Seksi milf zadnjice

Upoznavanje u Bosni

Prošlog ljeta, tijekom našeg odmora u Smoky Mountains, unajmili smo pontonski čamac i uživali u nevjerojatnom danu na jezeru Fontana. Nicole je veći dio dana provela potpuno gola. Još bolje, proveli smo veći dio dana u nevjerojatnom seksu vani na zavodljivom suncu, seleći se od uvale do uvale kad bi drugi nautičari dolutali kako bi prekinuli našu nestašnu zabavu. Kada Nicole nije željno jebala ili sisala moj kurac, uživala je u Fredu, svom velikom i vrlo realističnom lažnom kitu. Moja sjećanja na nju, izležavanje gola na pramcu broda, temeljito jebanje svoje mokre mace s Fredom dok sam nas pilotirao do nove osamljene uvale, neka su od mojih najdražih erotskih sjećanja u mom životu.

Možete zamisliti moje razočaranje kada je dan prije nego što smo ponovili ovogodišnji izlet brodom objavila da je pozvala par da nam se pridruži. Srce mi se steglo. Mjesecima sam očekivao da ću uspjeti s njezinim savršenim, krajnje fit, golim tijelom, u javnosti, bez ograničenja, cijeli dan.

Ali. ona je najčudesnija žena i znao sam da je željno iščekivala istu stvar. Nakon što sam potisnuo svoju želju da priredim zabavu sažaljenja veličine Vegasa, primijetio sam zločesti osmijeh na njezinu licu. Ili je čupala moj lanac ili je imala podmukao plan.

"Bolje da je dobro objašnjenje", rekla sam, smirenije nego što sam se osjećala.

"Wendy i Mike", nasmiješila se.

Upoznali smo Wendy i Mikea jučer u Deal's Gapu i odmah smo se s njima dogovorili. Wendy je bila zgodna mala MILF, poput Nicole, nosila je kratke hlačice i usku majicu. Ne tako odvažno kao Nicoleina malena suknja i jedva podrezana majica, ali Wendy je Nicole definitivno izgledala kao srodna duša. Način na koji je pogladila svoju tamnu kosu, dok je razgovarala s Nicole, dao mi je jasan dojam da je imala oko za ljupke žene jednako kao i Nicole.

Razgovor je tako dobro prošao između nas četvero da sam poveo Mikea na nekoliko trčanja uz i nazad niz Deal's Gap u svom sportskom autu.Djevojke su ostale i nastavile razgovor u burgeriji koju posjećuju ljubitelji Deal's Gapa. Mora da je to bio prilično dobar razgovor jer ih je Nicole natjerao da ih pozove da prekinu našu javnu seks zabavu.

"Dakle. nadala sam se danu sličnom našem sjajnom danu na jezeru prošle godine", potaknula sam da dobijem više informacija.

"Ja isto!" Ponovno mi je uputila svoj vragolasti osmijeh, "Ali, onda sam odlučila imati još bolji." Nagnula se prema meni i pogladila moj kurac ispod mjehurića vruće kade, "Znam da uživaš u publici."

Stenjao sam u njezina otvorena usta. "Ne misliš valjda da će zabraniti našu zabavu?"

"Ne bih ih pozvao, da jesam. Ispričao sam Wendy sve o našim sexcapadama prošle godine i svidjelo joj se. Pomalo su ludi poput nas. Rekao sam joj da se namjeravamo ponašati jednako neprimjereno kao i prošle godine godine, ali voljeli bismo publiku i. uživali bismo biti njihovi."

"Pa, to je vrlo zanimljivo."

Wendy i Mike dočekali su nas sljedeći dan u marini. Seksi milf zadnjice Nicole je nosila svoj najseksi poluprozirni bikini s mrežastim pokrivačem koji nije pokrivao baš ništa. Wendy je bila u dvodijelnom bikiniju, s trapericama koje su prikrivale pristajanje donjeg dijela uz maleni bijeli gornji dio. Obje dame donijele su vrećicu neotkrivenih dobrota, dok smo Mike i ja ukrcali svoje hladnjake na brod.

