumijem." Tresem se i lice mi je crveno od cikle. Čini se da shvaća da sam zbunjena, duboko udahne i odmakne se. Kad on govori, vatra mi gori u trbuhu.

"Žao mi je. Jeste li dobro?" Glas mu je topao i dubok, a engleske riječi tope mu se iz usta poput glatke karamele.

"Da, dobro sam, grazie." Spuštam glavu i pokušavam otići, ali on me zove.

"Čekaj. Molim te, mogu li te počastiti kavom?" Doktor Manhattan kurac se da ga pogledam. Ima slab osmijeh i molećive oči. Slažem se prije nego shvatim što sam rekao.

Ulazimo u kafić i ja naručujem café' latte, odnosno kavu s mlijekom na pari. Plaća konobaru i sjedamo za mali stol da čekamo naše kave. Kad smo se smjestili, čovjek prvi govori.

"Žao mi je, nisam se predstavio. Zovem se Marcello. Vjerujem da smo se jučer sreli na Piazzi Michelangelo?"

"Ovaj.da, jesmo. Hvala.za cvijet."

"Molim."

"Oh. Moje ime je Laura."

– Drago mi je, Laura. Marcello mi pruža ruku i nespretno se stiskamo. Srećom, konobar nam donosi kavu i minutu pijemo u tišini. Vidim da me Marcello promatra krajičkom oka, ali čini se da samo uživa u mom društvu. "Laura, zašto si tako.nervozna?"

Način na koji izgovara moje ime je poput rijeke koja teče: La-Ow-Ura. Shvaćam da mi se ruke još uvijek tresu i vjerojatno mu se činim nervoznom. Pokušavam se nasmiješiti i vraćam šalicu na tanjurić. Kad pokušam govoriti, to je zbrka engleske i talijanske riječi vomit. Seksualne ispovijesti pušenje dva kurca Ali Marcello me utješno pogleda i kaže: "Non ti preoccupare, Laura."

"Što to znači?" pitam sramežljivo, osjećajući se glupo jer ne Gavran crna njega lica ono što se čini kao jednostavna fraza.

"To znači 'Ne brini'." Pocrvenim na ovo i mislim da on to primjećuje, ali on ne kaže ništa. Uzimam kavu i polako je ispijam. Makne mi dlaku s obraza i zatakne je iza uha.Trebala bih biti opreznija prema ovom zavodljivom muškarcu, ali uz njega se osjećam ugodno i sigurno. Počinjemo međusobno razgovarati i satima ostajemo u kafiću. Saznao sam da mu je dvadeset pet godina, porijeklom je sa Sicilije i da je u Firenci na studiju povijesti umjetnosti. Razgovaramo i na engleskom i na talijanskom, pomažući jedni drugima s pogreškama i vokabularom. Potpuno zaboravim na školu i na kraju zajedno ručamo u prodavaonici sendviča niz ulicu.

Nekoliko sati kasnije, Marcello me vraća u Gioijin stan na svojoj Vespi i pozdravljamo se na tipičan talijanski način: poljubac u oba obraza. Dok ubrzava, osjećam se prazno. Njegov mi telefonski broj gori kroz ruku dok razmišljam o onome što mi se upravo dogodilo.

* * *

Marcello i ja se viđamo već skoro mjesec dana. Vodio me na večere u male restorane, na kazališne predstave u gradu i u duge šetnje u istraživanje Firence. Zajedno smo gledali izlazak i zalazak sunca na Piazza di Michelangelo, svaki dan za nas oboje novi i uzbudljivi trenutak. Moj talijanski se uvelike popravlja, iako još uvijek nisam ni blizu tečnog.

Večeras je topla noć početka travnja i šetamo Ponte Vecchiom. Ponte Vecchio je most koji prelazi rijeku Arn. Sagrađena je u 13. stoljeću i sadrži otkačene draguljarnice i pogled na rijeku. Hodamo niz vodu i zaustavljamo se da sjednemo na klupu i divimo se svjetlima grada. Ušuškam se uz Marcella, a on me obavija rukom. Udišem njegov miris, mješavinu crnog vina, kolonjske vode i metvice. Marcello se igra mojom kosom, dodirujući mi obraz toplim vršcima prstiju. Od njegovog dodira uvijek se naježim.

