Vrednovanje usmenih izlaganja

Upoznavanje u Bosni

Ja i supruga planirali smo golf turnir na sjeveru na novom terenu za golf koji nikad prije nismo igrali. Dok se ona tušira, ja joj uzimam odjeću.

Ulazi u sobu i vidi što sam izložio. Bijele čipkaste čarape do gležnja s volanima na vrhu, crne satenske gaćice sa jarko ružičastim natpisom "HOTWIFE cum inside!"

Bijela široka mini suknja i bijela majica bez rukava. Ženska (HOTWIFE) Ljetni posao i tinejdžerski posao je pogledala kada je rekla: "To će biti jako neudobno nositi za golf. Ja to ne nosim!"

Preklinjem je uvijek iznova. Ona kaže: "Dobro, ako i ti mene stvarno želiš, onda ćeš nositi ovo."

Izvlači moj kavez, gaćice i iste čarape s volanima. Zatim izvlači narukvicu s natpisom (Sarah's Bitch)

Tako je želim vidjeti u njima, pa pristajem. Stavio sam kavez i zaključao ga, navukao gaćice i stavio narukvicu.

Odjenula se i stavila i moj ključ na ogrlicu. Stavila je malo šminke, popravila frizuru i rekla: 'Znaš da izgledam kao drolja i mrzim to. Dakle, ako me napadnu, to je tvoja krivica i neću reći ne!"

Udahnula sam zrak i nasmiješila se. Sjedamo u auto i krećemo prema sjeveru.

Stižemo tamo, ja istovaram auto i uzimam kolica. Odlazimo platiti i registrirati se sa starijim muškarcima za stolom. Rekli su mi da su se stvari promijenile i da to više nisu dvije osobe, nego četiri osobe jer su prebukirani.

Pogledam te i pitam je li to u redu, a ti Mpg tra teen sex vruće "Već smo ovdje!"

Rekao nam je da su naši drugi suigrači Mike i John i pokazao prema maloj gomili.

Oni su dva crnca u kasnim 40-ima Čarape i fetiš s podvezicama ranim 50-ima, lijepog i čistog izgleda. Prišli smo i predstavili se dok su izgledali pomalo bez riječi, a zatim smo ih pozdravili.

Okrenuo sam se i pitao želiš li alkoholno piće, a ti si odgovorio da, molim. Ušao sam i častio nas pićem. Dok gledam kroz prozor gledajući ih kako pokazuju na tvoju ogrlicu i narukvicu.

Smiješite se i razgovarate s njima dok se smijete.Nosim ti piće kad čujemo svi u rupe. Pratili smo dvojicu muškaraca kada je moja žena rekla: "Pitali su za ključ i narukvicu pa nisam lagao kako bi oni znali i bolje ti je da se ponašaš i radiš što ti se kaže i igraj dobro!"

Dolazimo do tee boxa i obojica voze prvi. Vrlo dug i ravan. Priđem gore da se ljuljam i osjećam se neugodno ljuljati se s kavezom. To je jedina stvar o kojoj se mogu sjetiti jer sam zamahnuo Turbo tinejdžerske epizode loptom tek nakon nekoliko metara.

Svi su se nasmijali, a Mike je rekao: "U redu je, imamo te. Vrednovanje usmenih izlaganja Moraju biti te čarape s volanima ili sam kučka na gležnju!"

John je rekao: "Ne sjeća se Mike da nosi kavez na svom penisu!" Svi su se nasmijali.

Moja je supruga pogodila sjajno za obojicu. Ušli smo u naša kolica i odvezli se da zgrabimo loptice, kad je moja žena rekla: "To je bio dobar pogodak!"

Nasmiješio sam se i poljubio je i rekao: "Da, to je bilo, tako sam ponosan na tebe!"

Uzvratili ste osmijeh i rekli: "Bit ćeš!"

Čipamo čipove na zelenom i spremamo se na red za putt. Kleknem, a ti se savijenim rukama oslanjaš na moja ramena. Osjećam da se lagano sudaraš sa mnom.

Kažem da ga trebamo pogoditi udesno, a ti zastenješ, jesi li siguran. Ponovno sam pogledao i rekao: "Da, siguran sam."

