Hillry Duff gola

Upoznavanje u Bosni

Alarm mi se oglasio u 7:30 ujutro i pospana Sadie odvukla se u kupaonicu radi punog posla.

Stigla sam u sobu za doručak do 8:00 ujutro noseći samo šal s čvorovima kao suknju i isti prozirni gornji dio bikinija. Mlada djevojka na recepciji samo mi se nasmiješila.

Nažalost, ja sam jedini doručkovao u to vrijeme, tako da tu nema zabave.

Otraga, gola na svom balkonu, stisnula sam praznu plastičnu bocu kada su prošli neki mladići koji su vukli kofere izgledajući kao da idu na autobusnu stanicu po autobus za aerodrom. Jedan od njih je pogledao odakle je buka dolazila i uskoro su svi gledali u vjerojatno posljednju golu djevojku za neko vrijeme.

Opet sam se tog dana vraćao na istu plažu. Ovaj sam put nosila prozirni gornji dio bikinija i drugačiju suknju, laganu, vrlo lepršavu i vrlo kratku, koja mi je samo prekrivala stražnjicu, ali ne i prorez. Kao i većina suknji koje sam ponijela, osjećala sam se kao da nemam ništa ispod pojasa. Dvije bitne razlike u odnosu na prethodni dan je to što sam svoj Lush 3 nosio neupaljen, to sam zadovoljstvo ostavio za kasnije i nisam znao koliko će baterija trajati. Također sam nosio jedan od svojih čepova.

Bio sam malo zabrinut zbog čepa jer ima metalni prsten koji drži lažni plavi safir na mjestu i sjetio sam se jednom prije desetak godina kada sam otišao na odmor s roditeljima i nosio sam prsten na prstu i kada Dugo sam se sunčala, metal prstena se jako zagrijao i počeo me boljeti. Rješenje je tada, kao što će biti i tog dana, bilo utrčati u more i rashladiti ga.

Jasno se vidjela ružičasta antena kako strši između mojih nogu. Nadao sam se dvjema stvarima, prvo da nitko neće reći ništa loše o tome da ga vidim, i drugo da će privući poglede ljudi na njega i moju macu.

Svejedno, mahnuo sam starom na recepciji i odšetao do autobusne stanice.Dva putovanja autobusom bila su gotovo ista kao i prethodnog dana, iako sam na drugoj, kraćoj etapi uspjela zarobiti materijal suknje ispod svoje torbe, što ju je skratilo i straga i naprijed, iako mislim da ni ti ljudi Milf pussy ass sjedili stranu prolaza gdje sam stajao primijetio.

Opet sam se skinula gola baš kad sam krenula na plažu i prošetala kroz dio plaže s prudesima do bara na plaži s ružičastom antenom koja mi je visjela između nogu i lažnim safirom vidljivim između mojih guznih obraza. Odabrao sam mjesto blizu ruba vode i smjestio se. Stvar je bila u tome da je s jedne strane od mene bila grupa od tri mladića, a s druge strane mlađi par, svi su nosili kupaće kostime i svi su me gledali kako širim ručnik, a zatim se dižem na ruke i koljena da pomaknem stvari sve dok Bio sam sretan, odnosno da sam svima pokazao svoju guzicu da vide oba moja umetanja.

Sljedeća je bila krema za sunčanje i puno sam je trljao po svojim sisama i maci, okrećući se redom prema objema grupama i gledajući ih kako me promatraju. Lica na svima nisu odavala ništa, ali čak je i djevojka zurila u mene.

Zatim sam legao na leđa, široko raširenih nogu, podignutih na laktove i nosio sam sunčane naočale prije nego što sam telefonom prebacio svoj Lush 3 na niske vibracije. Taj početni šok uvijek me natjera da dahnem i malo se trgnem iako znam da dolazi. Ružičasta antena stršila je iz mene usmjerena prema mojim stopalima i malo se trzala. Pobrinuo sam se da me trojica mladića vide kako koristim telefon, ali nisam mogao znati znaju li što radim. Dok je Lush nježno vibrirao u meni, diskretno sam pogledao s obje strane i bio sam zadovoljan kad sam vidio da me obje grupe gledaju, a zatim sam ležao i Rapidshare kompilacija lica u suncu i očima koje su buljile u mene.

Eksperimentirao sam sa svojim Lushom povećavajući vibracije na različite razine promatrajući kako moje tijelo reagira.Kunem se da sam mogla vidjeti kako mi želudac vibrira kad je Lush bio na max. Zatim sam postavio Lush na isprekidane, nasumične razine vibracija i legao da upijem sunce.

