Cote Pablo trudna

Upoznavanje u Bosni

VINO I VICKY 2

Moj muž Danny ispričao vam je o našoj avanturi u kafiću u Španjolskoj, gdje sam masturbirala s nekim španjolskim 'džentlmenom' koji je gledao i igrao se Slike grupnog seksa njegovim kurcem. Danny se tako napali gledajući me kako radim takve stvari i kad jednom krenem, teško mi je prestati, osobito kad imam bocu vina u tijelu. Bili smo razdvojeni mjesecima i nisam ga se mogla zasititi kad sam stigla u Španjolsku. Kao što ti je rekao, zajebavali smo se cijeli dan i izašli iz našeg motela samo jesti i malo razgledavati.

Dok smo ručali, primijetio sam španjolskog stranca kako mi gleda pod suknju i pokazao sam mu, raširivši noge i bljeskajući mu. Tada me muž uvjerio da skinem gaćice. Toliko sam se napalila da mi ovaj tip gleda golu macu da sam udovoljila želji svog supruga i počela se igrati sama sa sobom. Imam problema s kontrolom impulsa i moj muž je mnogo puta iskoristio moju slabost. Zapravo mi uopće ne smeta. Stvarno me pali kad mi on govori što da radim, a ja radim gadne stvari dok se osjećam kao da nemam kontrolu. Izgubiti kontrolu i pojebati me neki stranac jedna je od mojih fantazija. Imati tog Španjolca kako me gleda i drka sam sebe bilo je fantastično iskustvo.

Ispostavilo se da je španjolski stranac vlasnik restorana pa su naše vino i tapasi bili besplatni. Zatim mi je konobar pružio čašu punu bijele tekućine. Bila je to sperma vlasnika kafića. Popio sam ga, progutavši ga jednim gutljajem. Dok smo se vraćali u naš hotel, poljubila sam svog muža. Znam da mrzi okus svoje sperme, ali bio je toliko vruć za mene da se činilo da mu ne smeta okus strančeve sperme u mojim ustima.

Vratili smo se u sobu, tucali se i odspavali. Moja maca se boljela od sve te akcije, ali samo sam stavio malo lubrikanta na nju, lijepo se okupao i neko vrijeme spavao. Nikada se neću žaliti da me moj muž previše jebe. Ne mogu ga se zasititi.Jako ga volim i stvarno me navija kad se seksamo.

Tome smo stalno težili otkako sam stigao u Španjolsku. Nismo poznavali nikoga drugoga, tako da je bilo nekoliko stvari koje su nas ometale. Cote Pablo trudna Bili smo fokusirani jedno na drugo. Ševili smo se kao zečevi kad smo se prvi put vjenčali. Onda su me nekoliko puta napuknuli i imamo dva pacovca. Divni su, ali oduzimaju spontanost. Ne možemo se više samo ševiti kad god imamo potrebu. Dakle, kad smo bili samo nas dvoje u Španjolskoj, mogli smo to raditi kad god smo htjeli, osim kad smo bili u javnosti, a ni to nas nije spriječilo u kafiću.

Dakle, nakon poslijepodnevnog seksa, oboje smo bili gladni i trebao nam je odmor. Napustili smo naš hotel u gradiću i krenuli van u potragu za večerom. U Španjolskoj se jede kasno, pa je bilo poslije devet sati. Hotel je imao restoran, ali htjeli smo malo više doživjeti grad. Provjerili smo nekoliko restorana u selu, ali bili su zauzeti jer je bila subota navečer i čekalo se sat vremena ili više.