Osjećam kako me opet udaraš dok se saginjem i tvoja se suknja pomaknula. Supruga prilazi, postavlja svoj put i saginje se kad čujem kako oba muškarca hvataju zrak. Udara ga. Skače gore-dolje, ne znajući da joj se gaćice vide, dajući petice svima nama.

Sjedamo u kolica i krećemo do sljedeće rupe. Supruga me poljubila i rekla: "To je bio lijep udarac, ali jedan od njih je pipao moju macu dok ste čitali i mislim da je pomoglo!" Dok je stenjala.

Sljedeća rupa iz koje svi izađemo kad žena reče: "Društvo, moja kučka će udariti iz ženskih majica, je li to u redu s vama?"

Gledaju se malo zbunjeno kad je rekla: "Gledaj, pokazat ću ti. Ustani i povuci svoje kratke hlače dole, piško!"

Vilica mi je pala i oklijevao sam na trenutak kad je pucnula prstima i rekla sada!

Okrenuo sam se i spustio kratke hlače kad su se oba gospodina nasmijala. Supruga me natjerala da se okrenem i znao sam da mogu vidjeti moj ružičasti kavez dok nosim crne čipkaste gaćice. Pa sam se okrenuo i iznenada su se jače nasmijali, a John je rekao: "Da, u pravu si, on može udarati iz ženske majice odavde nadalje!"

Obojica su dugo i ravno vozili plovnim putem. Odvezli smo se do ženske majice i jedva sam ponovo sišao s kutije, kad moja žena postavlja i jedan tip je rekao, "Sviđaju mi ​​se tvoje gaćice!"

Moja se žena nasmiješila i zadigla suknju kako bi mogli pročitati. Oboje su zastenjali, a Mike je rekao: "I ja bih volio, spermi unutra!"

Pušila je dulje nego što sam ikada vidio i ravno. Imala je toliko samopouzdanja da se čak i malo mrdala u hodu.

Ponovno me poljubi s povjerenjem. Kažem joj da danas igra golf poludjela. Ustajemo i zabijamo drugi udarac u zelenilo, ali oba tipa čvrsto bulje u moju ženu koja hoda s takvim samopouzdanjem.

Ustajem i postavljam putt kad je rekla: "Vještica koja je ikad trljala moju macu, bolje da to učini ponovno, mislim da će mi to pomoći da opet budem!"

Obojica se smiju i Mike je rekao: "Što god želiš da nam pomogne da pobijedimo!"

Klečim i podstavljam joj loptu, osjećam kako se njezina težina pomiče naprijed-natrag i pomalo stenje. Kažem ti da ide dobro, a ti si rekao, "Znam da je tako dobro." Ispuštajući jauk.

Ustao sam i krenuo unatrag i primijetio kako joj John drži suknju podignutu, a Mike joj je trljao macu kroz gaćice, smiješeći mi se.

Ona odloži svoj pater, poravna ga i razbije još jedan u rupu. Ona dotrči i skoči im u zagrljaj i da im visoku peticu, poljubi me u usne i reče: "Da, Mike, ti mi trljaš macu ide tako nastavi!"

Dopustite mi da vam kažem da je ovo golf igralište vezano. Sve su rupe same po sebi, nitko ih ne može vidjeti dok ne dođu do tee box-a. Grobovi šume također se spuštaju niz rubove plovnog puta. Tone privatnog vremena.

Uskočim u kolica kad gledam svoju ženu kako sjedi na sredini njihovih kolica. Mike mi kaže: "Ti nastavi s postavljanjem, a mi ćemo učiniti ostalo!" Dok se smiju.

Polijećem i idem polako kako bi me sustigli. Gledam svoju ženu s toliko samopouzdanja, kako joj se stavlja između nogu i obje ruke u njihovim međunožjima trljajući obje njihove kite.

Nalazimo se kod sljedećeg tee boxa koji izlaze i ovaj put pogađaju neke loše udarce. Supruga je prišla svojim kolicima, vratila palicu i poljubila me i rekla: "Imaju ogromne kite, dušo!" Ona ljubi i stenje u mojim ustima.

Dok sam se spremao voziti do naše tee box, čujem Mikea kako kaže, "Sranje maco u mozak!"