Razina mog uzbuđenja polako je rasla i pitao sam se koliko je ljudi vidjelo moje tijelo kako se trese kad god su vibracije bile na punom naponu i pitalo se što nije u redu sa mnom. Oni koji su vidjeli Lush antenu i znali o čemu se radi lako su pogodili.

Trebalo je oko sat vremena da se moje uzbuđenje polako razvije do mog prvog orgazma dana i tijelo mi se definitivno treslo i trzalo, zubi su mi grizali ruku kako bih se od užitka borio protiv poriva da vrištim.

Bio je to prvi od mnogih Lush induciranih orgazama koje sam doživjela na plažama tijekom odmora i nakon svakog sam s ponosom pogledavala oko sebe je li me netko gledao i zna li što proživljavam.

Ostatak dana na plaži bio je gotovo isti kao prethodnog dana i sljedećih devet ili deset puta kada sam tamo otišao, osim što sam ograničio šetnje, nisam išao do starog svjetionika ili gay plaže. Svidjelo mi se hodati po tračnicama kroz drveće uz neprestano cvrčanje cvrčaka i otkrio sam da dosta ljudi koristi te staze da bi došli od autobusa i parkirališta do bilo koje nudističke plaže, a dok su šetali bilo je malo drugog za njih raditi osim gledati golu djevojku koja ide prema njima s ružičastom antenom koja joj visi između nogu.

Ali nekako mi to što sam pustio ljude koji su se vjerojatno htjeli sunčati goli ne čini toliko koliko kad Teme grupnih prezentacija razboriti ljudi vide golu.

Nakon što sam prvi put nosila svoj Lush i jedan od čepića za guzu na toj plaži, nosila sam ih i sve naredne i koristila sam telefon da svršavam dok sam se sunčala. Često sam pokušavala tempirati tako da doživim orgazam kad prolaze neki odjeveni ljudi. Hillry Duff gola Pretpostavljam da bi većina ljudi to nazvala ponižavajućim, ali mene to jako pali.

Svaki put kad sam ušao u bar na plaži uspio sam dobiti mjesto koje je gledalo prema moru i uvijek sam lijeno sjedio sa široko razmaknutim koljenima tako da je svatko tko je hodao ispred mogao podići pogled u ono što nosim i vidjeti moju macu. Nikad nisam nosila top u baru na plaži.

Putovanje autobusom do i od te plaže bilo je gotovo isto svaki put kad sam išao, dionica od San Antonija do grada Ibize nije bila toliko prometna, a kratka dionica od grada Ibize do Ses Salinesa bila je prepuna, što je nekim drugim putnicima dalo priliku vidjeti svoju guzicu, macu i sise dok sam stajala u prolazu u prozirnoj ili prekratkoj odjeći.

Otišla sam na drugu plažu, Cala Conta, za koju sam mislila da bi mogla biti zanimljiva. Bilo je to na nekoliko načina, s jedne strane, tamošnji autobusi uvijek su bili prepuni i uvijek sam uspijevao stajati u prolazu i otkrivati ​​svoje poslastice ljudima koji su sjedili s obje strane mene, a budući da je nudistički dio plaže Cala Conta vrlo malen ljudi u autobusu nisu očekivali da će vidjeti golu osobu.

Još jedna dobra stvar koja mi se svidjela kod nudističke plaže u Cala Conti su stepenice do nje. Puno njih i svidjelo mi se kad sam se uspjela popeti s muškarcem koji me pratio nadajući se da Japanska nestašna priča tinejdžera gore i vidi moju macu s Lush antenom koja mi visi iz vagine.

Kao što rekoh, tamošnja nudistička plaža je premala, ali ipak sam uspjela da me moj Lush dovede do vrhunca baš pored ljudi koji su mi često upućivali vrlo čudne poglede.

Ponekad sam odlazio na plažu za neavanturističke ljude. Uzela sam jednu od svojih špagi bez međunožja i bila zapanjena koliko je većina ljudi nepažljiva. Hodao sam gore-dolje tom plažom sa svojim prorezom i klitorisom na cijelom zaslonu, ali ljudi su samo vidjeli uzice i pretpostavili da je komad materijala prekrivao moju macu.

Rekavši da je nekoliko skupina mladih shvatilo što mogu vidjeti, ali mi nisu ništa rekli.