Slučajno smo prošli pored kafića kad smo ručali i gdje sam se ja petljao. Htjeli smo proći, ali primijetili smo da, iako je mjesto bilo jako prometno, u blizini šanka postoje dva mjesta. Pogledali smo jelovnik i na njemu se nalazi riba pržena u tijestu za koju je Danny rekao da je jako dobra. Ušli smo i odveli nas do malog povišenog stola u kutu. Morali smo sjediti na barskim stolicama. Nije bilo gdje drugdje sjesti. Mi smo, naravno, naručili vino i malo ribe. Restoran je bio bučan s mnogo španjolskih parova i nekoliko stolova muškaraca bez pratnje. Hrana je bila izvrsna, a atmosfera vrlo ugodna. Biti s Dannyjem i doživjeti drugu zemlju bilo je stvarno uzbudljivo.

Kako je vino dolazilo do mene, opustio sam se i osjećao sam se jako dobro. Primijetio sam dva para kako sjede za stolom blizu mene. Dvojica muškaraca su me promatrala. Budući da su bili za običnim stolom, imali su izravan pogled na moju suknju.Nosila sam još jednu oskudnu suknju te večeri zajedno s košuljom za prebijanje žena koja nikako nije skrivala moje skromne grudi. Nije me bilo briga što itko misli o mom izgledu osim mog muža. Pretpostavljam da sam izgledala kao pretjerano seksipilna Amerikanka. Zapravo, to sam i bio.

šapnula sam Dannyju. "Oni muškarci za tim stolom mogu vidjeti moju suknju."

Rekao je: "Dobro je što nosiš donje rublje."

Nosila sam donje rublje, ali to su bile samo tanke pamučne gaćice. Bio sam seksualno uzbuđen otkako sam stigao u Španjolsku, a uz vino koje sam popio, još uvijek sam bio u odvažnom potezu. Prisjećajući se kako sam se zabavio za ručkom, malo sam raširio noge, stavivši jedno stopalo na pod, a drugo na stolicu. Suknja mi se podigla i znam da su ti tipovi mogli vidjeti sve do mojih gaćica. Razgovarala sam sa svojim mužem kao da nisam svjesna predstave koju pružam tim muškarcima. Novi Sad Slike grupnog seksa Držao sam ih na oku krajičkom oka i primijetio da dvjema ženama s njima ne smeta što njihovi muškarci gledaju u moja bedra. Stopala su mi se vidjela u sandalama, što nekim dečkima daje uzbuđenje kad vide moje noge, gole od prstiju do žbuka.

Vlasnik kafića (momak s ručka) došao nam je u posjet. Pomalo je govorio engleski, a Danny je govorio prilično španjolski. Zahvalio nam je što smo se vratili i dao besplatnu bocu vina, što je bilo upravo ono što mi je trebalo da stignem tamo gdje sam odbacio sve svoje ambicije. Vlasnik je stajao leđima okrenut zidu, okrenut prema restoranu. Bio sam okrenut prema njemu i nitko me nije mogao vidjeti sprijeda. Pogledao sam okolo i odlučio 'zahvaliti' vlasniku. Podigla sam majicu i na trenutak mu dala pogled na svoje gole grudi.

Rekao je da se zove Franco, kao diktator, i ponudio nam se da nam pokaže njegovo imanje. Nije bilo važno zašto bismo htjeli vidjeti stražnji dio restorana. Očito se igrao da nas odvede nekamo same.Pogledao sam Dannyja tražeći smjernice, a on me iznenadio rekavši da bi "želio vidjeti to mjesto". Usta su mi bila razjapljena gledajući u muža, pitajući se što je očekivao da će se dogoditi. Razmislio sam na trenutak i zaključio da bi Danny spriječio bilo što da ode predaleko. Možda bih opet tipu pokazao svoju macu ili tako nešto.

Pa, slijedili smo Franca i on nam je pokazao kuhinju, malo dvorište gdje je držao nekoliko kokoši, a zatim nas je odveo do svoje 'case', gdje je živio. Bila je to mala kućica. Ušli smo unutra i natočio nam je čašu šerija. Morala sam koristiti njegovu kupaonicu. Kad sam bila tamo, shvatila sam da su mi gaćice mokre od podsvjesnog seksualnog uzbuđenja, jer sam bila u blizini tipa koji me gledao kako radim nekoliko sati ranije. Mislio sam da će pokušati nešto i pitao sam se koliko daleko će ga Danny pustiti.