Opet vozim užasno, moj prokleti kurac se napinje u mom kavezu da mi je tako prokleto neudobno. Moja žena se nasmijala. Znajući da jest, spustio sam se da ga namjestim.

Opet izbacuje još jedan niz plovni put. Gledajući je kako se vraća do kolica činilo se kao da se šepuri modnom pistom na reviji modela.

Stavlja palicu u torbu, namjerno podiže suknju i ulazi u kolica. Priča o nudističkoj plaži smo se da pogodimo naš drugi udarac.

Ustajem i spremam se za udar kad vidim svoju ženu kako ljubi Mikea i Johna jednog po jednog dok se igraju s njezinom guzicom. Pogodio sam i pogodio zeleno. Maya Berović Priče o seksu na fakultetu Supruga je rekla: "Dobar posao, kučko moja!" Mike prilazi kako bi udario loptu dok se žena i John nastavljaju ljubiti i stiskati njezinu guzicu.

John ide udarati svoju loptu, Mike preuzima ljubljenje moje žene. Pića koja sam kupio ženi opuštaju je!

Ulazimo u svoja kolica; Čujem ih kako šapuću, ali ne mogu razabrati što govore. Supruga izdahne ogromnu količinu zraka i otpije piće i poljubi me, stenjući u moja usta, i reče: "Zapamti da radiš kako ti ja i samo ja kažem!"

Silazimo s kolica i hodamo do zelenila. Klečim, postavljam joj loptu, kad čujem svoju ženu kako glasno stenje. Osjećam kako pomiče bokovima gore-dolje kad je rekla: "O, jebote, da!"

Kažem ženi da udari lopticu ulijevo, a ona reče: "Jesi li sigurna. Bolje pogledaj ponovno!"

Tada čujem od Mikea: "Rekao sam ti da joj je maca gladna, vidi kako mi je prst mokar!"

Kad sam rekao ženi, siguran sam da tu trebamo udariti lopticu, John je rekao, "Daj da vidim sam. Da, u pravu si, mokra je i napaljena!"

Supruga me zgrabi za kosu i povuče okolo da je pogledam, poljubi me i prekine poljubac kako bi rekla: "BOŽE, volim te, kučko moja!" Naglas.

Ustao sam i supruga se naslanja, John je hvata za prsa i drži je dok prstima dodiruje njezinu macu. Mike se naginje prema njoj i ljubi je.

John ju pusti, a ona popravlja suknju i gaćice, tetura do lopte, uzima dah i baca još jedan udarac. Sranje, odakle je došla. Ovaj put mi je dala peticu, prišla Johnu i poljubila ga, a zatim Mikea.

Odjednom se niotkuda pojavi oluja. Postoji malo skrovište dok se brzo vozimo prema njemu. Drugi se sklanjaju ispod drveća.

John kaže Mikeu da se njihova kolica suprotstave našima, pa Mike to i učini. Mike izađe i reče mojoj ženi: "Hajde dosta zadirkivanja, imamo vremena da nam popušiš kite!" Dok Mike otvara patentni zatvarač na hlačama.

Moja žena izlazi iz kolica, pada na koljena i počinje mu sisati kurac. John dolazi oko kolica, njegov penis je već izvukao, i prišao je mojoj ženi dok ga je ona grabila i mazila.

Gledam svoju ženu kako im Pip duga čarapa obojicu kurac naprijed-natrag. Čujući je kako srka i hvata zrak. Mike je hvata za ramena i govori joj da ustane.

Ona ustaje, a Mike je okreće prema meni. Gledam Johna kako joj spušta gaćice do gležnjeva. Gledam kako se oči moje žene okreću prema stražnjoj strani glave dok Mike gura svoj kurac u njezinu macu.

Njezine ruke na sjedalu, ljuljanje naprijed-natrag, stenjanje. Nagnuo sam se da je poljubim i primijetio slinu na njezinoj bradi i smiješak. Ljubim je duboko dok ona stenje u mojim ustima i vrišti u mojim ustima; Znao sam da je došla.

John je kraj njega i govori: "Prokletstvo, Mike, ja sam na redu ili je natjeram da mi popuši kurac!"

Supruga mi se obratila i rekla: "Idi tamo i popuši Johnov kurac, pripremi ga za moju pičku!" Naglas!