*****

Većinu večeri kad sam se vratio u hotel otišao sam plivati ​​u bazen.Nakon što sam prvih nekoliko puta otišla tamo noseći samo G-string i onda se vratila u svoju sobu bez ičega, odlučila sam da se neću truditi nositi bilo što da idem tamo. Stari na recepciji ili nije shvatio da sam gola ili ga jednostavno nije bilo briga iako sam malo iznenadio jednog ili dva, ili tri ili četiri nova gosta Tinejdžerska priča stvara stvarnu su pristigli.

Upoznao sam petoricu momaka u bazenu nekoliko večeri i pridružio sam se igrama koje su igrali u bazenu i ležao na ležaljci blizu njih. Jako sam voljela kad sam ležala na ležaljci raširenih nogu s tim tipovima oko mene. Ševio sam dvojicu od njih, Jacka i Ryana, a prije završetka praznika ševio sam i ostalo troje; svi barem dva puta, i Edison chen seks snimka o čemu ću vam pričati kasnije.

Jedne večeri sam izašao s njima i završili smo u stvarno punom baru. Jack je stajao točno ispred mene okrenut prema meni i rekla sam,

"Znaš Jack, tebi bi bilo stvarno lako pojebati me sada."

Shvatio je mig i nakon što je izvukao svoj tvrdi kurac iz gaćica, podigao me i spustio na njega. Moje su noge automatski zaobišle ​​njegov struk i udarile Maxa i Ethana koji su brzo shvatili što se događa. Prije nego što smo otišli iz tog bara svih petero me je pojebalo.

To je nešto što smo radili svaki put kad bismo ušli u pretijesan bar. Biti tako javan za mene je bilo nevjerojatno uzbuđenje i izgubio sam broj orgazama koje sam doživio dok smo se tako jebali.

Nisam izlazio s njima na piće svake večeri, ali kad bih to učinio, jedno ili dvoje od njih bi me 'ispratilo' natrag u hotel gdje bismo se zabavili sat ili dva prije nego što bih ih izbacio da bih mogao otići i stati na balkon i privući pažnju ljudi ispod ili nasuprot.

Jednom kad me samo Ryan 'otpratio' natrag u moju sobu jebali smo se na balkonu dok sam gledala kako nas ljudi prolaze. Došao sam dva puta prije nego što je Ryan došao jednom.

Svaki put kad sam otišao piti s njima, i svih ostalih večeri, moja je odjeća bila ili prilično prozirna ili toliko oskudna da su mi stidne kosti ili donja polovica stražnjice ili donja polovica mojih sisa cijelo vrijeme bili otkriveni.

Naravno, dobila sam puno komentara i 'sretnih' tipova koji su mi se pokušavali nabacivati, što je samo hranilo moj fetiš da želim da se vide moji slatkiši.

*****

Jedne večeri na početku mog odmora, kada sam izašao sam i šetao ulicom s puno barova, prišla mi je oskudno odjevena djevojka mojih godina i rekla:

"Bok, izgledaš kao djevojka koja voli pokazivati ​​puno kože, (nosila sam samo i ultra kratku, lepršavu suknju i prozirni gornji dio bikinija domaće izrade i vjerojatno je mogla vidjeti i moj prorez), kako bi volio sudjelovati u natjecanju u mokrim majicama. Postoji nagrada od petsto eura za pobjednika, a ti izgledaš kao djevojka koja briše pod s ostalim natjecateljima."

„Petsto eura, to bi moglo dobro doći, ali.“, odgovorio sam.

"Hej, za djevojku koja ovdje pokazuje toliko kože, bit će ti lako pobijediti."

Prije sam prošao pored tog bara i vidio znak. Namjeravao sam ući i provjeriti, ali sam to tada odgodio jer sam bio malo umoran.

– Znaš što, ući ću vidjeti kakvo je mjesto i ako mi se svidi, ući ću.

"To mi odgovara, siguran sam da ćeš odlučiti ući, hajde, donijet ću ti besplatno piće."

Unutrašnjost mjesta nije izgledala tako loše. Mala pozornica na jednom kraju prostorije i puno stolova i stolica ispred nje koje su već zauzeli uglavnom mladi ljudi. Vidio sam priliku da pokažem svoje tijelo pa kad se djevojka vratila s mojim pićem rekao sam joj da sam za to.

Rekla mi je da će uskoro stići obavijest PA koja će mi reći što da radim. Otišao sam i naslonio se na stup ispijajući svoje piće, gledajući sve dečke tamo i pitajući se kako će biti biti na pozornici pred njima potpuno gol. Moja maca je pozitivno curila na tu pomisao.

Te sam večeri nosila svoj Lush s vibracijama postavljenim na najnižu moguću samo kako bih cijelo vrijeme mislila na svoju macu.