Istjerao sam čamac i ubrzo smo uživali u toplom povjetarcu od 25 mph pri najvećoj brzini koji je stvarao naš iznajmljeni pontonski čamac. Mike i ja smo razgovarali o našoj sreći da uživamo u tako lijepom danu s dvije prekrasne i oskudno odjevene žene. Oboje smo s divljenjem promatrali djevojke dok su se stisnule jedna uz drugu za razgovor nošen vjetrom.

Baš kad smo možda bili u zatišju u našem razgovoru, Wendy je ustala ispred Nicole, sasvim blizu s jednom rukom na Nicoleinom ramenu radi ravnoteže. Nicole nam se nasmiješila dok je otkopčavala Wendyne kratke hlače.Usmjerivši pozornost na Wendy, polako je povukla kratke hlače prema dolje otkrivajući Wendyno lijepo oblikovano dupe i maleni bijeli donji dio bikinija. Dok je Wendy trzala kako bi kratke hlače skliznule prema dolje, Nicoleini prsti kliznuli su ispod struka kratkih hlača i ona je upotrijebila zapešća da gurne kratke hlače prema dolje dok je rukama milovala Wendyne preplanule obraze. Kratke hlače pale su oko Wendynih gležnjeva, ali Nicoleine su ruke znatno sporije išle niz stražnji dio Wendynih fit nogu sve dok nije konačno zgrabila kratke hlače i pomogla Wendy da izađe iz njih. Obje su se dame nasmiješile Mikeu i meni zureći opuštene čeljusti.

Mike je svima dijelio piće, regrutiran je na nezavidan posao pomaganja pri napuhavanju Nicoleinog jednoroga, a zatim je regrutiran na vrlo zavidan posao trljanja obje žene uljem za sunčanje. Wendy je bila prva, a Mike je obavio temeljit posao na poznatom terenu. Činio se pomalo nervoznim zbog trljanja Nicole i krenuo je natrag prema meni s bocom u ruci, ali Nicole je zgrabila njegove kupaće hlače i rekla da je to njegov posao. Nakon te objave, posegnula je unatrag i odvezala svoj maleni gornji dio. Brzim povlačenjem skinula ga je i pokazala svoje male lijepe grudi Mikeu da se baci na posao. Wendy je tada posegnula i olabavila bočne gumice Nicoleina stražnjica. Ono malo što ih je bilo otpalo je i otkrilo seksi glatku kulminaciju njezinog ubojitog V donjeg trbuha. Nicoleino golo tijelo je zadivljujući prizor - čak i nakon što ga je vidjela nebrojeno puta, ali prvi put kada bilo koji muškarac vidi nestvarnu definiciju njezinih trbušnjaka, njezinih savršeno oblikovanih grudi i njezinih sićušnih usnica koje blistaju od vlage, to je trenutak u koji se ne može vjerovati. Zatim se okrenula i predstavila Mikeu svoju mišićavu guzicu koja prkosi gravitaciji, a Mike je odjednom podigao šator na brodu.

"Zločesta djevojka!" Nicole je cvrkutala dok je odvezivala Wendy top. Wendy ju je brzo povukla i potom se izvukla iz donjica.

"Dobit ću mjesta koja Mike nije dobio dok on radi mene", najavila Izrežite na unutrašnjoj strani usta Nicole. S tim.Uzela je bocu od Mikea, stisnula lokvu u ruku i vratila je Mikeu. "Nemoj propustiti nijedno mjesto", rekla mu je hinjeno ozbiljno.

Nicole je protrljala ruke, zatim obuhvatila Wendyne male grudi i temeljito ih namazala uljem. Činilo se da Nicole želi biti sigurna da su Wendyne bradavice dobro nauljene. Kad se sagnula da poljubi Wendy dok je štipala bradavice, bez daha sam se divio prizoru. Nicole i Wendy strastveno se ljube s Wendynim sjajnim, uspravnim bradavicama koje su javno zlostavljane, a Mikeovim rukama namaže ulje na Nicoleino savršeno, golo dupe i njezinu macu iz koje curi. Također sam se divio kako nas je Nicole vješto izgurala iz svake moguće neugodnosti u toj situaciji.

