Kašalj golica grlo

Upoznavanje u Bosni

Priča o dvjema sestrama

Voljela sam vani, boravak u prirodi bilo je nešto što sam uvijek radila nakon razvoda prije nekoliko godina. Prošle sam godine kupio malu prikolicu koju sam mogao ponijeti Gole djevojke seks videa neka od svojih omiljenih kampova. Prikolica je bila savršena za mene, bila je mala, ali je imala punu kuhinju i kupaonicu, pa čak i bračni krevet. Bio sam visok 6'3" i volio sam imati udobno mjesto za spavanje nakon cjelodnevnog planinarenja i pecanja.

Jedno od mojih omiljenih mjesta u posljednje vrijeme bio je kamp u blizini jezera oko 50 milja sjeverno od grada. Mjesto za kampiranje bilo je pomalo osamljeno, imalo je mjesta gdje si mogao pričvrstiti prikolicu ili koristiti primitivno mjesto gdje si mogao podići šator ako želiš. Mjesta za šatore su zahtijevala da hodate stazom od oko milju ili tako nešto, ostavljajući automobil na parkiralištu. Mjesta za spajanje bila su podstavljena i bila su skuplja za jednu noć, ali su vam omogućila da se odvezete i postavite svoju prikolicu.

Bio sam na jezeru nekoliko dana, šetao okolo i ulovio nekoliko lijepih riba. Na ovom jezeru nije bilo puno pješačkog prometa i bio sam prilično sam cijelo putovanje. Jedini ljudi koje sam vidio u posljednje vrijeme bili su s druge strane jezera.

U subotu sam počeo otprilike isto, zgrabivši nešto opreme i pješačeći do nekih dobrih mjesta, a zatim pecajući nekoliko sati. Uvijek sam se pokušavao vratiti u kamp prije ručka. U ovo doba godine rano je postajalo vruće pa sam se obično vraćao Ruskinje 103 584 kamp prije podneva.

Kad sam se danas približio svom kampu, primijetio sam da je netko postavio šator na jedno od primitivnih mjesta nekoliko metara od moje prikolice. Dok sam prolazio pored šatora, dvije prekrasne plavuše ležale su na ogromnim ručnicima za plažu. Činile su se kao sestre, izgledale su gotovo identično jedna drugoj i vau da su nosile najsitnije bikinije s žicom.

Obje su imale sjajnu preplanulost, gotovo blistave od količine kreme za sunčanje koja je sjajila na njihovim tijelima. Obje su me djevojke vidjele kako prolazim i nasmiješile se.Bio sam znatno stariji od njih i nisam želio biti taj jezivi tip pa sam samo mahnuo, pozdravio se i nastavio hodati do svoje prikolice.

Prije nego što je pao mrak te sam noći izašao van, počistio oko gradilišta i ugasio sva svjetla. Primijetio sam da su djevojke uspjele zapaliti vatru i činilo se da se dobro zabavljaju. Bio sam iscrpljen pa sam odlučio otići u krevet. Nakon što sam legao čuo sam djevojke kako se smiju i nastavljaju, to je bilo zadnje čega sam se sjećao prije nego što sam zaspao.

Rano ujutro me probudilo lupanje po prednjim vratima prikolice, pogledao sam u telefon i bilo je oko 1 sat. Kiša je pljuštala, a posvuda uokolo sijevalo je i grmilo. Lagano spavam i ovakva me oluja obično probudi. Brzo sam skočio iz kreveta i otvorio ulazna vrata, cure su uletjele mokre. Kašalj golica grlo Oluja je iznenadila i njih te je odnijela veći dio njihovog kampa uključujući i mali šator koji su podigli.

Obje su djevojke drhtale od hladnoće, a nosile su samo kratke hlače i majice bez rukava. Obojici sam donio ručnik iz kupaonice i malo pojačao grijanje u prikolici. Potvrdile su da su sestre, Taylor je bila najstarija vjerojatno u srednjim dvadesetima, a Hanna je bila nekoliko godina mlađa. Oboje su sjeli na Napaljeni tinejdžeri i doktori mali kauč pored kuhinje, ja sam ušla i zgrabila jorgan sa svog kreveta i stavila ga na oboje. Rekli su mi da im je laknulo što sam ih konačno pustio unutra.

Tada Shemales sa velikim dlakavim slikama primijetio da Taylor ima posjekotinu na laktu. Zgrabio sam kutiju prve pomoći ispod umivaonika i očistio posjekotinu s malo alkohola. Posjekotina nije bila loša i bio je potreban samo mali zavoj da se zakrpa. Taylor mi je rekla da je dobila posjekotinu kada se šator srušio zarobivši nju i Hannu ispod. Obje su djevojke bile prljave od Umetnost ženskog orgazma kad se šator srušio na njih.