Prilazim i padam na koljena. Otvorio sam usta kad je John rekao: "Sranje čovječe, ja nisam gay, nema šanse!"

Mike stane i žena zacvili kada je Mike rekao: "Sranje, čovječe, ti nisi gay, on jest, samo ti puše kurac, koga briga!"

John je rekao: "Sranje, ti si u pravu." Dok daju pet jedno drugome.

Pušim mu kurac; mnogo je grublji prema meni nego prema mojoj ženi. Čujem svoju ženu kako glasnije stenje, kad odjednom pokrije usta kako bi vrisnula.

To je sigurno iznerviralo Mikea. Njezina se maca vjerojatno stegnula oko njegove osovine jer on gura duboko i stenje. Gledam ga kako se malo izvlači i snažno gura unatrag iznova i iznova.

Još uvijek imam penis u Kvalitetan azijski tinejdžerski seks koji ga siše, primjećujem kako John bulji u njih oboje. Supruga se naslanja i ljubi Mikea dok je njegov penis još uvijek u njoj. Nagne se natrag, naslonivši ruke na sjedalo.

Mike se izvlači uz udarac. Sperma joj kaplje na gaćice i tlo. John se brzo izvuče i počne je jebati. Supruga još više stenje i svršava.

Pokriva usta i ponovno vrišti. John je jebeno napaljen i žestoko je jebe. Priče o seksu na fakultetu pišanje u čmar Mike hoda i stavlja svoj penis ravno u moje lice i reče, "Mirišeš to. To je maca tvoje žene. Sada je poliži čisto, ne želim ljepljivi kurac dok igramo golf."

Dohvatila sam njegov polutvrdi kurac i počela ga lizati. Skoči nekoliko puta, sada je tako osjetljiv. Dok obožavam Mikeov kurac, pazeći da je čist, moja žena stenje, pokriva usta i ponovno vrišti, baš kao što John gunđa i gura duboko.

Iskrcava ogromnu količinu sperme. Supruga se naslanja unatrag, on izvlači svoj kurac samo malo van i duboko unatrag. Dok svršavaju, on izvlači svoj kurac kad ogromna količina sperme kapne na njezine gaćice i tlo.

Mike zakopčava svoje hlače, a John prilazi meni i tjera me da mu poližem kurac. Gledam kako moja žena izlazi iz gaćica i gleda me kako ljubim i ližem Johnov kurac kako bi mu ga očistio.

Sve što mogu okusiti je ukusna maca moje žene i malo njihove sperme u mojim ustima. John zakopčava patentni zatvarač i stoji iznad mene. Supruga mi je rekla: "Kučko dopuzi ovamo i liži spermu s mojih cipela i noge."

Dopužem dok se oba muškarca smiju i počnu lizati spermu s njezinih cipela i noge dok još uvijek curi. Supruga me je natjerala da ustanem i rekla: "Sad skini gaćice. Ti nosiš ove prekrivene spermom, a ja ću obući tvoje. Sad požuri, kiša jenjava."

Izvlačim se iz kratkih hlača, a zatim i iz gaćica koje sam imao na sebi. Oba muškarca se smiju mom zatvorenom kurcu koji visi ravno prema dolje. Jaja plava poput neba željna svršavanja.

Pružio sam svoje gaćice svojoj ženi kad je rekla, "Stavi mi ih ti. Sjela je na suknju kolica do trbuha dok sam ih navlačio, vidim joj macu tako crvenu i iz nje curi sperma.

Privlači moju glavu svojoj mačkici i tjera me da se poližem. Stenjanje na svaki pokret mog jezika. Pokušao sam ustati, ali ona me čvrsto drži za glavu i guzica mi je u zraku.

Mike mi dodiruje guzicu, dodiruje je, govoreći Johnu koliko je uska. John mi prilazi i snažno mi razmiče obraze i počinje ga dodirivati ​​bez lubrikanta dok ja vrištim u ženinu macu.

Supruga ustaje dok se ja naginjem da joj podignem gaćice. John me gurnuo natrag rekavši mi da ostanem tu. Supruga me pogledala u dupe i rekla: "Ovdje curici treba lubrikant!" Ona pljuje na moju rupu.

John i Mike naizmjence mi pipaju guzicu. Kiša je skoro prestala padati kada je John rekao Mikeu, "Zgrabi moj putter da olabavimo ovu kučku!"