"Pazi!" Doviknula sam kad smo se spremali prijeći niz drugi brod. Djevojke su prekinule poljubac baš na vrijeme da izbjegnu natučene usne, ali Nicole je izgubila ravnotežu od poskakivanja i pala u Wendyno golo krilo. Njih troje bili su usredotočeni na svoju sklisku i seksi situaciju, ali ja sam još uvijek imao pilotske dužnosti, pa sam dobro promotrio dva para koja su prolazila u čamcu čiji smo trag udarili. Njihovi šokirani pogledi bili su dokaz da su imali prilično dobar pogled na nesvjesno zločestu trojku. Nasmiješila sam se i mahnula im. Jedan muž koji je sjedio iza ostalih čeznutljivo je mahnuo, ali je brzo povukao ruku prije nego što su ga uhvatili.

Nisam dobro čuo što se razgovara između Nicole i Mikea, ali brzo sam se uvjerio da Nicole ima odličnu ideju kako svoju prednju stranu namazati uljem. Gurnula je Wendy na leđa na klupu od vinila, a zatim je pokazala Mikeu da Wendy poprska ulje. vibro jaje Slike grupnog seksa Pristao je bez oklijevanja. Nicole je tada zavodljivo kliznula na Wendy i počela razmazati njihova fina, zategnuta tijela. Grudi su joj klizile preko i oko Wendynih. Njihovi trbušci i mjehurići ubrzo su pronašli Nauljena orgija zabava ritam, a ruke natopljene uljem raširile su svjetlucavu tekućinu po bokovima, rukama i bedrima.Sve to vrijeme Mike je dovršavao svoj zadatak namazanja Nicoleinih leđa i nogu. Njegovi su se prsti zadržali na njezinoj vrtećoj, naboranoj guzici i spustili se preko njezine mace na Wendynu. Sve to usred bijela dana uz nedaleke brodove i vikendice. Djevojke su se cijelo vrijeme ljubile. Očajnički sam tražio osamljeno mjesto da parkiram ovu barku bezakonja.

Upravo sam skrenuo u stranu grane kad je Nicole rekla nešto našim novim prijateljima i izvukla se iz uljem namazanog trojca i vratila mi svoje maleno tijelo i veliki osmijeh.

"To je bilo vruće!" rekla sam uzvrativši osmijeh. Ona i ja često koristimo tu frazu kad napravimo pauzu tijekom jednog od naših tipično nečuveno sjajnih seksa u krevetu. Znala je moju preporuku.

"Da. Trebao bih reći!"

– Imao si publiku, osim mene, za nešto od toga.

"Još bolje", nasmiješila se šire. “Ovdje sam da ti popušim kurac,” objavila je prije nego što se bacila na mene i gurnula mi jezik u usta.

Strastveno smo se ljubili dok mi je spuštala kupaće gaćice. To je bio posao, jer sam bio potpuno uspravan i nesavitljiv. Obavila je posao i skliznula dolje dok nije progutala moj kurac. Mislim progutao sam kurac - do kraja. Ovaj se podvig zapravo prvi put dogodio na našem inauguralnom izletu brodom po jezeru Fontana prošle godine. Dala je sve od sebe prve godine koliko smo bili zajedno, ali ja sam malo krupniji od prosjeka i ona, niti bilo tko drugi, uspjeli su u tome. Onda je iznenada, na tom brodu, ona to učinila - zajedno s čudnim tipom u prsluku za spašavanje koji nas je promatrao nakon što je isplivao s malog otočića u jezeru kad je ranije čuo Nicole kako doživljava orgazam. Nisam to mogao izmisliti.

Prošlu godinu Vruće noge je s entuzijazmom usavršavajući svoje vještine dubokog grla, a danas se spremala pokazati te vještine. Ustala je, zatim se sagnula u struku i duboko zaronila u moj kurac. Činilo se da Tinejdžerke ih zapravo puše njezini zvuci grčanja dok me je provodila pored svog refleksa grčanja glasno odjekivali oko nas.Zaustavio sam motor i klizili smo u uvalu.

Držala me za bokove i povukla se naprijed. Jezik joj je kliznuo van i tražio moja jaja. Wendy i Mike zaustavili su vlastiti felacio kako bi gledali razrogačenih očiju. Nisam znala može li Wendy duboko grliti poput Nicole, ali čak bi i žena koja posjeduje slične vještine bila zapanjena gledajući Nicoleino entuzijastično i emotivno puzanje kurice. I bilo koji tip, straight ili gay, priuštio bi joj ovacije.