Dok sam stajao tamo, nekoliko me tipova pokušalo napasti, jer su vidjeli djevojku samu u suknji koja joj je jedva pokrivala guzu i macu i gornji dio bikinija koji joj nije skrivao sise, pogotovo jer su jaka svjetla učinila materijal još prozirniji.

Djevojčina verzija riječi 'uskoro' bila je dosta duža od mog tumačenja riječi, ali hej, bio sam u Španjolskoj i tamo se ništa ne događa brzo, a na kraju se pojavila obavijest PA koja je rekla svim natjecateljima u mokrim majicama da idu na vrata u blizini pozornice.

Nisam žurio u sobu i završio sam iza četiri druga natjecatelja. Bio je i jedan čovjek unutra i kratko nam je opisao što će se dogoditi, a zatim je podijelio vrlo tanke, duge, bijele majice. Djevojke ispred mene su počele skidati svoje haljine ili suknje i topove, a jedna djevojka koja je nosila grudnjak ga je skinula i obukle su majice.

I ja sam učinila isto i prilično sam sigurna da nitko tamo nije shvatio da nemam gaćice ili da nosim svoj Lush s ružičastom antenom koja visi. Mislim da su druge djevojke bile previše zauzete time da izgledaju kako žele ili su stavljale male rezove na svoje majice da bi ih lakše poderale. Kad su bile gotove, uzeo sam škare i zarezao nekoliko škara u svoje.

Dvije su se djevojke poznavale i bile su zauzete razgovorom o dečkima i odlučivanjem koja će umjetnička imena koristiti.

Došlo je vrijeme i nas djevojke su prozvane i rečeno nam je da stanemo u red sa strane pozornice. Čovjek koji je bio u uredu došao je do nas i pitao nas kako se zovemo i provjeravao nas je s popisom na komadu papira koji je imao i vidio sam da je moje ime na dnu popisa. Zbog toga sam se nadao da ću biti posljednji koji će nastupiti.

Dok sam čekao, pogledao sam van da vidim koliko ljudi gleda, ali su me zasljepljivala jaka svjetla. Međutim, glasnoća vike i navijanja govorila mi je da je puno ljudi gledalo. Isti momak koji je nabavio mikrofon pozvao je prvu djevojku na pozornicu i pitao je kako se zove, odakle je i čime se bavi.

Zatim je došao drugi muškarac i prelio joj kantu vode preko prsa baš kad je počela glazba. Vidio sam kockice leda kako padaju na pod i znao sam da će voda biti jako hladna. Pretpostavio sam da je to zbog toga da se uvjerim da su djevojčine bradavice tvrde, ali nisam mislio da bi moje mogle postati tvrđe. razmazivanje sperme Intimne priče sa sluškinjama Bilo im je teško otkako sam otišao od kuće u Engleskoj.

Djevojka je plesala i zadirkivala publiku držeći rub majice gore pokazujući publici svoje oskudne gaćice, au drugim trenucima trljajući ruke preko mokrih sisa prekrivenih majicom. Kako je glazbena pjesma počela završavati, ona je poderala gornji dio svoje majice tako da su joj sise otkrivene.

S osmijehom na licu i velikim sisama koje su poskakivale, vratila se do reda djevojaka koje su čekale.

Sljedeće tri djevojke učinile su uglavnom isto, iako dvije djevojke nisu otkrile mnogo svojih sisa.

Onda sam ja došla na red i slagala sam da se zovem Candy, da sam iz Londona i da sam hostesa. Kad je kanta s vodom bila prevrnuta na mene, dahnula sam od šoka koliko je bila hladna.

Čim je glazba počela, počela sam plesati, a zatim sam Johnny buntovnik crnac je sranje odmah počela trgati gornji dio majice otkrivajući svoje sise publici. Okrenuo sam leđa publici i savio se u struku da pokupim nekoliko kockica leda koje su bile na podu i da publici dam pogled na svoju golu guzicu i macu s ružičastom antenom koja strši.

Zatim sam se okrenuo prema naprijed i dok sam plesao s nogama u širini ramena.Jednom sam rukom trljao kockice leda po svojim bradavicama, a drugom sam se rukom popeo po donjem rubu majice i počeo trljati goli trbuh i stidne kosti što je publici dalo pogled na moju macu sprijeda.

U tom trenutku još nisam znao zna li čovjek koji je vodio emisiju da sam bez gaćica, ali morao bi biti slijep da ne vidi ružičastu antenu kako visi.