Supruga kaže Johnu: "Ne, ne sada kiša prestaje, a osim toga dovoljno smo ga mučili." Dok se hihotala.

John me udara po jajima i odlazi govoreći: "Tvoja sretna kučka!"

Mike stavlja svoj prekriveni penis uz moju guzicu i gurnuo me nekoliko puta, zastenjao i otišao. Supruga mi doda svoje gaćice i reče: "Obuci ih sad!"

Ušao sam u njih i povukao ih gore. Natopili su ih svačijom spermom. Svi se hihoću dok ponovno oblačim kratke hlače.Kiša je prestala, a sunce je izašlo.

Sljedećih nekoliko rupa bilo je uz zgradu kluba. Oba muškarca su se ponašali malo, ali tijekom našeg stavljanja su ipak pipali macu moje žene.

Uzeo sam još pića za sve i krenuo natrag vidjevši svoju ženu kako sjedi u Mikesu u krilu i čeka, razgovarajući sa starcima koji su nam ranije uzeli novac. Gledali su me zgroženim pogledom.

Čak i uz sva pića koja je popila, još uvijek osjećam okus oba njihova kita iz njezinih usta. Sljedeću rupu su moja žena i oba muškarca odlučili, ako netko od njih napravi odličan udarac, moram dopuzati i ljubiti im stopala.

Mike je rekao da će to svima dati bolji poticaj za golf. John se složio, a također i moja žena. Idući prema sljedećoj rupi, John se vozio sa mnom, a moja žena je na putu do tamo sisala Mikeov kurac.

John me pogleda i reče: "To nije pošteno, zar ne. Njemu puše kurac, a meni ne, a ni tebi!"

Izvlačimo se i obojica pogađaju izvanredne udarce. Supruga mi je rekla da dopužem da im ljubim noge, pa sam je poslušao. Oboje su uživali.

Još uvijek ne mogu udariti moj kurac jako me boli od želje da se očvrsnem, jaja me bole. Supruga opet udara ljepoticu dok ja padam na koljena i ljubim joj stopala.

Mike je stavio moju ženu da sjedne u kolica, a John je sjeo na moje vozačko sjedalo. Supruga je pogledala i nasmijala se i rekla mi: "Izgleda kao tvoja jahaća kuja, znaš što trebaš učiniti!"

Oba se kolica voze jedna pored druge, ja sisam Johna, a žena sisa Mikea, i činilo se da oboje Vrednovanje usmenih izlaganja puno sporije nego inače.

Svi su sletjeli na zeleno, a ja sam im opet morao svima ljubiti stopala. Ovaj put na zelenilu moja se žena sagnula nada mnom i rekla: "Dovraga, boli me maca. MMMM, ali ne želim biti nepristojan. O Bože, predobar je osjećaj reći ne!"

Ostatak tečaja Mike i John su se izmjenjivali na nas oboje, sisajući svoje kurice. Još nisu postajali tvrdi, ali su se približavali.

Bili smo na zadnjoj rupi, zadnjem zelenilu. Moja žena je napravila svaki dobar udarac. religija price Bilo je nevjerojatno.John mi je namazao lice sokom od mace moje žene. Zbrojim rezultat i Mike mi ga je uzeo.

Drugi tim se vraćao u klupsku zgradu kad ih je Mike označio. Zamolio ih je da nam uzmu našu tablicu s rezultatima jer smo morali ići potražiti pokrivalo za glavu koje smo izgubili.

Ta grupa se nasmiješila i rekla da sigurno možemo, i otišli su. John je vozio mene, a Mike ženu. Ja i ona sisali smo svoje kite sve do naslonjača, pazeći da ostanu dovoljno daleko od ljudi koji se vraćaju u klupsku zgradu kako ih ne bi vidjeli kako im puše.

Kad smo stigli tamo, moja žena skoči i zgrabi presvlaku za sjedalo s kolica i položi je. Pucne prstom da legnem. Skida gaćice i stavlja ih na sjedalo kolica.

John se penje iza moje žene i gura svoj penis u njezinu crvenu bolnu macu. Odmah mi je došla po cijelom licu. Natjerala Starije žene jedu mačku Mikea da mi oplese noge i popušila mu je kurac.