Nije prošlo dugo prije nego što sam je skidao sa svog penisa. "Stani. Stani. Ne želim još doći. Isuse, djevojko."

Nicole je ustala i pogledale smo svoje prijatelje. Nismo znali je li Mike došao. Slike grupnog seksa Pedro Almodovar Bili smo previše uronjeni u vlastiti spol. Međutim, on je klizio niz Wendyno ležeće tijelo kako bi joj lizao macu.

"Ne, nemate, gospodine!" Nicole je skočila prema njima. "Možeš joj lizati macu kad god želiš. Ne dobivam dovoljno maca. Ako danas treba lizati macu, cure dolaze na red!"

Nicole je ušla, kao da je namjeravala ukrasti tu bazu. Mike se povukao. Nicoleine ljupke usne prekrile su Wendynu macu, a njezin je jezik dotaknuo Wendyin klitoris. Wendyno stenjanje bilo je poput erotske sirene koja je odjeknula u uvali. Ovo će biti dobro.

Djevojke su očito uživale. Znam kako se Nicole kreće kad je stvarno duboko u seksu i svi su joj znakovi bili uključeni. Lice joj je bilo zakopano u Wendynu macu, koljena na klupi, guzica u zraku. Cijelo joj se tijelo pomaknulo u valovitom pokretu koji je započeo njezinim jezikom. Prsti njezine lijeve ruke milovali su vlastiti klitoris, dok je drugom rukom pojebala Wendy prstima.

Tijela obiju djevojaka blistala su na sunčevoj svjetlosti. Wendyno stenjanje i dahtanje postajalo je sve intenzivnije pod Nicoleinom pažnjom. Jednom je rukom držala Nicoleinu glavu na svojoj mačkici. Drugim je uštipnula vlastitu bradavicu. Obje su žene bile zatvorene oči, ali smo Mike i ja netremice gledali. Stajao je točno iza Nicole, gledajući dolje u njezinu savršenu, sjajnu guzicu.Upitno me pogledao, a ja sam kimnula i nasmiješila se, pokazujući da mi je u redu da se on zabavlja. Morao bi vidjeti kako se djevojkama sviđa ta ideja.

Njegov pristup Nicole nije mogao biti bolje proračunat. Kleknuo je, stavio ruku na svaki dobro namazani obraz i polizao joj izvrnuti šupak. "Oh, jebote!" vrisnula je, povlačeći usta s Wendyne mokre mace na trenutak. Ponovno je pogledala Mikea i glasno preklinjala: "Da. Molim te!" Nicole voli da joj ližu dupe, pa se sada razvio vrlo sretan seks u troje.

Cijelo to vrijeme plutali smo dublje u malu uvalu svojim zamahom nakon što sam ugasio motor. Skrenuo sam pogled s prekrasne akcije kako bih provjerio naš položaj, ali nisam shvatio da se uvala lagano širi pokraj malog poluotoka koji je stršio naprijed. Baš kad je Nicole glasno reagirala na Mikeov jezik, u vidokrugu se pojavio mali bas čamac udaljen samo 30 metara. Nicoleina reakcija nije prošla nezapaženo od strane putnika na brodu. Buka se vrlo dobro širi vodom i kad sam napokon primijetio dva ribara kako bulje u pornografsku scenu ispred sebe, imali su vrlo jasan pogled.

Nitko u trojcu nije imao dovoljno pozornosti da primijeti svoju publiku. Mike je umetnuo dva vješta prsta u Nicoleinu macu i sada su obje žene stenjale, vrištale i molile za još dok su se približavale svojim prvim orgazmima na izletu brodom. Odlučio sam da moram pokušati izbjeći eskalaciju situacije. Nije bilo načina da se kaže, u ovom vrlo konzervativnom području, promatraju li nas tipovi koji bi uživali u predstavi ili nas prijavili vlastima. Upalio sam motor i okrenuo brod od naših promatrača.

Neočekivani moj metež, natjerao je užarenu trojku da zastane i pogleda oko sebe. Shvativši što se upravo dogodilo, Nicole je prasnula u smijeh i svi smo joj se pridružili.