Kako se staza približavala kraju, moja ruka koja je Bračna agencija ukrajina supruga moj trbuh skliznula je prema dolje, a prsti su mi klizili po dužini mog skliskog proreza. Kad je pjesma zapravo završila, čula sam navijanje i bila sam sigurna da je bilo glasnije nego kod ostalih djevojaka koje ipak vjerojatno, za razliku od publike, nisu znale da nemam gaćice.

Čovjek je tada objavio da je vrijeme da se eliminiraju dva natjecatelja i svaki od nas je pozvan na pozornicu kako bi mogao procijeniti glasnoću navijanja.

Dok se svaka djevojka penjala, ona je pazila da joj sise budu na vidiku, iako dvije djevojke koje nisu puno otkrile još uvijek nisu, a za razliku od druge dvije nisu tresle sisama za publiku.

Pa ja, dok sam izlazio na pozornicu, razdvojio sam rubove poderane majice tako da su mi prsa bila ispod trbuha. Opet sam uzela malo kockica leda i jednom rukom trljala kockice po bradavicama, a drugom sam rukom trljala kockicu leda po prorezu. Opet, ovo vjerojatno nije bilo vidljivo ostalim natjecateljima i čovjeku iza mene, a ja sam još uvijek bio prilično uvjeren da oni iza mene još uvijek ne znaju da sam bez gaćica.

Bio sam uvjeren da ja ipak najglasnije navijam.

Da, dvije djevojke koje nisu pokazivale mnogo kože eliminirane su tako da smo ostale samo nas tri, a druge dvije još uvijek u natjecanju imaju puno veće sise od mojih. Hillry Duff gola smo na pozornicu istim redoslijedom i obje su djevojke dobile još jednu kantu ledene vode preko prsa prije nego što su mahale sisama dok su plesale.

Ubrzo su im majice bile skroz poderane, obje su imale tange i obje su klizile rukama preko sisa i pičkica dok su plesale. Druga je djevojka držala obje sise i gnječila ih, nešto što je meni bilo nemoguće.

Obojica su dobili vrlo glasno navijanje i bojao sam se da možda neću moći učiniti više da se natječem s njima. Onda je došao red na mene i znao sam da moram napraviti nešto drugačije i što će se svidjeti publici i meni. Bila je to moja prilika da zaista uživam biti gola pred mnoštvom napaljenih muškaraca.

Izašla sam ispred pozornice dok su mi sise još uvijek bile izložene. Nisu poskakivale kao druge dvije djevojke, ali ja sam hodala tako da su se klatile kao i uvijek. Stajao sam razmaknutih nogu čekajući da glazba počne.

Skoro sam zaboravila ledenu vodu, a čovjek se cerio dok mi je bacao sve na prsa, zbog čega sam zadrhtala, a sise su mi se malo zatresle. Čuo sam ovacije publike i bio sam sretan.

Čim su počeli prvi taktovi pjesme, zgrabio sam obje strane majice i razderao ih što sam jače mogao. To je imalo željeni učinak i majica je bila razderana od vrata do poruba pokazujući cijeloj publici moj goli cijeli prednji dio. Skinuo sam materijal s ramena i bacio ga u gomilu.

Bio sam u raju, ali bilo je još toga za doći. Plesala sam nekoliko sekundi sa još uvijek široko raširenim nogama i zdjelicom gurnutom prema naprijed. Bio je to odličan pogled za one koji su bili blizu pozornice.

Zatim sam uzeo kockice leda. Jednom sam rukom počeo trljati bradavice, a drugom sam, nakon što sam kockicu prešao po prorezu, počeo njome kružiti po klitorisu. Klitoris mi je bio napuhan i pulsirao je satima, ali kockice leda učinile su ga još većim.

Nakon svaka dva-tri kruga odmaknuo sam ruku kako bi publika vidjela kakav učinak sve ima na mene. Zatim je ponovno kružio vrlo blizu mog klitorisa.

Nakon što sam to radio otprilike minutu, uzeo sam još nekoliko kockica leda i stavio ih na već raširene usne te ih gurnuo u sebe. Zatim sam podigao ruku pretvarajući se da tražim kockice leda, zatim sam gurnuo zdjelicu još više prema naprijed i istisnuo kockice leda iz vagine na pod.

Uzeo sam još dvije kockice leda i učinio isto i dok sam ih cijedio shvatio sam da čujem samo navijanje, bez glazbe.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 94 Prosek: 2.1]

10 komentar na “Hillry Duff gola Intimne priče sa sluškinjama price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.