Moj muž i ja smo razgovarali o tome kako me gleda kako se zezam s drugim muškarcem. Kod kuće kad bih plesala s nekim drugim, on bi poslije uvijek bio napaljen. Volio je kad bih očijukala s njegovim prijateljima i natjerao me da idem u toplesu na plažu godinu dana ranije u Italiji. Da je bila nudistička plaža, siguran sam da bi me skinuo. Kako je bilo, uživao je dok drugi muškarci gledaju moje gole grudi. I meni se svidjelo. Imali smo sjajan seks nakon toga i kad god bismo gledali film ili čitali prljavu priču o ženi koja se skida gola na plaži, oboje bismo jurili jedno na drugo s nevjerojatnom strašću.

Pa, kad sam izašla iz kupaonice, jedva sam imala vremena išta reći prije nego što me Franco zgrabio, gurnuo uza zid i poljubio. Pristojno sam se zahihotala, odgurnula ga i pogledala Dannyja tražeći pomoć. Samo je stajao s praznim izrazom lica. Ponekad dobije takav pogled kad me gleda kako radim nešto provokativno.

Kad se Franco vratio, nisam se opirao. Prepustio bih Dannyju da regulira dokle će stvari ići. Znam da je to moj posao, ali zapamtite da mi se sviđa osjećaj da netko drugi kontrolira ono što se događa.Franco mi je zadigao majicu i stavio ruke na moje grudi dok me ljubio. Njegova mi je brada grebala lice, a usta su mu imala okus po alkoholu i maslinovom ulju, ali ne i neugodan. Slike grupnog seksa seksi dopisivanje (hot chat) Povukao mi je majicu preko glave. Podigla sam ruke da mu pomognem, ostavivši me u toplesu. Moj muž je gledao kako me ovaj čovjek skida. Franco je stavio lice u moje grudi i puzio tamo neko vrijeme, ližući moje tvrde bradavice. Škakljala ga je brada. Pogledala sam svog muža. Pogledi su nam se sreli, a on nije ništa rekao. Samo je htio gledati. Pitao sam se koliko bi daleko pustio ovog čovjeka. Bi li mu dopustio da me ševi?

Moja je suknja bila sljedeća. Pao je na pod, ostavljajući me samo s mojim tankim gaćicama koje su pokrivale moju macu. Franco je dobro vidio macu ranije tog dana, pa mu nije bilo ništa novo kad mi je povukao gaćice i ostavio me golu. Vidjela sam njegov krevet u susjednoj sobi i prišla krevetu. Shvatio sam da bi mi trebalo biti ugodno, očekujući da se igra s mojom macom. Krevet nije bio pospremljen, pa su plahte bile otkrivene. Naslonila sam se na jastuke, a Franco se spustio na koljena s glavom među mojim nogama. Pogledala sam u svog muža dok je taj čudni muškarac stavljao lice u moje međunožje. Kao što vam je Danny rekao u prethodnoj priči, kad mi netko dotakne klitoris, ja poludim i ne mogu prestati. Francov jezik dotaknuo je moj klitoris i osjetila sam kako mi cure ženski sokovi. Rijetko, ali povremeno 'špricam' kad se seksamo. Moja je maca ispustila mlaz moje tekućine na Francovo lice, zbog čega je podivljao jedući moj komad. Imam tamnu kosu na grmu i oko pičke, a Franco je provukao nos kroz moju javnu kosu između lizanja mog klitorisa. Kada je stavio svoj jezik u mene, mislila sam da sam u raju. Izlila sam još sokova na njega, dašćući od orgazma. Vidio me Svilene gaćice galerije tinejdžerskih gaćica dolazim ranije tog dana i vidio me kako to ponovno radim iz velike blizine. Noge su mi bile širom otvorene i dopuštala sam tom čovjeku da radi što god želi jer sam i ja to željela.