Sjedim i suočavam se s njim. Smiješi se i privlači moje lice k sebi. Kad nam se usne dodirnu, elektricitet prolazi mojim tijelom i puca ravno između mojih bedara. Povlači me u svoje krilo, moje dupe na njegovu desnu nogu, a moje noge prebačene preko njegove lijeve noge.Njegova lijeva ruka počiva na mom bedru dok desna drži oko mojih leđa. Ruke mi se savijaju oko njegova vrata i naši jezici kušaju jedan drugoga. Osjećam kako njegov član raste uz moju nogu i to me uzbuđuje.

Moram vam reći da Marcello i ja nismo učinili ništa više od strastvenog poljupca posljednjih nekoliko tjedana. On zna za moj odnos prije i što se dogodilo, a što nije. Dio mene govori mi da krenem, prepustim se ovom čovjeku kojeg se ne mogu zasititi. Dio mene se boji otvoriti mu se seksualno, boji se da će ovo završiti kao moja srednjoškolska veza; ja zlostavljana i sama. Marcello me nije tjerao ni na što, zbog čega mu moje srce vjeruje, ali moj um još uvijek sumnja na ovog divnog čovjeka ispred mene.

Večeras je drugačije. Kad ti strujni udari prođu kroz mene, skočim s Marcellova krila i uhvatim ga za ruku. Kažem mu da moramo ići u njegov stan, odmah. "Il tuo apartamento. Adesso!" Zapovjedim i on skoči na noge. Hodamo nekoliko blokova do njegova stana, penjemo se uz četiri stube do njegovih ulaznih vrata i upadamo u mali stan.

Guram ga na kauč. Sjedim mu u krilu, okrenuta prema njemu i brusim njegov nabrekli kurac. Njegove ruke zgrabe moju guzicu i malo me udari. Marcello šapama udara po mojoj odjeći. Pomažem mu da mi skine majicu, otkrivajući moj crni čipkasti grudnjak. Nikad prije nije vidio moje grudi, ali mogu reći da je zadovoljan. Spajamo usne i on me miluje kroz grudnjak. dupla penetracija price Odmaknem se i skliznem između njegovih nogu. Osjećam se kao neka poludjela lisica, predugo lišena nimfa. Marcellove su oči pune požude, ali on pruža ruku i podiže moju bradu prema sebi. "Sei sicura?" on pita. Zbunjeno ga pogledam i on mi pojašnjava. "Jesi li siguran?" Podignem obrve i kimnem s đavolskim osmijehom.

Otkopčavam gumb na njegovim hlačama i povlačim patentni zatvarač prema dolje. Marcello podiže bokove, a ja mu jednim brzim pokretom skidam hlače i bokserice.Kad se oslobodi, naginje glavu unazad i stenje. Zurim u njegov kurac, diveći se svih devet inča njegovog debelog, pulsirajućeg člana. Glatko je obrijan i puna su mu jaja. Gladna sam da ga okusim.

Povlačim prste gore-dolje po njegovim bedrima, zbog čega mu se na koži pojavljuju guske. Polako, bolno polako, dižem prste do njegovih jaja i tijela. Omotam cijelu ruku oko njegovog penisa i snažno ga uhvatim. Stavljam svoja usta na njegova bedra. Ližem mu bedra i sišem mu jaja, ostavljajući Azijski tinejdžeri se poigravaju sline na njegovoj bolnoj vrećici. Otpuštam ruku i ližem donju stranu njegova kuraca, smočim ga i spremam za svoja čekajuća usta. Vidim kako se Marcellovo tijelo napinje i oslobađa dok se zadovoljstvo širi njegovim tijelom.

Poližem vrh i puhnem u njega, uzrokujući da Marcellov kurac zadrhti. Uzimam glavić u usta i centimetar po centimetar, uvlačim ga u grlo što više mogu dok mi se ne zapuši. Puštam ga i počinjem malo jače lizati vrh, debele strane i njegova bolna jaja. Ne ostavljam ni centimetar njegovog kuraca netaknutim. Jednom rukom se igram s njegovim jajima, a drugom rukom radim po njegovoj dršci. Prelazim zatvorenom rukom gore-dolje po njegovoj osovini i moja usta slijede, stvarajući tunel topline i vlage. Lagano prevlačim zube preko naborane glave, a Marcello ispušta grčevito gunđanje kad to radim. "O moj Bože Laura, tako si dobra. Da, nastavi. Molim te, nemoj stati!"