"Mrzim vas što vas prekidam, ali vjerojatno bismo trebali pritisnuti pauzu dok ne pronađem skrovitiju lokaciju", rekao sam dok sam davao gas i malo se distancirao između nas i bas 2 žene udaraju muškarca domaća disciplina femdom je to zabava?" upitala je Wendy.

"Samo držite guzice ispod naslona sjedala i odvest ću nas na neko bolje mjesto čim budem mogao."

Mike je sjeo na klupu najbližu meni, a djevojke su se ispružile jedna do druge na sjedalu ispred njega. Tamo su bili dovoljno skriveni da su se nastavili međusobno ljubiti i maziti dok sam ja tražio drugu uvalu.

Htio sam nas odvesti dovoljno daleko od naše zadnje lokacije da nas ne bi pratili, pa sam krstario oko 15 minuta prije nego što sam skrenuo niz obećavajući krak u jezeru. Mike je ustao, obukao svoje gaće i donio nam obojici pivo.

"Kvragu, ovo je već bila najbolja vožnja brodom ikad!" rekao je Mike dok mi je pružao pivo i zadržao pogled na vrpoljećim seksi ženama koje su klizile jedna po drugoj dok su uživale.

Došli smo do kraja uvale, pa sam nas parkirao s pramcem okrenutim natrag prema glavnom jezeru. Djevojke su ustale i pridružile nam se u hladu ispod krovnog pokrivača na stražnjoj strani broda.

“Idemo na kupanje i malo se rashladiti”, rekla mi je Nicole neposredno prije nego što me privukla za strastven poljubac.

"Zabavljati se?" Pitao sam.

"Jebi ga!" Nicole se nasmiješila svojim nestašnim osmijehom, "Samo se zagrijavam, dušo. Osjeti moju macu."

Lako sam kliznuo prstima u njenu mokru macu. Nadlanicom sam osjetio kako joj sok od mace teče niz nogu. Nicole je zastenjala i opet me poljubila.

"Danas ću vjerojatno biti vrlo zločesta", nasmiješila mi se.

"Već jesi", rekao sam očito.

"Puno više", upozorila je.

"Samo naprijed, ljubavi moja."

Okrenula se i udario sam je po guzici kad je brzo zakoračila i zaronila, još uvijek Seksi milf zadnjice, u vodu iza čamca. Osjetio sam udarac po guzici i gola Wendy protrčala je pokraj mene i uronila s Nicole.

Mike je bacio Nicolein jednorog u vodu s djevojkama. Mike i ja smo dohvatili grickalice i ručak iz hladnjaka dok smo s divljenjem gledali u svoje gole drugarice. pišanje (zlatni tuš) price U nekom trenutku, Nicole se popela Cote Pablo trudna plovak i naslonila na jednorogov vrat. Wendy je visjela sa strane s rukama i šakama preko Nicoleina blistavog, mokrog i golog tijela. Imao sam posla s bacanjem sidra da nas spriječi da odlutamo prema bilo kojoj obali uske uvale. Dok sam ponovno pogledao djevojke, Wendy je njih dvije odveslala oko 50 jardi natrag prema širem izlazu iz uvale i prema strani najudaljenijoj od čamca. I dalje su bili dalje od nas.

"Kamo oni idu?" upitao sam u šali.

"Čovječe, ne pitaj me. Nemam pojma što se danas Story prijava prijava koledž tinejdžer. ali do sada je bilo nevjerojatno!"

Držali smo pogled na djevojkama dok smo razgovarali. "Jeste li ti i Nicole u istom stilu života?" upita Mike. Zatim je dodao prije nego što sam uspio odgovoriti: "Mi jesmo, a vi se barem činite vrlo Ili problematični tinejdžeri, nekako" zastala sam. "Nicole je vrlo biseksualna i volim njezin slobodan duh i intenzivnu seksipilnost, tako da se nekonvencionalno zabavljamo. Uglavnom tražimo troje s drugim muškarcem, ali s drugom ženom kad se ukaže rijetka prilika."

"To je slično nama", odgovorio je Mike. "Nema puno iskustva s potpunom zamjenom parova."