Pogledala sam u svog muža i on je zapravo fotografirao kako me siluje čovjek kojeg smo jedva poznavali. Pokazala sam mu da priđe, a on se nagnuo i poljubio me, vrteći jezikom u mojim ustima dok je stranac jezikom vrtio po unutrašnjosti moje pičke.

"Osjećaj je tako dobar." rekao sam Dannyju. "Jesi li volio gledati kako me skida?"

Znao sam da jest.

rekao sam mu. "Izvadi kurac. Želim vidjeti koliko si tvrd."

Danny je skinuo svoje hlače i sjeo pokraj mene na krevet s bonerom u ruci, milujući se dok je stranac sisao macu njegove žene.

"Koliko daleko želiš da ovo ide?" Pitao sam.

Danny nije odgovorio, što je bio odgovor. Moglo je ići dokle god sam želio.

"Bi li volio vidjeti kako me ševi?" Pitala sam svog muža, jedinog čovjeka koji je ikada imao svoj kurac u mojoj pički otkako smo bili u braku.

Danny je samo kimnuo i tiho rekao: "Da, ako želiš."

Nastavio sam, "Želim da gledaš kako me jebe. Slikaj njegov kurac u meni."

Danny je ustao i nastavio gledati.

Sagnuo sam se i privukao Francovu pozornost. Naslađivao se mojim golim komadom i trebao mi je trenutak da mu dam do znanja da želim da me pojebe.

Franco je ustao, a ja sam ga gledala kako navlači majicu preko glave. Imao je dosta dlaka na tijelu, što mi se sviđa. Zatim, nakon što je izuo cipele, spustio je hlače. Iskočio mu je kurac. Bio je neobrezan pa je njegov ubod izgledao drugačije. Izgledao je kao da je malo veći od mog muža. Odlučila sam uzeti njegov kurac u usta kako bih ga usporedila s Dannyjevom muškošću. Lizala sam Francov kurac, sisala donju stranu, milovala mu jaja, a zatim sam mu gurnula kurac u grlo. diskriminacija price Otvorila sam grlo i uzela njegov kurac što sam više mogla. Nisam mogla cijelu uvući u usta, ali činila sam dovoljno da je stenjao od zadovoljstva i držao me za potiljak. Malo se povukao unatrag, a zatim me primio za glavu i gurnuo naprijed. To je uspjelo, cijeli njegov penis je bio u mojim ustima.Vrh kao da mi je u želucu. Ponekad bih sanjala tipa s kurcem dovoljno dugim da mi seže niz grlo do trbuha. Vrtjela sam glavom i gledala muža kako snima svoju ženu kako duboko grli kurac drugog muškarca.

Došao sam hvatajući zrak nakon što su mi grlo napunili Francovim mesom. Znao sam što Dbz gole djevojke sljedeće učiniti, ai ja sam to želio. Po prvi put u našem braku, drugi muškarac će me poševiti, Besplatne latino porno zvijezde Danny će gledati kako njegov kurac ulazi u moju udanu pičku. Franco mi je držao jednu nogu u zraku kako bi Danny 489 japan teen velike sise dobiti jasnu snimku kako kita ulazi u moju macu. Osjetila sam kako vrh prodire u moje nježne nabore i upada u moju vaginu. Izvukao se i ponovno to učinio za fotoaparat mog supruga. Zatim je gurnuo unutra, klizeći bodljicom skroz u moju pičku, baš kao što je to učinio mojim ustima. Zastenjala sam i pogledala svog muža dok me ovaj drugi muškarac ševio. Franco je povukao moju drugu nogu i presavio mi koljena preko ramena da mu omogućim potpuni pristup mojoj mačkici. Stajao je pokraj kreveta, držao me za gležnjeve i jebao moju širom otvorenu macu isprva ravnomjernim tempom. Usredotočila sam se na njegov kurac. Moje djevojke su mi rekle da mogu razlikovati različite kite u svojim pičkama. Primijetio sam neobičan oblik i veličinu uboda ovog stranca. Francov korak je ubrzao i primijetila sam da je moj muž ogolio svoj kurac i dao mi ga da ga sisam. Rado sam uzela Dannyjev kurac u usta i sisala ga dok se Franco približavao vrhuncu.

