Predstavio pantyhose by

Upoznavanje u Bosni

"Dobro došli u Miami Continental, nadam se da ćete uživati ​​u boravku!". Djevojka na recepciji ostavila me uz pozdrav, a ja sam uzeo ključ od sobe i krenuo prema liftu. Osjetila sam hladan povjetarac iz klimatiziranog hotela kako prolazi kroz moju tanku haljinu, otvrdnuvši mi bradavice koje su se jasno vidjele jer nisam nosila grudnjak ili gaćice.

Pritisnula sam gumb za dizalo i zabacila svoju dugu smeđu kosu unatrag. Vrata su se otvorila, nasmiješio sam se ljudima koji su odlazili i ušao. Spakirao sam samo jedan nešto veći kofer koji je lako išao za mnom. Još me je ljudi slijedilo unutra, a ja sam zakoračila do kuta dopustivši im da uđu.

Bila je tu obitelj s glasnom i bučnom djecom, dva zgodna muškarca i jedan stariji par. Činilo se da par razgovara među sobom, a obitelj se trudila šutjeti unatoč bučnoj djeci. Dvojica muškaraca koji su buljili u moje sise i uspravne bradavice koje sam izlagala. Jedan je bio oko šest stopa, mišićav, preplanuo, smeđih očiju i crne kose. Drugi je bio nešto tamniji i samo centimetar viši s tamnosmeđim očima i crnom kosom. Kad su shvatili da sam primijetio njihovo buljenje, skrenuli su pogled.

To je bilo uobičajeno, pa nisam obraćao puno pozornosti i otišao sam sići na svoj kat. Kad sam pronašao svoju sobu, gurnuo sam ključ da otvorim vrata. Pogledao sam nadesno, a dvojica muškaraca su micali ključeve u susjednoj sobi. Nasmiješila sam im se, ali nisam ništa rekla i brzo sam ušla unutra. Bio je to dug let iz New Yorka, pa sam htio otići do hotelskog bazena i opustiti se prve večeri prije izlaska sljedeći dan.

Zatvorila sam vrata za sobom i brzo se skinula. U sobi je bio stol, pa sam podigao svoj kofer i stavio ga tamo. Otvorila sam ga, izvlačeći bijeli bikini s žicom. Obukla sam ga i zgrabila torbu. Bacio sam unutra ručnik, telefon i sve ostalo što mi je trebalo i krenuo dolje.Bila je već kasna noć, pa su se ljudi vraćali u svoje sobe, ali bazen je bio otvoren, a budući da je bilo kasno, bio je savršen samo za mene.

Izašla sam iz sobe samo u bikiniju i spustila se liftom. Ovaj put u holu nije bilo nikoga, a lift je bio prazan. Predstavio pantyhose by Ljudi su vjerojatno već otišli u svoje sobe na noćenje. Pronašao sam put do bazena i stavio torbu na stolicu unutra. Skinula sam tobogane Predstavio pantyhose by sam nosila i krenula niz stepenice bazena u vodu. Nisam podigla kosu, izostavila sam je jer sam se samo htjela opustiti, nisam htjela puno plivati.

Kad sam ušao, unutra je bilo nekoliko ljudi, ali kako je vrijeme prolazilo i napravio sam nekoliko krugova oko bazena, Xl zreli seks su otišli. Bio sam samo ja. Ostao sam u vodi neko vrijeme, a krajičkom oka učinilo mi se da sam primijetio sjenku kako se kreće, ali sam je zanemario. Otplivao sam do druge strane bazena i izašao van. Gornji dio mog bikinija zapeo je za bočnu šipku, a uzice na leđima su se raspale. Stražnjica mi se odvojila, skliznuvši u vodu. Brzo sam ga zgrabio, ali nisam ga ponovno stavio jer je jedan bio tu i primijetio.

Stavila sam ga u torbu i sjela na duge stolice okrenute prema bazenu. Imala sam sjajno tijelo, 36D grudi i mali struk i zaobljenu zadnjicu. Dugo se nisam seksao, ali sam želio pronaći pravu osobu s kojom bih to učinio. Nikoga nije bilo, pa sam kliznula prstom do svoje mace i osjetila je. Bilo je mokro, na otvorenom. Opet sam pogledao oko sebe, ne vidjevši nikoga, pa sam gurnuo prst unutra. Bilo je tako mokro i zategnuto, stvarno sam se trebala poseksati.