"Da. Teško je pronaći dobru, seksi dinamiku s drugim parom. Lakše je pronaći trećeg koji pristaje - pogotovo drugog tipa. Vani je više samaca, ali također, budući da neću imati, niti moram imati, što ga privlači, samo je važno kako su se on i Nicole složili."

"Dakle, uživaš u njezinom seksu s drugim muškarcima?"

"Dovraga, da. Gledati njezinu seksualnu životinju u akciji je najzgodnija stvar ikada!"

Upravo tada, gledali smo Nicole kako se brzo otkotrljala s plovka kao da ju je nešto trgnulo. Bili su oko 100 metara od nas i gotovo izvan vidokruga oko zakrivljenog izlaza u uvalu. Uzrok koji ju je iznenadio ubrzo se otkrio.Još jedan pontonski čamac je polako zaobišao zavoj i krenuo ravno prema Mikeu i meni. To ih je smjestilo između djevojaka i nas.

Čamac je prevozio šest velikih odraslih osoba i zaustavio se neudobno blizu nas. Zašto će se neki nautičari nagurati na druge brodove kad je na raspolaganju cijelo veliko jezero za mene je misterij, ali u ovom slučaju, sumnjao sam da je pilot vidio Nicole prije nego što je skliznula u vodu i odlučio da želi ispred sjedalo u redu za njezin povratak. Pretpostavio sam da debeljuškaste žene u kratkim hlačama i majicama na brodu nisu vidjele Nicole ili bi se usprotivile njihovoj trenutnoj lokaciji udaljenoj samo 40 stopa.

Mike i ja smo se pogledali i nasmiješili se teškoj situaciji. Djevojke su veslale prema nama s tijelima uronjenim u vodu i jasno krivudajući prema suprotnoj strani našeg čamca od drugog čamca. Smanjili su udaljenost na oko 30 metara kada je drugi čamac, mali skijaški čamac, ušao u uvalu i skrenuo iza njih kako bi parkirao oko 40 stopa dalje s naše strane nasuprot prvom čamcu. Dok je bilo jasno gdje će se ovaj novi čamac zaustaviti, djevojke su krenule prema nama i bile su samo 30 stopa udaljene. Mike i ja otišli smo do prednjeg dijela broda da ih pozdravimo.

"Hej, mala. Pozdravi susjede", našalio se Mike s Wendy.

"Tačno. Što se ovdje događa?" upitala je Wendy

"Pretpostavljam da im se svidjelo ovo mjesto", ponudio sam. Odavde sam mogao vidjeti putnike novog čamca s naše lijeve strane. Četiri odrasle osobe. Začudo, nijedno se dijete još nije pojavilo. Ispustio sam prednje ljestve u vodu. seksi igračke Slike grupnog seksa Lynyrd Skynyrd je počeo treštati s pontonskog čamca s naše desne strane. Činilo se da dan ide silaznom putanjom.

"Zašto su tako blizu?" upitala je Nicole. Slegnuo sam ramenima, ali sam primijetio da dečki u oba čamca pokušavaju izgledati ležerno, ali su svi bili okrenuti kako bi mogli promotriti djevojke, računajući da će njihove sunčane naočale pružiti poricanje.

"Dušo, dodaj mi moj bikini, molim te", zamolila je Wendy Mikea.

Nicole, pogledala me."Šifra F?" To je bila naša šifra za "obitelj s djecom" koju smo često koristili kada smo se htjeli javno zabaviti, ali nismo mogli jer su se pojavila djeca.

"Ne." Nasmiješio sam se jer sam znao da će njezina drskost izbiti na površinu.

"Jebi to. Ne kvare mi zabavu", izjavila je Nicole. Rekavši to, dramatično se popela stubama. Prvo je zaronila glavu natrag u vodu, zatim je zakoračila na Vs donje gaćice prečku ljestava i podigla goli torzo iz vode. Njezino dupe i sve iznad toga jarko je sjalo na suncu. Tu je održala ravnotežu i izvila leđa, izbacivši grudi. Uzdignutim je rukama iscijedila vodu iz kose iza sebe. Posao obavljen, nastavila je uz stepenice i ušla na brod kao da nema razloga za skrivanje.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 60 Prosek: 2.6]

6 komentar na “Seksi milf zadnjice Slike grupnog seksa price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.