Osjetio sam kako je Franco zastao i osjetio sam kako mu se kurac grči. Tada sam osjetila topli nalet njegove sperme kako se slijeva u moju širom otvorenu pičku. Vrh njegovog kuraca bio je na mom grliću maternice i osjetila sam da je nešto njegovog sjemena prskalo u moju maternicu. Vidjevši ga kako dolazi, moj muž je poludio i on mi je nabio svoj teret u usta. Žudno sam ga progutala, želeći progutati mužev kurac.

Dvojica su muškaraca odstupila. Dali su si pet. Ponosan što su me zajedno zajebavali.Ležao sam tamo gol, a noge su mi visjele preko ruba kreveta. Iz mene je curila sperma, a ja sam još uvijek osjećala okus sperme u ustima. Franco je podigao moju majicu i njome očistio svoj kurac, a zatim obrisao dio sperme s moje noge gdje je kapao. Polako sam ustao, pomalo omamljen od intenziteta iskustva.

Obukla sam se najbolje što sam mogla. Sperma iz Francovog kurca umrljala Sissy cross dress gaćice je košulju. Katarina Velika Slike grupnog seksa Moje gaće su nestale, trofej, bez sumnje. Dakle, sa svojom malom suknjom i sandalama, vratila sam se u restoran s Dannyjem i Francom. Kad smo ušli, neki od stalnih posjetitelja pogledali su Franca, a on im je tiho kimnuo, dajući im do znanja da je gurnuo svoj kurac u pičku droljaste Amerikanke. Bilo mi je malo neugodno znajući da su svi u mjestu znali da me upravo pojebao muškarac kojeg sam tek upoznala. Sjedili smo za stolom nekoliko trenutaka. Franco je rekao konobaru da nam donese desert i šeri za poslije večere, pa bismo ostali neko vrijeme.

Zavalio sam se u stolicu i primijetio dvojicu muškaraca koji su sjedili za susjednim stolom. Njihove su prijateljice otišle u kupaonicu. Pogledao sam dvojicu muškaraca i namignuo. Zatim sam raširila noge i pustila ih da vide moju golu macu. Siguran sam da su mogli vidjeti vlagu koja je prekrila moje privatno područje, jasan dokaz da je korišten. Seks zrelih crnih žena mladića za susjednim stolom također je dobila dobar 'dabrov šut'.

Morao sam otići u ženski WC prije nego što smo otišli. Bilo me je sram proći kroz gomilu na drugu stranu prostorije, ali nisam imao izbora. Prešao sam veći dio sobe dok su svi bili uprti u mene. Onda mi je neki tip zadigao suknju straga, pokazujući svima moju golu guzicu. Okrenula sam se što je na trenutak razotkrilo moj tamnokosi grm i otišla u toalet popiškiti. Pogledala sam se u zrcalu. Kosa mi je bila u neredu. Košulja mi je bila umrljana trakom sperme. Pokušala sam to obrisati ručnikom, ali samo je još gore izgledalo.Moje tvrde male bradavice virile su kroz tanku majicu. Vlažna košulja lijepila mi se za grudi. Mogla sam i biti u toplesu.

Vratila sam se kroz kafić sa svim muškarcima koji su me gledali i otišla do svog muža i rekla, "Idemo odavde." Već je platio naš obrok, točnije, ja sam ga platio.