Rekao sam im da će im tuširanje vrućom vodom pomoći da se zagriju i da očiste nešto od blata koje su nakupili zarobljeni u oluji.Bojler koji sam dobio s mojom prikolicom bio je malen pa sam predložio da se zajedno istuširamo.

Oboje su se nasmijali mojoj ideji i pitali me mogu li nešto obući dok im se odjeća suši. Dao sam im nekoliko košulja koje sam imao iz spavaće sobe i oboje su nestali u kupaonici. Mogao sam ih čuti kako razgovaraju i hihoću unutra, ali nisam mogao razabrati što govore. Čuo sam kako se tuš uključio, a onda je sve utihnulo.

Nakon nekoliko minuta oboje su izašli iz kupaonice u majicama koje sam im dao. Djevojke nisu bile jako visoke, Taylor je bila najviša visoka oko 5'3", a Hanna je bila nekoliko inča niža. Mogao sam reći da su obje imale implantate u grudima, ne velike, ali su definitivno radile na gornjem dijelu tijela.

Najnevjerojatnija značajka obojice bila je ta da su imali velike guzice veličine kokosa, gotovo prevelike za njihove kratke građe. Košulje koje sam im dao bile su XL, ali su bile jedva dovoljno duge da pokriju njihovu lijepu stražnjicu. Sjedio sam na kauču kada su izašli iz kupaonice, oboje su sjeli sa svake strane mene.

Soba je sada bila gotovo prevruća, jer je termostat bio pojačan kako bi se djevojke zagrijale i osušila njihova odjeća. Usput, oluja je još uvijek bjesnila vani, vjetar je pomicao prikolicu dok je grmljavina i dalje puhala odozgo. Svi smo nespretno sjedili na kauču slušajući oluju nekoliko minuta. Napokon sam prekinuo šutnju komentirajući da se moram napušiti. Djevojke su izgledale iznenađeno što imam travu i pitale mogu li se pridružiti.

Ustao sam s kauča i otišao u spavaću sobu, bio je to otvoreni prostor na drugom kraju prikolice. Posegnuo sam u svoj noćni ormarić i izvadio lijepi joint koji sam smotao ranije tog dana. Djevojke su prišle i sjele na rub kreveta pokraj mene. Zapalio sam kraj tupa i primio snažan udarac, prošli smo oko zgloba sve dok nije postao premali za držanje.Ovo je bilo dobro sranje koje mi je brat dao pa smo svi vrlo brzo počeli osjećati učinke.

Taylor se počela smijati i očijukati sa mnom, Hanna s druge strane jedva da je uopće gledala u mom smjeru. Ispružio sam ruku i pretvarao se da pregledavam zavoj koji sam ranije stavio na Taylorovu ruku.

Šapnula mi je na uho. "Tako se jebeno napaljujem."

Odgovorio sam joj da nije jedina i počeo joj ljubiti ruku pored zavoja. Taylor je legla na krevet dok sam ja nastavio ljubiti njezinu ruku prema ustima. Zatim je stavila ruku na moj vrat i poljubila me za ono što se činilo kao zauvijek.

Hanna uopće nije imala pojma o tome što se događa, ustala je s kreveta i sjela na stolicu do nas. Djelovala je ljutito, ali nastavila nas je promatrati dok smo se ljubili. Taylor i ja smo sve više postajali fizički, posegnuo sam dolje i počeo masirati njezinu debeljuškastu guzicu, zbog čega je malo stenjala.

Sjela je i skinula majicu koju sam joj dao, pokazujući mi svoje lijepe preplanule pune grudi. Ljubio sam se dolje do njih, ližući i sišući obje njezine lijepe sise. jebanje za pare Seksualne ispovijesti Zatim je sagnula ruku i skinula svoje crne tange s vezicama. Široko sam joj raširio noge, a zatim se sagnuo i počeo joj lizati glatko obrijanu macu.

Taylor je stenjala i plakala: "O moj Bože, kako je tako dobro, tata!"

Taylor me zatim gurnuo natrag na krevet i posegnuo dolje povlačeći moje bokserice koje su razotkrile moj tvrd kurac. Tijelo joj se sjajilo od znoja, a onda me ponovno snažno poljubila. Jezik joj se omotao oko mog dok je desnom rukom počela milovati moj kurac.

Zgrabio sam je za stražnji dio glave i gurnuo je prema svojoj osovini. Otvorila je usta, polizala i poljubila vrh. Posegnuo sam iza nje drugom rukom i počeo pipati po njenoj mokroj mačkici s koje je curila voda. Njezina usta su se sjajno osjećala na mom kitu.

"Sisaj do kraja djeco." Rekao sam joj.