Kliznula sam prstom unutra i van i stenjala. Bože koji je bio tako dobar. Izostanak seksa doveo me do toga da se prstima oko 3-4 puta tjedno. Ne Puna imena popularnih ruskih žena se, jer ući u vezu s nekim je puno posla. Samo mi je trebao spoj. Gurala sam prst unutra i van udovoljavajući sama sebi, stenjući i izvijajući leđa. Kad sam konačno doživjela orgazam, zastala sam i duboko udahnula.

Polako sam izvukao prst i polizao ga. Bilo je tako dobro. Čuo sam glasan zvuk, pa sam dahnuo. "Tko je tamo?" Vikala sam, stavljajući ruku ispred svoje mace da se zaštitim. Nitko se nije javio, pa sam ponovno zazvala. Nema odgovora.

Baš kad sam podigao ruku s mačkice, nešto mi je prekrilo usta. Bila je to ruka. Osjetila sam kako druga ruka trga gornji dio mog bikinija i uzima moju desnu dojku. Pokušala sam vrisnuti, ali sam bila prikovana za stolicu pritiskom ruke na mojim ustima. Doli Baster Priče školaraca Lijeva ruka osobe bila je na mojim ustima, a desna mi je napastovala grudi stežući ih iznova i iznova, vrlo snažno.

Opet sam pokušao vrisnuti, ali bez uspjeha. Bilo je previše. Prestala sam se opirati na sekundu, osjetivši osobu kako mi stiska velike sise. Slučajno sam zastenjala, a osoba iza mene samo je malo spustila ruku s mojih usta. Ruka na mojim sisama spustila se do moje mace. Drhtao sam, već sam bio hladan i mokar od bazena. Čim sam to učinio drugi put, prst je zaronio u mene. viknula sam kad je još jedan prst ušao u mene. Ali bilo je tako dobro. Zastenjao sam i čuo muški glas: "Sviđa ti se to, zar ne. Ti prljava mala droljo, sjediš ovdje i jebeš se. Zaslužuješ nešto veće u toj pički, zar ne. Želiš moj kurac umjesto mojih prstiju ?"

Izgubio sam ga, dva prsta u meni počela su gurati brže, a ja sam zastenjao, okrenuvši glavu i oči unatrag, izvijajući leđa. Osjećam kako me ti prsti jebu sve brže i brže. Baš kad sam trebala doživjeti orgazam, on je stao. "Znam da si u sobi 423. Za 30 minuta, želim te golog na krevetu, psećeg stila okrenutog od vrata, i neka vrata budu otključana. Vidimo se tada, ti mala droljo." Skinuo je ruku s mojih usta i trebala mi je sekunda da se vratim u stvarnost.

Čim sam se okrenuo, vidio sam kako se vrata bazena zatvaraju. Ni traga od njega. Brzo sam zgrabila svoj ručnik i obukla ga. Jesam li želio proći kroz ovo. Nikada mi se tako nešto nije dogodilo, ali bio sam Različite veličine penisa godišnjem odmoru.Možda je došlo vrijeme da učinite nešto zabavno i uzbudljivo. Nisam znao tko je taj tip, ali moja je maca jedva čekala kurac.

Za pet minuta bio sam u svojoj hotelskoj sobi. Brzo sam se istuširala, isperući klor iz bazena s kože. Pogledala sam se u ogledalo, moja odjeća je bila na polici ispred mene, ali sam oklijevala. Prošlo je već gotovo trideset minuta. Izašao sam iz kupaonice, gol, i otključao vrata hotelske sobe, ostavivši ih malo otvorenima. Provirio sam van, Zreli igrači priča još ni traga. Osjećaj u mojoj mačkici nije nestao, ostavljajući me da razmišljam o tom čovjeku i želim njegov kurac u sebi umjesto njegovih prstiju.

NASTAVLJA SE. POGLEDAJTE 2. Priče školaraca samostalna žena DIO!!!

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 28 Prosek: 2.6]

4 komentar na “Predstavio pantyhose by Priče školaraca price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.