Dok sisam njegov kurac, maknem ruke da otkopčam grudnjak. Dok njegov kurac polako napušta moja usta, pada uz lagani zvuk pljuskanja o moje grudi. Marcello uzbuđeno gleda dolje dok njegov blistavi član klizi između mojih bolnih sisa. Pljujem na njih i počinjem ga zajebavati svojim ogromnim blizancima. Marcello se objema rukama uhvati za jastuk na kauču i uzdiše moje ime svojim prekrasnim talijanskim naglaskom. "Oh Laura, jebi me svojim prekrasnim grudima. hentai Seksualne ispovijesti O Bože, da!"

Marcellovo disanje počinje se ubrzavati i njegove se ruke pomiču uz moje ruke.Znam da se približava, pa ga uzimam u usta i snažno sisam, mažeći ga rukama da udvostručim zadovoljstvo. Marcello prelazi prstima po mojim ramenima i hvata me za kosu. Počinjem stenjati, vibracije se penju duboko iz mene. "Laura, dolazim. O Bože, molim te nemoj stati!" Gura se naprijed i puše mi svoj teret u grlo. Toliko je slatko i ukusno da sve gutam. Marcellovi prsti puštaju moju kosu i njegovo tijelo postaje mlitavo. Oblizujem usne i vraćam se na njegovu stranu na kauč. Okreće se i ljubi me u čelo. "Grazie mille, tesoro." Smiješim se kada koristim njegov izraz 'tesoro', što na talijanskom znači 'dragi'. Ležali smo dok nismo zaspali. Ujutro se probudim, osjećam se sretnijim nego što sam se osjećao godinama.

* * *

"Pozdrav!" Marcello podiže čašu s vinom i smiješi mi se.

"Živjeli!" Odgovaram šaljivo, na engleskom. Lupkamo se čašama i otpijemo gutljaj.

Marcello i ja smo na večeri u maloj pizzeriji na vrhu brda Piazza di Michelangelo. Prošlo je skoro tjedan dana otkako sam popušila Marcellu i žudim za njim. Nakon te noći, nešto se promijenilo u meni. Način na koji je reagirao na moj dodir, način na koji se odnosio prema meni s takvom pažnjom, način na koji me uzbuđivao tjera me da želim više od njega.

Razgovaramo tijekom večere, od čega se puno vrti oko mog odlaska krajem svibnja. Pokušava to sakriti, ali vidim da je uzrujan. Saznao Anti porno web stranice da počinje pričati na talijanskom, vrlo brzo, kad ne želi o nečemu. On to upravo sada radi. Zreli seks i priča njegovu ruku u svoju i nježno je ljubim. Na trenutak spušta glavu, a zatim podiže pogled. Oči su mu vlažne, ali suze nisu pale. Naslanjam obraz na njegovu toplu ruku, a on mi se smiješi.

Završavamo večeru i krećemo u šetnju gradom. Večeras je toplo i nosim duboki džemper kratkih rukava koji mi pokazuje grudi. Držimo se za ruke, ali ne razgovaramo; jednostavno uživamo u društvu jedni drugih i noćnom zraku.Skrećemo u Marcellovu ulicu i uspinjemo se stepenicama do njegova stana. Otključava vrata i ulazimo u mrak. Marcello pali svjetlo i odlazimo u kuhinju, pronalazeći otvorenu bocu vina i dvije čaše. Sjedimo na kauču i pijuckamo crveno piće, slušajući tihi talijanski jazz na stereo uređaju.

Marcello mi zatakne pramen kose iza uha i ja se nagnem da ga poljubim. Usne su mu meke i imaju okus crnog vina. Topim se u njemu dok se naslanjam na njegova prsa i stišćemo tijela bliže jedno drugom, a njegove ruke obuhvataju moje lice. U ovom trenutku znam da je to ispravno. Povlačim se od Marcella i pitam: "Marcello, kako se kaže 'želim' na talijanskom?"

Marcello odgovara s, "Io voglio."

Pravim se da razmišljam, a zatim pitam: "Kako se na talijanskom kaže 'seksati se'?"

Marcello se čini zbunjenim, ali odgovara sporo. "Fare il sesso."

Gledam ga ravno u oči i on razumije. "Sei sicura?" ponovno pita.