Zatim je nastavila sisati moj kurac poput profesionalca, dosegnuvši bazu i ližući mi jaja.Na moje iznenađenje, Hanna je skinula majicu i počela se igrati bradavicama, još uvijek me nije pogledala, oči su joj bile usmjerene isključivo na sestru.

Taylor je u međuvremenu počela duboko grliti moju osovinu, gušeći se kad je stigla do baze. Uživao sam pustiti je da me duboko uvuče u grlo nekoliko minuta. Zatim sam se preselio iza nje u savršen položaj da joj uđem u macu. Gurnuo sam je na leđa zbog čega joj je dupe stršilo. To mi je dalo savršen kut da je počnem jebati.

Zgrabio sam svoj kurac i protrljao ga oko njezinog klitorisa, a zatim polako počeo gurati svoju batinu u nju, a ona je duboko zastenjala.

"O moj Bože, tvoj kurac je tako velik!" preklinjao je Taylor.

"Tako si jebeno uska djevojko, dovraga." rekla sam.

Zatim sam se povukao i opet zabio duboko u nju, zastajući dok sam pokušavao uvući što više mog trupa u nju. Taylor se počela tresti dok joj je tijelo parao silovit orgazam. Uzvratila mi je pogled i zahtijevala da ne stajem.

Počeo sam je jače jebati, svidjelo joj se i stalno mi govori da je ševim još jače. Opet sam pogledao Hannu, sada je skinula gaćice i pipala prstima. Taylor se zatim pomaknuo s mene i gurnuo me natrag na krevet.

Zajahala me i posegnula iza leđa uhvativši moj kurac. Zatim je umetnula moju osovinu u svoju čekajuću pičku nagnutu unatrag mljevenje bokovima naprijed-natrag u sporom erotskom ritmu. Prožimao Možete li i dalje imati seks tokom trudnoće je još jedan orgazam i natjerao je da počne vrištati.

"O, Zrele mame svršavaju ga tata, jako svršavam". Ona je plakala.

Taylor je tada počela usporavati i otkotrljala se s mene na trbuh. Ustao sam pokraj kreveta, sagnuo se i ponovno je uhvatio za glavu povlačeći je prema sebi. Vrhom kite razdvojio sam joj usne. To joj nije dalo drugog izbora nego otvoriti usta.

Zatim sam gurnuo svoju batinu u njezino grlo, zbog čega je zagrcnula. Gurnula me unatrag kako bi mogla udahnuti. Zatim je željno pogledala prema mom penisu otvorivši usta i isplazivši jezik.Stavio sam obje ruke na njezinu glavu i počeo je jebati po grlu, opet se počela boriti za zrak dok je pljuvačka počela curiti iz njezinih usta cureći joj na prsa.

Ponovno sam se vratio na krevet iza nje. Ovaj put je gurnula dupe prema meni dok sam je zgrabio i povukao za kosu. To je uzrokovalo da joj se leđa izvijaju dok sam počeo voziti svoj penis unutra i iz nje. Jaja su mi udarala o nju dok sam je neprestano nabijao. Zatim sam je nastavio udarati svakim udarcem.

"Jebi ga, pljesni me tata!" "Opali me!" Taylor je vrisnula.

Pogledao sam Hannu dok sam udarao Taylor, tresla se u stolici kao da sam i ja istukao nju. Mogla sam reći da se Taylor ponovno približava orgazmu, oboje smo se obilno znojili. Počeo sam još više ubrzavati zbog čega se njezino disanje ubrzalo. Podignula je bokove i počela mlatiti glavom slijeva nadesno dok sam je nemilosrdno udarao iznova i iznova.

Ponovno ju je protresao golemi orgazam. Seksualne ispovijesti Dredd Zatim sam usporio korak dajući joj stanku prije nego što sam se lagano izvukao iz nje. Taylor se tresla od orgazma i prevrnula se dok nije stigla do druge strane kreveta.

Ustao sam i ponovno pogledao Hannu, sada je gledala pravo u mene, ali je ozbiljno gledala idi dovraga. Ustao sam i prišao joj, znoj se slijevao s nje, očito se dovela do orgazma gledajući me kako joj jebem sestre do mozga. Stavio sam joj palac na bradu gurajući joj usta otvorena, ona je okrenula glavu dok sam kažiprstom pokušavao opipati njezine usne.

Kleknuo sam ispred nje, uhvatio joj obje noge i prebacio ih preko svojih ramena. Zatim sam zario jezik u njezinu slatku macu, a ona je odmah zarila nokte u moju glavicu dok se borila da se kontrolira da ne sklizne sa stolice. Gurnuo sam dva prsta u njezinu pičku tražeći njezinu g-točku, a jezikom sam jurio po njezinom nabreklom klitorisu. Češala me gore-dolje po leđima i konačno me odgurnula od sebe.