Ližem joj klitoris, tjerajući je da uvijek iznova svršava. John je žestoko jebe, dok mi njegova jaja udaraju po licu. Tako se napaljujem gledajući Johnov kurac kako ulazi i izlazi iz njezine mace. Mike kaže Johnu: "Upalim tu slatku macu prije nego što je slomi!"

John mu kaže: 'Nisam spreman svršiti, trebat će mi još nekoliko minuta!'

John se zaustavi i izvuče i pogleda dolje u moje oči i reče: "Kučko, ustani na ruke i koljena i suoči se s tom boi mačkom prema meni sada!"

Supruga podiže nogu ne mora ništa reći, ja se prevrnem i okrenem. Mike gura svoj kurac u macu moje žene, tjerajući je da stenje.

John trlja moje sperme napunjene gaćice o moju rupu od guzice radi Crni analni gang bang. Iz njegovog penisa također curi sperma moje žene. Zatim jednim pokretom gura svoj kurac duboko u mene i progunđa: "Jebi ga, to je usko!"

Supruga me zgrabila za ruku vidjevši kako radim grimasu i rekla: "SSSH, bit će sve u redu, poljubi me!"

Nagnem se i poljubim je dok se držimo za ruke i jebemo se. Obojica se međusobno nadopunjuju, jebe svoje kučke.

Osjećam kako Johnov kurac postaje sve veći i kako mu se disanje ubrzava dok gunđa, izbacujući mlaz za mlazom sperme duboko u moju guzicu. Mike slijedi, pucajući svojim teretom duboko u macu moje žene.

Ustaju, oblače se i daju jedno drugome pet. Dali su mojoj supruzi tablicu rezultata s 10 na kojoj je pisalo: "Tako su te ocijenili. Naš telefonski broj je također tamo. Oboje biste trebali igrati još jedan golf turnir s nama."

Supruga ga je stavila u torbu i rekla: "Bilo kada!" Odvezli su se.

Navlačim mokre gaćice i kratke hlačice. Tako i supruga. Ljubila me je i igrala se s mojim kavezom cijelim putem natrag. Vraćamo se u klupsku zgradu nakon što su svi otišli.

Gledamo, a nismo ni pobijedili. Pogledali smo na ploču i ljudi su uzeli našu tablicu rezultata, vratili je za sebe. Bio sam ljut, žena me poljubila i rekla, "Pobijedili smo. Dobili smo najbolju nagradu ovdje, ogromni kurci!"

Nasmiješio sam se, uhvatio je za ruku i duboko poljubio. Sve smo vratili u auto i vratili kolica. Na putu kući moja žena skida ogrlicu, svlači mi kratke hlače i povlači gaćice na stranu te mi otključava kitu.

Izronilo je i iz njega je curila sperma. Supruga mi je rekla: "Moja maca je JAKO previše bolna za jebanje, pa daj da te skinem!"

Podiže guzicu i podiže suknju dok prolazimo polufinale na autocesti. Skida gaćice i počinje njima trljati moj kurac.

Tako su tople i mokre od Mikeove i njezine sperme. Ona pokriva glavu mog penisa i počinje me polako maziti i reče mi: "Voliš mi sisati kite, zar ne?"

Stenjala sam i polizala usne. jebanje na klupi Priče o seksu na fakultetu Rekla je: "Prestat ću te drkati ako me ne ponavljaš. Reci mi voliš li im sisati kite?"

Govorim naglas: "Volim ti sisati kurčeve, Učitelju!" Ona se smiješi i polako miluje moj kurac.

Toliko moram svršiti da pokušavam brže pomaknuti kukove. Ona se nasmiješi i reče: "Voliš da te jebe golemi kurac, zar ne?"

Guzica mi škripi o sjedalo dok ponovno ližem usne.Supruga je prestala milovati moj kurac, a ja sam naglas rekao: "I ja volim da me jebu ogromni kurci!"

Mazila je malo brže i rekla: "Voliš biti moja kučka rogonja, zar ne?"

Pustio sam: "Da, volim biti tvoja kučka rogonja, gospodar!"

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 68 Prosek: 4.5]

15 komentar na “Vrednovanje usmenih izlaganja Priče o seksu na fakultetu price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.