Kimnem i nasmiješim se, dajući mu strastven poljubac otvorenih usta. Jednim brzim pokretom podiže me s kauča, držeći me u naručju poput djeteta. Moje ruke su mu Gaćice spuštene i udarene vrata i on me vodi u svoju spavaću sobu. U sredini sobe nalazi se krevet pune veličine, ukrašen tamnoplavim poplunom. Nježno me polegne i odmakne se. Pokušavam skočiti na njega i strgati mu hlače, ali on me odgurne. Saginje se i šapuće mi na uho, "Io voglio."

Ležim natrag na krevet i puštam Marcella da radi po svom. Klekne na pod i skine moje crne cipele. Ljubi donji dio jednog stopala, zatim drugog. Ruke su mu tople, a poljupci nježni. Polako se probija uz moje noge i rukama prelazi preko listova, koljena i bedara. Kad mi dođe do struka, ne skida mi suknju. Umjesto toga, ljulja mi glavu i ljubi mi čelo, nos, obraze, uši i bradu. Svojim ustima vodi ljubav s mojim grlom. Njegove ruke nježno podižu moja leđa i malo povlače rub mog džempera.Podižem ruke, ali on se kreće polako, pazeći da ne propusti poljubiti mi bilo koji dio tijela. Počevši od moje mornarice, liže mi rebra i između grudi, teško dišući na mojim uspravnim bradavicama.

Napokon svlači pulover. Njegovi prsti pronalaze kopču mog grudnjaka i on ga otkopčava. Moje grudi izlete van, a on sa strahopoštovanjem bulji u njih. Uzimam njegove ruke i stavljam ih na sebe, pokazujući mu da želim da me dodiruje. Stišće mi grudi i štipa bradavice, šaljući pulsirajuće valove do moje mace. Uzima dojku u usta i siše je, jezikom mi preklapajući bradavicu. Ponavlja s drugom sisom i onda pronalazi put do moje suknje. Podižem kukove i dopuštam mu da ga makne. Prekriva moj brežuljak poljupcima preko mojih čipkastih gaćica, zbog čega moja maca postaje mokra i vrela od želje. Hvata rubove mog donjeg rublja i povlači ih niz moje noge. Čipka me golica i drhtim dok moja glatka maca postaje izložena Marcellu.

Marcello stoji iznad mene, ceri se od uha do uha. Vidim se u njegovim očima i znam da gori od želje za mnom. Raširim noge, a njegove oči jure prema mom otvoru koji blista od mojih sokova. On klekne na pod, a ja pomaknem kukove prema njemu. Pomiče lice prema mojoj mačkici i ja mu se izlažem. Otvara me, nježno ližući gore-dolje po mom prorezu, lamajući mi usne svojim jezikom. Pronalazi moj klitoris i pravi male krugove oko njega. Njegova su usta tako nevjerojatna, a zadovoljstvo raste tako brzo i snažno. Opuštam se, uživajući u svakom djeliću onoga što mi daje. Jebe me jezikom. On liže, siše i vrti se u meni dok ne dozivam svašta, i na engleskom i na talijanskom, dok mi orgazam ljulja tijelo. Nikad prije nisam doživjela ovakav orgazam i u stanju sam blaženstva s Marcellom među mojim nogama.

Moje tijelo se smiri nakon pola minute i Marcello ustane.Njegovo lice blista od znakova mog orgazma, a njegov kurac stoji u punoj pozornosti. Priđe noćnom ormariću i izvadi kondom. Gledam ga kako ga mota po svom debelom kurcu, zbog čega se vatra u meni ponovno rasplamsava. Mahnem mu rukom da mi priđe. Podiže mi leđa i manevrira mojim tijelom gore na krevet. Leži desno od mene, pola pokraj mene, pola na meni. Osjećam se na njegovim usnama kad me poljubi, okus mošusa u kojem uživam. Snažno ga uhvatim za guzicu. Osjećam njegovu tvrdoću kako se odmara izvan moje mace koja čeka. Podiže moj lijevi bok prema sebi, a ja mu nogom uvijam oko struka. Tako smo bliski i jako ga želim. Nikad u životu nisam nešto toliko silovito želio. Hvatam ga za stražnjicu i jednim polaganim pritiskom, on je u meni.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 25 Prosek: 4.6]

7 komentar na “Gavran crna njega lica Seksualne ispovijesti price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.