Kad smo izašli kroz vrata, moj dragi muž je podignuo stražnji dio moje suknje kako bi nekolicini muškaraca koji su sjedili kraj vrata posljednji put pogledao svoju droljastu ženu.

Brzo smo se vratili do hotela, pazeći da nas nitko ne slijedi.

"Ne mogu vjerovati da si dopustio da se to dogodi." rekla sam mužu.

Rekao je: "Mislio sam da ćeš to prestati."

Pogledao sam ga i rekao: "Mislio sam da hoćeš, budući da si moj navodni zaštitnik i sve to."

"Toliko sam se zanijela gledajući te s njim da sam htjela vidjeti kako te ševi. I ti si to htjela."

Rekao sam, "Pretpostavljam da jesam. Sigurno sam se tako ponašao." Nakon trenutka dodao sam: "Što ti ljudi moraju misliti o meni."

"Nikada ih više nećeš vidjeti; ne brini."

"Ali sigurno misle da su sve Amerikanke drolje poput mene." rekla sam.

Samo je rekao: "Na odmoru smo. Nitko nas ne poznaje. Dobro se zabavljamo. Ti ljudi nisu izgledali toliko uzrujani kad su vidjeli da njihov prijatelj dobiva američku pičku."

Prošetali smo malo dalje i pitao sam ga. "Sigurno ti se svidjelo gledati na temelju količine sperme koju si mi ispalio u usta."

Rekao je: "Vidjeti kurac tog tipa kako ulazi u tvoju pičku bila je najzgodnija stvar koju sam ikada vidio."

"Vrući nego kad je tvoj kurac ušao u moju pičku prvi put."

Nasmijao se: "Tada nisam gledao. Sada imam video."

"Je li ti se svidjelo vidjeti kako me jede?"

"Jadnik je to zaradio nakon što ste mu se danas poslijepodne rugali."

Rekao sam, "Kladim se da je samac i da nema puno pica."

Danny je rekao: "Ima tvoje fotografije s vremena na ručku za sjećanje."

Prelistao je svoj telefon i pronašao video Francovog kita kako klizi u moju pičku i pustio mi ga. Ebanovina web kamera besplatna moje dlakave pičke nalazio se penis tog Španjolca u erekciji.Danny i ja smo snimili neke prljave videe, ali bili smo samo nas dvoje pa je ovaj video imao puno bolje i krajnje eksplicitno otkrivanje mojih najintimnijih dijelova. Vidjeti kurac kako ulazi u moju pičku bilo je erotično i gadno.

Zatim je izvukao moje gaćice iz svog džepa, pokazujući mi da je on taj koji je uzeo moje gaćice u Francovoj spavaćoj sobi. Ostavio me ranjivom na to da svi ti ljudi u kafiću vide moje dupe i macu.

Sve me to opet napalilo pa sam muža povukla s pločnika u parkić sa sjenicom. Vodio sam ga iza njega. Smijao se i pitao kamo ga vodim. Povukla sam ga na sebe, raširivši noge za njega.

"Jebi me." Preklinjao sam. "Jebao me bez sedla pa stavi svoj kurac u njegov nered. Jebi moju neurednu macu."

Kad sam osjetila mužev poznati ubod kako klizi u mene, bilo je dobro ponovno imati njegov poznati privjesak u sebi. Čvrsto sam zagrlila svog čovjeka, sretna što sam zauvijek njegova. Svojim mišićima pičke stisnula sam mu kurac i uspjela izvući još jedan mali mlaz sperme iz njegovog iskorištenog kuraca. Nasmiješila sam se, ponosna što sam više nego što moj muž može podnijeti.

Srećom, nitko nas nije vidio, a ako i jest, samo su gledali.

Sljedeće jutro krenuli smo u novu avanturu.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 31 Prosek: 2.9]

2 komentar na “Cote Pablo trudna Slike grupnog seksa price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.