Ustao sam i uhvatio je za potiljak, ona me bijesno pogledala i zgrabila me za ruku pokušavajući je povući. Počeo sam maziti svoj kurac ispred njezinih usta.

"Dobit ćeš dobru i sjebanu curicu!" Rekao sam joj.

Zatim je ljutito pljunula na moj kurac, ja sam joj obrisao pljuvačku i namazao je po sisama. Otvorila je usta da se pobuni, ali ja sam zario kurac u usta sve do stražnjeg dijela njezina grla. Hanna je tada posegnula iza mene i objema me rukama uhvatila za dupe. Uvlačila me i izvlačila iz svojih usta, zagrcnuvši se na isti način na koji je to prije činila njezina sestra.

Hanna je bila mala, posegnuo sam ispod njezinih nogu i podigao je sa stolice. Čvrsto je omotala ruke i noge oko mene. Podigao sam je još malo i gurnuo kitu u njen prorez. Pumpao sam se u nju gore-dolje minutu, a zatim sam sjeo na krevet. Počela je glasno stenjati kad sam je gurnuo natrag na svoj kurac.

Zatim sam zgrabio obje strane njezinih bokova i počeo je pomicati naprijed-natrag, prodirući duboko u nju. Prevrnuo Azijski tinejdžeri se poigravaju je na leđa i raširio joj noge. Hanna me je konačno počela moliti.

"Molim te, molim te jebi me jako tatice!" Hanna je povikala.

Taylor se oporavila od lupanja koje sam joj zadao i dopuzala do nas. Taylor je počela milovati Hanninu kosu, a zatim ju je počela polako ljubiti. Hanna je imala malo problema s koncentracijom na svoju sestru jer sam je počeo jebati sve jače i jače.

Hanna je tada zacvilila dok se činilo da joj se tijelo smrznulo na mjestu. Okrenula je glavu na jednu stranu i oči su joj se počele kolutati natrag u glavu. Zatim je napravila visoku buku dok je počela svršavati.

"O, jebote, jako svršavam, tatice!" "Jebati!" "Jebati!" "Jebi ga!" Vrisnula je.

Prevrnuo sam Hannu na trbuh, već je vidjela kako sam jebao Taylor prije i odmah je digla guzicu u zrak. Taylor i Hanna ponovno su se počele ljubiti. Pljunuo sam na svoj kurac i počeo ga trljati, Taylor je primijetila što sam učinio i pridružila mi se iza svoje sestre.

Taylor je tada raširila Hannine guzice. Zgrabila je moj kurac i povela me prema Hanninom šupku. Hanna je tada počela preklinjati svoju sestru.

"Molim te, nemoj mu dopustiti da mi pojebe guzicu Taylor!" "Molim te, ne večeras!" preklinjala je Hanna.

Taylor je nekoliko puta udarila Hannu i rekla joj da bude dobra djevojka. Prestala je preklinjati Kašalj golica grlo sam uvukao glavić svog penisa u njezinu usku rupu. Polako sam ušao u nju dopuštajući joj da se prilagodi mojoj veličini dok sam prodirao dublje.

Njezina je sestra nastavila raširiti Hannine obraze i čak pljunula na moj kurac dok je potpuno ulazio u njezinu guzicu. Taylor je posegnula i snažno me poljubila. Zatim je gledala kako sam počeo polako jebati njezinu sestru u dupe. Hanna je stenjala pri svakom udarcu, bila je izuzetno zategnuta i znao sam da ne mogu još dugo izdržati.

Još sam nekoliko puta duboko udario Hannu i zatim počeo stenjati. Taylor je znala da ću svršiti i počela me ohrabrivati.

"Svrši joj u dupe tata, daj nam svima svoju spermu." rekla je Taylor uzbuđeno.

To je bio okidač za mene, ali umjesto da joj svršim u dupe, odlučio sam se povući. Zgrabio sam svoj kurac i počeo ga maziti, Taylor je otvorila usta i isplazila jezik. Pucao sam prvi teret preko njezina lica, a zatim sam nastavio pražnjenje moje osovine u njezina usta. Hanna se okrenula i zgrabila moj kurac iz moje ruke. Zatim je stavila glavić u usta milujući ga dok me nije iscijedila od svake kapi.

Osjećam se iscrpljeno natrag na krevet, obje su djevojke položile glave na moja prsa i omotale nogu preko mene. Ovako smo satima spavali, a onda sljedeći dan proveli u krevetu. Svaki bi naizmjence masirao moj kurac, a kad bih smogao snage da se ponovno očvrsnem, ili bi me popušili ili jahali dok se ne bih onesvijestio.

U ponedjeljak ujutro djevojke su me poljubile na rastanku i otišle. Bio sam toliko iscrpljen da sam spavao do utorka popodne.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 11 Prosek: 3.4]

4 komentar na “Kašalj golica grlo Seksualne ispovijesti price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.